"Sta³y bieg" w Falloucie 3

Data: 2009-04-01 08:12:20
Autor: szczebel
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Przedwczoraj kupi³em Fallouta 3 w wersji PL. Odpali³em, pogra³em godzinkê i zacz±³em ¿a³owaæ wydanej kaski. Wczoraj my¶lê sobie, skoro ju¿ te prawie 2 stówki jestem l¿ejszy, to pogram jeszcze trochê i najwy¿ej grê wymieniê. Uciek³em z krypty, dotar³em do Megatony i... F3 wessa³ mnie jak czarna dziura. Po 12 w nocy zmusi³em siê do wy³±czenia gry, bo przecie¿ dzisiaj do pracy trzeba i¶æ :) Polonizacja pierwsza klasa, chocia¿ czasami napisy ró¿ni± siê od dubbingu (ale s± to naprawdê drobne ró¿nice). Co ciekawe nawet drogowskazy, neony, czy napisy na murach s± w jêzyku polskim. Grê po odpaleniu w chwili obecnej przedstawia siê wersj± 1.0.6.

Teraz pytanie, które po czê¶ci zawar³em ju¿ w temacie. Czy istnieje sposób na "w³±czenie" sta³ego biegu/poruszania siê do przodu, tak ¿eby nie trzymaæ analogu ca³y czas w pozycji "do przodu"?

--
tomek_g

Data: 2009-04-01 06:23:19
Autor: mariuszborkiet
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
On Apr 1, 9:12 am, szczebel <tgre...@gmail.spam.com> wrote:

Teraz pytanie, które po czê¶ci zawar³em ju¿ w temacie. Czy istnieje
sposób na "w³±czenie" sta³ego biegu/poruszania siê do przodu, tak ¿eby
nie trzymaæ analogu ca³y czas w pozycji "do przodu"?

moze jestem jakis dziwny, ale... PO CO?

Data: 2009-04-01 14:14:43
Autor: szczebel
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia Wed, 01 Apr 2009 06:23:19 -0700, mariuszborkiet napisa³(a):

Jeste¶ dziwny ;) ¯eby by³o wygodniej :)

--
tomek_g

Data: 2009-04-01 10:11:49
Autor: SimonX
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia 01-04-2009 o 10:12:20 szczebel <tgrenda@gmail.spam.com> napisa³(a):

[...]

dziwny pomys³... a spotka³e¶ siê z czym¶ takim w jakielkowiek innej grze  na jakiejkolwiej platformie?

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-04-01 08:28:26
Autor: szczebel
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia Wed, 01 Apr 2009 10:11:49 +0200, SimonX napisa³(a):

Tak, w Falloucie 3 na PC.

--
tomek_g

Data: 2009-04-01 18:16:10
Autor: Terror
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia 01-04-2009 o 10:11:49 SimonX <sbronko@_usunmnie_gmail.com> napisa³(a):

[...]

W paru tytu³ach na PC i w czym¶ na Xa, ale tytu³u nie pomnê

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL

Data: 2009-04-01 10:32:48
Autor: Tomek G³owacki
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
szczebel pisze:
Przedwczoraj kupi³em Fallouta 3 w wersji PL. Odpali³em, pogra³em godzinkê i zacz±³em ¿a³owaæ wydanej kaski. Wczoraj my¶lê sobie, skoro ju¿ te prawie 2 stówki jestem l¿ejszy, to pogram jeszcze trochê i najwy¿ej grê
[cut]

tak odchodz±c od meritum - co wy, ch³opy, z tym zdrabnianiem? :) siusiaczkiem siusiu robisz i kupkê te¿? a mo¿e seksik z ¿oneczk± po kolacyjce? ;)

wydanej KASY i DWIE STÓWY. Nie róbmy z siebie ciotersów... kaman.

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-04-01 09:39:40
Autor: kamil
"Sta³y bieg" w Falloucie 3

"Tomek G³owacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> wrote in message news:1238574763.528938bongos2.pseinfo.pl...
szczebel pisze:
[...]

Tak odchodzac od meritum, co wy chlopy z tym zangielszczaniem? "kaman"? Moze jeszcze ridujesz grupe i replajujesz na posty, a w domu plejujesz sobie w gre? ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-01 09:01:38
Autor: szczebel
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia Wed, 01 Apr 2009 09:39:40 +0100, kamil napisa³(a):

szczebel pisze:
[...]

Przejd¼my mo¿e do lo esencial del problema :)

--
tomek_g

Data: 2009-04-01 11:21:56
Autor: Ghost
"Sta³y bieg" w Falloucie 3

U¿ytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:gqv98c$qpl$1inews.gazeta.pl...

szczebel pisze:
[...]

plajuje sie gejmsa nie gre

Data: 2009-04-01 11:22:32
Autor: Ghost
"Sta³y bieg" w Falloucie 3

U¿ytkownik "Tomek G³owacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1238574763.528938bongos2.pseinfo.pl...
szczebel pisze:
[...]

siusiaczkiem kupke? niezly wyczyn

Data: 2009-04-01 02:44:10
Autor: SimonX
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
On 1 Kwi, 11:22, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
> [...]

> [cut]

> tak odchodz±c od meritum - co wy, ch³opy, z tym zdrabnianiem? :)

ROTFL :)

(przepraszam, nie wiem jak to po polsku napisaæ, mo¿e TSPPZ¦ :) )

pozdr. Szymon

Data: 2009-04-01 09:58:07
Autor: szczebel
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia Wed, 01 Apr 2009 11:22:32 +0200, Ghost napisa³(a):

szczebel pisze:
[...]

Ufff... To by³by trochê bolesny wyczyn. Tak mi siê wydaje... ;)

--
tomek_g

Data: 2009-04-01 15:38:55
Autor: kszyhu fr@ckowiak
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia 01-04-2009 o 10:32:48 Tomek G³owacki  <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisa³(a):

szczebel pisze:
[...]

trudno siê nie zgodziæ, wk...wia mnie strasznie zdrabnianie nazw przez  doros³ych ludzi
jedynym akceptowalnym przeze mnie wyj±tkiem jest "kaska" (bo brzmi  znacznie lepiej ni¿ "pieni±¿ki")

pzdr
kszyhu

--
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2009-04-01 11:46:11
Autor: domin
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
  Czy istnieje
sposób na "w³±czenie" sta³ego biegu/poruszania siê do przodu, tak ¿eby nie trzymaæ analogu ca³y czas w pozycji "do przodu"?

nie znalazlem takiej opcji i mi jakos nie przeszkadza to, ze trzeba trzymac wychylony analog :) za to tez mam pytanie odnosnie F3, macie jakis sposob na szybkie zwiekszenie doswiadczenia? mam nabite prawie 8h grania i jestem dopiero niedaleko 5poziomu, wiele zamkow i lokacji jest z tego powodu dla mnie niedostepnych (mowie glownie o okolicach megatony) za wykonywane questy podoczne dostaje sie bardzo malo EXP'a, a staram sie gre przejsc w jak najwiekszym stopniu

powinni czesciej robic w pelni spolczone produkcje, naprawde duzo milej sie gra :)

Data: 2009-04-01 18:56:43
Autor: Bartek
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
By³ 1 kwiecieñ (¶roda) gdy o godz. 11:46 domin napisa³/a:

[...]

Cierpliwosc uczyni Cie mistrzem :)
W F3 mam ponad 70h grania, 20 lvl zdobyty dawno i gdyby nie to, ze na tym
sie na razie levelowanie w grze konczy mialbym pewnie z 25 :)

Prosta zasada - im wiecej i czesciej zabijasz tym dostajesz wiecej pkt. EXP,
wiecej rozwiazanych questow, wiecej zhakowanych komputerow, wiecej zamkow
otwartych spinkami, itd.

--
Pozdrawiam, Bartek
PS3 baribal73_PL | X360 baribal73 PL

Data: 2009-04-01 11:50:25
Autor: CeSaR
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
[...]

Mia³em podobnie.
Mam nadziejê, ¿e pó¼niej jednak bêdziesz mia³ inaczej ni¿ ja - bo mnie pó¼niej F3 "wyplu³" ze znudzenia.
Fajnie jest zbieraæ te ksi±¿ki i inne figurki ale po pewnym czasie robi siê to nudne....
Za ma³o nowych rzeczy z czasem siê dzieje. Efekt - do dzi¶ nie za bardzo go ogrywam, z³azi³em wschód i po³udniowy wschód, trochê pó³nocy. Zachód mam odpuszczony. Mo¿e którego¶ dnia.

Data: 2009-04-01 19:15:57
Autor: SirMike
"Stały bieg" w Falloucie 3
szczebel wrote:
Uciekłem z krypty, dotarłem do Megatony i... F3 wessał mnie jak czarna dziura. Po 12 w nocy zmusiłem się do wyłączenia gry, bo przecież dzisiaj do pracy trzeba iść :)

Miałem dokładnie to samo. Chociaż mnie już zauroczył G.O.A.T w samej
krypcie. Dalej to już była czysta poezja :)
Obecnie, po około 45h gry dalej nie znudziły mi się fruwające zwłoki po
"headshocie ze sneaka". Miałem pewien moment znużenia ale po dojsciu w
pewne miejsce (nie bede spoilował) i przeczytaniu tony dialogów oraz
archiwów znowu mnie wkręciło. Mógłbym w to grać bez końca.

Teraz pytanie, które po części zawarłem już w temacie. Czy istnieje sposób na "włączenie" stałego biegu/poruszania się do przodu, tak żeby nie trzymać analogu cały czas w pozycji "do przodu"?

O ile mi wiadomo to nie.

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Data: 2009-04-02 08:34:42
Autor: Marcin Garde³a
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
szczebel wrote:
Teraz pytanie, które po czê¶ci zawar³em ju¿ w temacie. Czy istnieje
sposób na "w³±czenie" sta³ego biegu/poruszania siê do przodu, tak
¿eby nie trzymaæ analogu ca³y czas w pozycji "do przodu"?

O co chodzi tak dok³adnie? O to, ¿eby ci hipek szed³ sam a ty mu tylko lew± ga³k± wyznacza³by¶ kierunek? Pierwszy raz siê spotykam z takim pytaniem :)

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-02 11:13:09
Autor: Terror
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia 02-04-2009 o 08:34:42 Marcin Garde³a <diobeu@gazeta.pl> napisa³(a):

szczebel wrote:
[...]

chodzi o to, ¿e w niktórych tytu³ach bohater chodzi, ale ma opcje  biegania, a kolega z tych szybkich jest i chce wy³±cznie biegaæ ;o)
cieszesiezemoglempomóc

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-04-02 04:49:25
Autor: SimonX
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
On 2 Kwi, 11:13, Terror <ter...@spamstop.scigacz.pl> wrote:
Dnia 02-04-2009 o 08:34:42 Marcin Garde³a <dio...@gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]

cieszesiezemoglempomóc

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL

no nie - przecie¿ napisa³ wyra¼nie, ¿e chce, ¿eby postaæ sz³a sama,
¿eby nie musia³ trzymaæ ga³ki do przodu ca³y czas
ja zrozumia³em pytanie tak jak Diobeou, st±d moje zdziwienie

pozdr. Szymon

Data: 2009-04-02 13:28:47
Autor: kamil
"Sta³y bieg" w Falloucie 3

"SimonX" <sbronko@gmail.com> wrote in message news:586b3374-7e0e-48e7-99fc-dd84a44d074dq18g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Chodzilo raczej o odpowiednik PeCetowego always run, gdzie klawisz "do przodu" wlacza bieg i nie trzeba go razem z roznymi shiftami czy innymi ctrlami trzymac. Ot, lekko wychylasz galke i postac biegnie zamiast spacerowa delektujac sie pieknem nadchodzacego dnia.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-02 05:55:26
Autor: SimonX
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
On 2 Kwi, 14:28, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
"SimonX" <sbro...@gmail.com> wrote in message

> [...]

ctrlami trzymac. Ot, lekko wychylasz galke i postac biegnie zamiast
spacerowa delektujac sie pieknem nadchodzacego dnia.

aaa, no to pisz "always run" jak cz³owiek, to bêdzie jasne :)

pozdr. Szymon

Data: 2009-04-02 14:12:17
Autor: kamil
"Sta³y bieg" w Falloucie 3

"SimonX" <sbronko@gmail.com> wrote in message news:69133287-8675-42b0-b4d8-ccf3428b636cr15g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

Pozdrawiam
Kamil

aaa, no to pisz "always run" jak cz³owiek, to bêdzie jasne :)

Ja tam nic nie wiem, ja tu tylko sprzatam :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-03 08:30:41
Autor: szczebel
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia Thu, 02 Apr 2009 05:55:26 -0700, SimonX napisa³(a):

aaa, no to pisz "always run" jak cz³owiek, to bêdzie jasne :)

Nie napiszê w ten sposób, bo zaraz wyskoczy jaki¶ "Miodek" i mnie zlinczuje za nowomowê ;)

--
tomek_g

"Sta³y bieg" w Falloucie 3