Stało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko

Data: 2020-07-19 09:39:00
Autor: m4rkiz
On 2020-07-01 00:04, kk wrote:
Wybyłem daleko od domu i się okazuje, że nie mam przeglądu i
ubezpieczenia. Samochodu też nie mam.

Wpadł do czarnej dziury i nie można vin odczytać? Jest na umowie.

Pal lich przegląd, ale ubezpieczenie? Zlicytują mi mieszkanie jak nie
zawrę nowej umowy.

To zawrzyj.

Dzwonię do agenta dotychczasowej ubezpieczalni i podaję numer
rejestracyjny jaki wydaje mi sie samochód ma.

Jest na umowie, polisie, samochodzie (w 3 egzemplarzach) dowodzie rejestracyjnym i karcie pojazdu.

Odnajduje się dotychczasowa polisa. Ale dalej trzeba
podać PESEL albo VIN.

Nie trzeba, wystarczy numer polisy i umowa.

Nie mam PESELA właściciela polisy.

Pewnie jest na umowie.

Ani VIN oczywiście.

Jest na aucie, umowie, w dowodzie rejestracyjnym i na karcie pojazdu.

Data: 2020-08-03 16:51:55
Autor: kk
On 2020-07-01 00:04, kk wrote:
Wybyłem daleko od domu i się okazuje, że nie mam przeglądu i
ubezpieczenia. Samochodu też nie mam.

Wpadł do czarnej dziury i nie można vin odczytać? Jest na umowie.

Napisałem, że mam ze sobą umowę?

[...]

I tego wszystkiego nie wożę przy sobie.

Odnajduje się dotychczasowa polisa. Ale dalej trzeba
podać PESEL albo VIN.

Nie trzeba, wystarczy numer polisy i umowa.

Czyli nie wystarczy bo tego przy sobie nie mam.

Nie mam PESELA właściciela polisy.

Pewnie jest na umowie.

No patrz, a umowy nie ma.

Ani VIN oczywiście.

Jest na aucie, umowie, w dowodzie rejestracyjnym i na karcie pojazdu.

Ale ja jestem poza domem, tłuku. Innynm samochodem.

Stało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko