Stalking przez Orange

Data: 2013-04-21 12:45:44
Autor: Kris
Stalking przez Orange
W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 17:05:02 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

Nie jestem klientem Orange. I nigdy nie byłem. Kiedyś byłem klientem TPSA. Prawie 6 lat temu.

Teraz nęka mnie firma Orange. Na numer stacjonarny dzwonią natrętni nagabywacze z doskonałą ofertą telekomunikacyjną dla tego numeru. Czasem z 5 razy w tygodniu. Bywały dni, że nawet 2 razy dziennie.
Pewny jestes że to z Orange?
Bo wg.  mnie to akwizytorzy innych firm

Data: 2013-04-21 21:48:42
Autor: Andrzej Lawa
Stalking przez Orange
W dniu 21.04.2013 21:45, Kris pisze:

Czasem z 5 razy w tygodniu. Bywały dni, że nawet 2 razy dziennie.
Pewny jestes że to z Orange?
Bo wg.  mnie to akwizytorzy innych firm

Słuszna uwaga. Oni mają manierę przedstawiania się "Jestem z telekomunikacji".... Może to nie "Orange" ale "Oranż-fon" lub coś w tym stylu.

Stalking przez Orange