Data: 2013-04-21 22:03:53 | |
Autor: RadoslawF | |
Stalking przez Orange | |
Dnia 2013-04-21 17:05, Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Elo Orange było własnością tepsy, teraz jest chyba odwrotnie bo na rachunku od tepsy mam logo orange. A jedyna skuteczna metoda to brać na przetrzymanie. Grzecznie słuchać, dopytywać o szczegóły oferty a na koniec stwierdzić że się zastanowisz i oddzwonisz. Ale to jest metoda na pracowników, na firmę skutecznej metody jeszcze nie ma. Pozdrawiam |
|
Data: 2013-04-21 22:15:21 | |
Autor: cef | |
Stalking przez Orange | |
RadoslawF wrote:
A jedyna skuteczna metoda A oni płacą za ten czas zmarnowany? |
|
Data: 2013-04-22 10:31:33 | |
Autor: m | |
Stalking przez Orange | |
On 04/21/2013 10:15 PM, cef wrote:
RadoslawF wrote: Można się nauczyć tak prowadzić rozmowę bez zaangażowania ze swojej strony. Wystarczy co jakiś czas rzucić w kierunku słuchawki "przepraszam", "momencik", "bardzo przepraszam za wydłużony czas oczekiwania", "jeszcze chwileczka" a raz na jakiś czas zadać pytanie wymagające wyczerpującej odpowiedzi. Mam wrażenie że dopiero jak tak zacząłem robić, tj przeciągać rozmowy do godziny, dwóch.... to mnie wpisali na jakąś czarną listę i przestali (tj nie tylko Orange ale telefonokrążcy w ogólności) mnie niepokoić. p. m. |
|
Data: 2013-04-22 02:01:19 | |
Autor: Kris | |
Stalking przez Orange | |
W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2013 10:31:33 UTC+2 użytkownik m napisał:
Mam wrażenie że dopiero jak tak zacząłem robić, tj przeciągać rozmowy do godziny, dwóch.... to mnie wpisali na jakąś czarną listę i przestali (tj nie tylko Orange ale telefonokrążcy w ogólności) mnie niepokoić..A nie prościej: "nie dziękuje nie jestem zainteresowany" |
|
Data: 2013-04-22 11:12:15 | |
Autor: Przemysław Adam Śmiejek | |
Stalking przez Orange | |
W dniu 22.04.2013 11:01, Kris pisze:
W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2013 10:31:33 UTC+2 użytkownik m napisał: Miałem tak z Oranże około 5 lat temu. Też dzwonili po kilka razy w tygodniu. Pomogło dopiero używanie wyrazów i inne takie, gdy zaznaczyli w bazie ,,ten klient to chuj, nie warto z nim gadać''. Na kulturalne prośby o zaprzestanie nękania nie reagowali. -- Przemysław Adam Śmiejek Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych, ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba, aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29) |
|
Data: 2013-04-22 11:15:21 | |
Autor: m | |
Stalking przez Orange | |
On 04/22/2013 11:01 AM, Kris wrote:
W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2013 10:31:33 UTC+2 użytkownik m napisał: Nie, bo mnie to wytrąca ze skupienia na jakieś pół godziny a on po kilkunastu sekundach może nękać następnego biedaka. Połączenie telefoniczne ich nie kosztuje wiele, ale czas spędzony przez pracownika - owszem. Poza tym, jak już napisałem - dopiero jak tak zacząłem robić (tj. przeciągać), to przestali mnie nękać. Więc nie - nie prościej. p. m. |
|
Data: 2013-04-22 11:20:11 | |
Autor: RadoslawF | |
Stalking przez Orange | |
Dnia 2013-04-22 11:01, Użytkownik Kris napisał:
Mam wrażenie że dopiero jak tak zacząłem robić, tj przeciągać rozmowy do godziny, dwóch.... to mnie wpisali na jakąś czarną listę i przestali (tj nie tylko Orange ale telefonokrążcy w ogólności) mnie niepokoić.A nie prościej: Jak chcesz tylko zakończyć trwającą rozmowę to prościej. Ale żeby radykalnie zmniejszyć ilość kolejnych trzeba takiego "rozmówcę" skutecznie przetrzymać i nie dać mu "zarobić" czyli namówić się na oferowane propozycje. Oni są rozliczani z efektów, podziękujesz po trzydziestu sekundach a ani zawracają głowę kolejnemu ze swojej bazy numerów, przetrzymasz takiego kwadrans trudniej mu wyrobić normę i po kwartale jest szansa że mu podziękują za współpracę. Pozdrawiam |
|
Data: 2013-04-22 03:58:25 | |
Autor: Kris | |
Stalking przez Orange | |
W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2013 11:20:11 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
Dokładnie tak. I dlatego stanowcze:"dziękuje nie kupuje nic na telefon" z reguły wystarcza. W ichnim CRMie zapisza ze klient nie korzysta z ofert telefonicznych i zmniejszy sie liczba ofert Ale czemu? To ich praca a sporo ludzi korzysta z ich ofert więc niech sie wykazuja. A tak na marginesie: wszedzie gdzie mam jakąś umowe itp wyrażama zgode na telemarketing. I pomimo tego może jeden telefon na tydzień sie trafi z super ofertą- a jestem klientem kilku banków i chyba wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych+ orange, netia, itp |
|
Data: 2013-04-22 13:13:47 | |
Autor: m | |
Stalking przez Orange | |
On 04/22/2013 12:58 PM, Kris wrote:
W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2013 11:20:11 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał: Widać inny jest profil twoich nagabywaczy a inny naszych. Ale czemu? Ci naciągacze Tele2 (a potem innych telekomów) którzy oszukiwali staruszków na "jesteśmy z Telekomunikacji" ... to też jest ich praca i koniec końców ktoś korzystał z ich ofert. O przedstawicielach każdego zawodu (aż do reductio ad Hitlerum) można powiedzieć że to jest ich praca i że ktoś z ich usług korzysta. A tak na marginesie: wszedzie gdzie mam jakąś umowe itp wyrażama zgode na telemarketing. I pomimo tego może jeden telefon na tydzień sie trafi z super ofertą- a jestem klientem kilku banków i chyba wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych+ orange, netia, itp A u mnie było różnie. Czasem raz na miesiąc a czasem kilka telefonów dziennie. W tym ostatnio nowy trend - sobota rano. p. m. |
|
Data: 2013-04-22 12:02:20 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Stalking przez Orange | |
m napisał(a) :
On 04/21/2013 10:15 PM, cef wrote: Swego czasu, jak dzwonili różni telesprzedawcy, to mówiłem "chwileczkę", i kładłem słuchawkę obok telefonu. Rzeczywiście ilość dzwoniących po jakimś czasie się zmniejszyła. Jeden taki po 5 minutach zadzwonił znowu i mówił, że "chyba coś nas rozłączyło". Nie poniał aluzju :-) Wiszenie na słuchawce minutami, czy jak Ty, kwadransami, przekracza moje możliwości cierpliwości. Hmm... może ktoś opracuje bota reagującego na słowa kluczowe i odpowiadającego co jakiś czas w miarę logicznie? :-D -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x1E6680DF [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.] |
|
Data: 2013-04-22 13:53:07 | |
Autor: RadoslawF | |
Stalking przez Orange | |
Dnia 2013-04-22 12:02, Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
A jedyna skuteczna metoda Tylko jeden ? Nie wymagaj cudów od ludzi którzy z jednej strony są sprytni bo nie poszli do łopaty tylko mają miejsce pracy w biurze ale z drugiej strony oni w tym biurze robią za automaty (normy wykonanych rozmów, normy "podpisanych" umów i w dodatku za najniższą legalną stawkę. Wiszenie na słuchawce minutami, czy jak Ty, kwadransami, przekracza moje możliwości cierpliwości. Hmm... może ktoś opracuje bota reagującego na słowa kluczowe i odpowiadającego co jakiś czas w miarę logicznie? :-D Ja rozumiem że nie każdy chce tracić swojego cennego czasu, ale od kiedy miałem okazję porozmawiać prywatnie z człowiekiem który pracował "na słuchawce" i wyjaśnił mi tajniki tego "zawodu" nie żałuje tego czasu. Wiem że ich ten czas boli bardziej niż mnie. Pozdrawiam |
|
Data: 2013-04-22 16:25:57 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Stalking przez Orange | |
RadoslawF napisał(a) :
Wiszenie na słuchawce minutami, czy jak Ty, kwadransami, przekracza moje możliwości cierpliwości. Hmm... może ktoś opracuje bota reagującego na słowa kluczowe i odpowiadającego co jakiś czas w miarę logicznie? :-D I ja nie mam przeciw osobie dzwoniącej nic osobistego, to nie jej wina. Sam znam "tajemniczego klienta" czy też osobę z telecentrum, czy też innej dezinfolinii. Student żadnej pracy się nie boi ;-) O ile pojedynczy przypadek można zignorować, to wielokrotność "przypadków" z tej samej firmy jest już nękaniem. -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x1E6680DF [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.] |
|
Data: 2013-04-26 18:19:50 | |
Autor: Jawi | |
Stalking przez Orange | |
W dniu 2013-04-22 10:31, m pisze:
Mam wrażenie że dopiero jak tak zacząłem robić, tj przeciągać rozmowy doi po co opowiadasz takie brednie? -- |
|
Data: 2013-04-26 22:00:45 | |
Autor: m | |
Stalking przez Orange | |
On 04/26/2013 06:19 PM, Jawi wrote:
W dniu 2013-04-22 10:31, m pisze: Dlaczego brednie? p. m. |
|
Data: 2013-04-27 01:17:13 | |
Autor: animka | |
Stalking przez Orange | |
W dniu 2013-04-26 22:00, m pisze:
On 04/26/2013 06:19 PM, Jawi wrote: Jak rozwiÄ zalam umowÄ z tepsÄ i juĹź nic od nich nie chciaĹam to mnie codziennie gnÄbili. Podnosze sĹuchawkÄ, a tam gadajÄ ca szczekaczka. MiaĹam jeszcze miesiÄ c, a nie mogĹam dziÄki tym chamom rozmawiaÄ. PrzerzuciĹam siÄ na bramkÄ voip i bardzo sobie chwalÄ. Z bramki odwalaĹam rozmowy na stacjonarne (nawet za granicÄ) a na komĂłrki z komĂłrkowego. Teraz mam za 10 zĹ. nielimitowane rozmowy na numery stacjonarne w Play (oraz na niektĂłre infolinie z numerem kierunkowym), wiÄc bramka narazie odĹÄ czona. Jak mi bÄdzie potrzebna to podĹaczÄ do routera. -- animka |
|
Data: 2013-04-21 23:04:25 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Stalking przez Orange | |
On Sun, 21 Apr 2013, RadoslawF wrote:
Orange było własnością tepsy, teraz jest chyba odwrotnie bo Telekomunikacja Polska S.A. to jest firma. Może być wykorzystywana jako marka, nie ma przeciwwskazań. Orange to jest marka ale nie firma, czyli zastrzeżona nazwa nie będąca określeniem przedsiębiorcy (lecz jego własnością). Tylko i wyłącznie marka: http://www.orange.pl/orange_polska.phtml "Telekomunikacja Polska jest jednym z największych, dynamicznie rozwijajšcych się polskich przedsiębiorstw. Jako jedyna firma w Polsce ma ofertę telekomunikacyjnš, dostępnš w całym kraju, dostępnš pod markš Orange." pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-04-22 08:31:54 | |
Autor: Przemysław Adam Śmiejek | |
Stalking przez Orange | |
W dniu 21.04.2013 23:04, Gotfryd Smolik news pisze:
On Sun, 21 Apr 2013, RadoslawF wrote: To nie takie proste do końca, bo Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o. również posługuje się (i to dłużej niż TPSA) marką Oranżeee -- Przemysław Adam Śmiejek Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych, ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba, aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29) |
|
Data: 2013-04-22 21:44:28 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Stalking przez Orange | |
On Mon, 22 Apr 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
To nie takie proste do końca, bo Polska Telefonia Komórkowa Co nie zmienia faktu iż Orange jest marką, nie może więc być właścicielem czegokolwiek. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-04-22 22:51:27 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Stalking przez Orange | |
W dniu 22.04.2013 08:31, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
/.../ To nie takie proste do końca, bo Polska Telefonia Komórkowa CentertelA czyją własnością jest Centertel? |
|
Data: 2013-04-23 09:38:34 | |
Autor: Przemysław Adam Śmiejek | |
Stalking przez Orange | |
W dniu 22.04.2013 22:51, Smok Eustachy pisze:
W dniu 22.04.2013 08:31, Przemysław Adam Śmiejek pisze: Nie wiem, WikiPedia twierdzi, że od 2005 34% udziałów wykupiła tepsa, a wcześniej je miał france telecom. Ale nie wiem kto ma pozostałe 66%. -- Przemysław Adam Śmiejek Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych, ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba, aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29) |
|
Data: 2013-04-22 13:01:17 | |
Autor: ikarek | |
Stalking przez Orange [OT] | |
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
news:kl1gnc$ggu$1node1.news.atman.pl... to brać na przetrzymanie. Grzecznie słuchać, dopytywać o szczegóły Ponieważ u mnie komputer jest włączony cały czas (serwer domowy), to wrzuciłem do niego modem i napisałem niewielki programik, który blokuje wszystkie połączenia, za wyjątkiem tych z listy dozwolonych numerów (tzn. odbiera je i natychmiast rozłącza, bo provider MAPI z Windowsa nie potrafi odrzucać bez odbierania). Telefon w domu ma opóźniony dzwonek, więc wówczas w ogóle nie dzwoni. Dopiero to rozwiązanie uwolniło mnie od natrętów. Widziałem też urządzonko na e-bay za ok $50, pełniące identyczną funkcję - nie wymagające komputera i zasilane prądem z linii telefonicznej. Myślę, że też by się sprawdziło :) ale zniechęciły mnie duże koszty przesyłki z USA. |
|
Data: 2013-04-22 13:09:28 | |
Autor: Cezar | |
Stalking przez Orange [OT] | |
On 22/04/2013 12:01, ikarek wrote: Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości Nie potrafi bo sie nie da. Jak sobie wyobrazasz odrzucenie połączenia na linii analogowej? Dopiero w ISDN lub VoIP masz to zaimplementowane. Widziałem też urządzonko na e-bay za ok $50, pełniące identyczną Przenies numer na VoIP a taką usługę bedziesz miał w standardzie. c. |
|
Data: 2013-04-22 16:29:32 | |
Autor: ikarek | |
Stalking przez Orange [OT] | |
Użytkownik "Cezar" <cezar91@tlen.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:kl399q$s8o$1solani.org...
Nie znam się na telefonii, sprawdziłem tylko, co działa, a co nie :)
A czy mogę mieć na linii telefonicznej internet ADSL z tepsy/netii/itp. i jednocześnie numer na VoIP? Po drugie, czy VoIP będzie wycinał też numery bez identyfikacji, "prywatne", "poza obszarem", itd. - czyli 100% działał jak "biała lista" numerów? |
|
Data: 2013-04-22 16:07:37 | |
Autor: Cezar | |
Stalking przez Orange [OT] | |
Przenies numer na VoIP a taką usługę bedziesz miał w standardzie. Tego nie wiem. Trzeba by zapytac tepse/netie/itp. Przypuszczam ze nie... Zawsze mozna wystapic o nowy numer a stary przeniesc do VoIP. Utzymanie numeru u operatora VoIP z reguly nic nie kosztuje lub kosztuje bardzo malo (kilka zl/rok) Po drugie, czy VoIP będzie wycinał też numery bez identyfikacji, To zalezy od operatora VoIP. Takie informacje ida w sygnalizacji I mozna z tym zrobic co sie tylko chce. c. |
|