Stało się - obejrzałem spot Komorowskiego

Data: 2015-05-08 18:04:25
Autor: z
Stało się - obejrzałem spot Komorowskiego
Coś mi to przypomina.
Hmmm....
Chyba dziadka z wermachtu.
Żałosne.

Data: 2015-05-08 18:07:07
Autor: Marek Czaplicki
Stało się - obejrzałem spot Komorowskiego
z pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 8 maja 2015 18:04:

Coś mi to przypomina.
Hmmm....
Chyba dziadka z wermachtu.
Żałosne.

A kto w dzisiejszych czasach ogląda bloki reklamowe? Chyba tylko tv-mani?

Data: 2015-05-08 20:31:00
Autor: z
W dniu 2015-05-08 o 18:07, Marek Czaplicki pisze:
A kto w dzisiejszych czasach ogląda bloki reklamowe? Chyba tylko tv-mani?

Jakoś mi umknęła ta oskarowa produkcja ;-) albo skutecznie omijam reklamy choć fachowcy twierdzą że mi się wydaje :-)

Data: 2015-05-08 19:01:53
Autor: Mark Woydak
Stało się - obejrzałem spot Komorowskiego

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:554cde8c$0$27520$65785112news.neostrada.pl...
Coś mi to przypomina.
Hmmm....
Chyba dziadka z wermachtu.
Żałosne.

Z tym, że przy "dziadku" byłeś "za", a teraz ci sie "ustrój nie podobie".

MW

Data: 2015-05-08 20:34:42
Autor: z
W dniu 2015-05-08 o 19:01, Mark Woydak pisze:
Z tym, że przy "dziadku" byłeś "za", a teraz ci sie "ustrój nie podobie".

Nie. Widzę że ktoś bezczelnie zaniża poziom debaty. Tak i wtedy jak i teraz. A jeszcze od po "wzorze cnót wszelakich" się tego nie spodziewałem chociażby dla szacunku urzędu.

Ale cóż. Bronek jak to Bronek ;-)
Są tacy co im to nie przeszkadza. Szanujemy ich.

Stało się - obejrzałem spot Komorowskiego