Stało się ...

Data: 2016-09-28 00:26:24
Autor: re
Stało się ...
.... rozładowała mi się opaska. Działała od 22 sierpnia, czyli 1 miesiąc i 5 dni. Opaska sparowana jest z telefonem.

Niestety nie ładuje się indukcyjnie :-)

Data: 2016-09-28 15:05:45
Autor: Adam
Stało się ...
W dniu 2016-09-28 o 00:26, re pisze:
... rozładowała mi się opaska. Działała od 22 sierpnia, czyli 1 miesiąc
i 5 dni. Opaska sparowana jest z telefonem.

Niestety nie ładuje się indukcyjnie :-)

Spróbuj - może w mikrofali się naładuje ;)

Pięć tygodni: to chyba dobry wynik?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-09-29 04:43:41
Autor: AL
Stało się ...
On 2016-09-28 15:05, Adam wrote:
[...]

bez zdejmowania z ręki

Pięć tygodni: to chyba dobry wynik?

dla Xiaomi to norma

dla innych producentów: niedościgniony wzór

:)

Data: 2016-09-29 22:53:45
Autor: re
Stało się ...

Użytkownik "AL"

[...]

-- -
A to nawet nie jest takie głupie :-) Ładowanie opaski ubraniowej nie powinno wymagać zdejmowania bo się na ten czas traci jej funkcjonalność. Szczególnie takiej co 2 dni tylko trzyma :-)

Pięć tygodni: to chyba dobry wynik?

dla Xiaomi to norma

dla innych producentów: niedościgniony wzór

:)
-- -
No właśnie ... historia mojej opaski Microsoft Band 1 dobiega końca. Działała po 2 dni a po roku rozleciał się pasek, którego nie można wymienić, więc cała jest do wyrzucenia. Microsoft wymienia opaskę po gwarancji za 108 euro, ale na stary model a za tyle to ja kupię najnowsze opaski Xiaomi Mi Band 2 dla całej rodziny. Szkoda tylko, że nie ładują się indukcyjnie :-)

Data: 2016-09-30 00:27:07
Autor: AL
Stało się ...
"re" <re@re.invalid> Wrote in message:

Użytkownik "AL"

[...]

Moja opaska ma 2 lata. Nadal wytrzymuje spokojnie pow. 30 dni.  Po
 19 dniach bateria wciąż ma 59% (stan na teraz).

U mnie te same opaski ma żona. Syn miałby dalej, gdyby nie zgubił.
Opasek mamy z parę sztuk w różnych kolorach - są wymienne i
 kosztują 6pln przy zakupach w ChRL, choć ja wolę w kolorze Forda
 T.

Z opcji dodatkowych, dobrze działa opcja Smart-unlock telefonu,
 jak biore do ręki to sam się odblokowuje oraz opcja, że nie
 przegapie żadnych komunikatów czy telefonów, jak telefon
 wyciszony, czy w plecaku/torbie.

Monitorowanie snu też się przydaje a i dodatkowe funkcje na
 siłownię czy ćwiczenia również są Ok.

Szkoda tylko, że nie ładują się indukcyjnie :-)
to pomysł dla producentów na przyszłość - może kiedyś... --
AL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-09-30 11:23:13
Autor: J.F.
Stało się ...
Użytkownik "re"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nsjv0r$rr3$1@mx1.internetia.pl...
Pięć tygodni: to chyba dobry wynik?
dla Xiaomi to norma
dla innych producentów: niedościgniony wzór
:)

A co ta opaska robi ?

Bo czy taki niedoscigniony wzor ... sa przyklady oszczednych produktow.
Kalkulatory, zegarki, wodomierze, cieplomierze.

Ale jak ma byc w ciaglej lacznosci z telefonem i filmy wyswietlac, to prad musi zrec.

Teraz sie zachwycam myszkami bezprzewodowymi.
Potrafi to miesiacami chodzic na jednej baterii, a w dodatku optyczna jest.

J.

Data: 2016-09-30 12:16:27
Autor: AL
Stało się ...
On 2016-09-30 11:23, J.F. wrote:
[...]

http://www.tabletowo.pl/2015/02/05/xiaomi-mi-band-recenzja-test-opinia/

're' ma tą:
http://www.tabletowo.pl/2016/06/02/oto-i-ona-opaska-xiaomi-mi-band-2/

Data: 2016-09-30 13:25:05
Autor: J.F.
Stało się ...
On 2016-09-30 11:23, J.F. wrote:
A co ta opaska robi ?
http://www.tabletowo.pl/2015/02/05/xiaomi-mi-band-recenzja-test-opinia/
're' ma tą:
http://www.tabletowo.pl/2016/06/02/oto-i-ona-opaska-xiaomi-mi-band-2/

OLED.  Prad bierze i to sporo.
Jesli ten zegarek swieci sie caly czas ... to reszta oszczedna musi byc.

Krokomierz i pulsometr ... no ciekawe.
Krokomierz daje sie zrobic na jakis mechanicznych przelacznikach, ale jesli ma byc ciagla analiza danych z czujnikow analogowych ... no, spore osiagniecie, jesli miesiac na baterii dziala.

Pulsometr dziala tam w miare stale, czy jeden pomiar po nacisnieciu przycisku ?

A i tak najwazniejsze kiedy poinformowala, ze bateria slaba.
Bo czy ladowac trzeba raz na miesiac, czy raz na tydzien - znikoma roznica dla klienta.
Wazne, czy skonczy sie w polowie wycieczki, czy nie :-)

J.

Data: 2016-09-30 14:57:21
Autor: AL
Stało się ...
On 2016-09-30 11:23, J.F. wrote:
A co ta opaska robi ?
[...]

to może mierzyć również skoki na skakance, przysiady, etc...

[...]

po naciśnięciu przycisku i musisz się zatrzymać (z tego co czytałem podawali to zatrzymanie jako wadę właśnie), bo zastanawiam się czy nie dokupić jeszcze właśnie tego mibanda2

[...]

masz pełny podgląd od strony smartfona - ustawiasz np. poziom kiedy ma Cie informować.
W MiBand 1  każdy komunikat sam sobie ustawiasz pod względem ilości mrugnięć diodami, kolorem diód ilością i długościami wibracji, więc nawet bez ekranika jesteś w stanie rozróżnić telefon od sms'a czy informacji z fb, tweeter, allegro, czy innego dowolnego programiku na smartfonie.  Więc ekranik nie jest tak do końca potrzebny - no chyba, że chcesz to nosić zamiast zegarka.

Co ciekawe, sa fora pasjonatów tej opaski i z tamtąd ściągniesz różne wersje oprogramowanie, które potrafi sporo więcej niż oryginalne jakie dodaje producent.

Data: 2016-09-30 18:21:41
Autor: re
Stało się ...

Użytkownik "J.F."

A co ta opaska robi ?
[...]

Świeci jak rękę podniesiesz do oglądania lub przycisk naciśniesz, ale jak mówiłem Microsoft Band z wyłączoną działa właśnie 2 dni z załączoną zresztą też jakoś tak.

[...]

Ja mam po dotknięciu, ale jest jakieś ustawienie w programie na Windows Phone, by po nocy chodziło. Pewnie wtedy nie działa miesiąc, ale mnie zasadniczo chodziło o terminal do telefonu.

[...]

To jest zasadnicza różnica jak właściwie zegarek wymaga codziennego ładowania a robisz to raz na miesiąc.

Wazne, czy skonczy sie w polowie wycieczki, czy nie :-)
-- -
No jasne, ale jak chodzi >miesiąc to te 10% pewnie by pochodziło jeszcze 4 dni

Data: 2016-09-30 18:07:35
Autor: re
Stało się ...

Użytkownik "J.F."

[...]

Problem w tym, że bez wyświetlania i ciągłej łączności z telefonem dalej porównywana opaska Microsofta Band chodzi tylko kilka dni.

Data: 2016-09-30 08:15:15
Autor: Ghost
Stało się ...

Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nshv4i$ld1$1@dont-email.me...

dla innych producentów: niedościgniony wzór

Mówisz? Mam cos a la smart watch (bez ekranu, ze zwykłymi wskazówkami) robo to co opaski (no nie odbiera sms'ow) - trzyma pół roku.

Data: 2016-09-30 12:32:04
Autor: AL
Stało się ...
On 2016-09-30 08:15, Ghost wrote:

Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości grup

dla innych producentów: niedościgniony wzór

Mówisz? Mam cos a la smart watch (bez ekranu, ze zwykłymi wskazówkami)
robo to co opaski (no nie odbiera sms'ow) - trzyma pół roku.

no to przepraszam, podaj więc model.

Z tego co się orientowałem - to większość konkurentów, to trzyma ok 1 tygodnia.

Dodatkowa kwestia, to Twoja opaska robi, co monitoruje - tzn jakie ma funkcje oprócz zegarka.

Data: 2016-09-30 18:04:38
Autor: re
Stało się ...

Użytkownik "Ghost"

dla innych producentów: niedościgniony wzór

Mówisz? Mam cos a la smart watch (bez ekranu, ze zwykłymi wskazówkami) robo
to co opaski (no nie odbiera sms'ow) - trzyma pół roku.
-- -
Wymieniaj co oprócz wskazówek ma

Stało się ...