Stało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko

Data: 2020-07-01 06:00:46
Autor: z
Stało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko
Mi do 3 dni darowali (ups - pół roku minęło dopiero) ale to był "czterokołowiec lekki" Kara 170 zł.
Po 3 dniach zaczyna robić się DROGO.

Data: 2020-07-01 17:58:59
Autor: kk
On 2020-07-01 06:00, z wrote:
Mi do 3 dni darowali (ups - pół roku minęło dopiero) ale to był "czterokołowiec lekki" Kara 170 zł.
Po 3 dniach zaczyna robić się DROGO.

Ja to napisałem bo ... niemal mi to grozi a naprawdę jeszcze mam margines. Zasadniczo chodzi mi o to, że to zło jest.

Stało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko