"Sta³y bieg" w Falloucie 3

Data: 2009-04-01 10:32:48
Autor: Tomek G³owacki
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
szczebel pisze:
Przedwczoraj kupi³em Fallouta 3 w wersji PL. Odpali³em, pogra³em godzinkê i zacz±³em ¿a³owaæ wydanej kaski. Wczoraj my¶lê sobie, skoro ju¿ te prawie 2 stówki jestem l¿ejszy, to pogram jeszcze trochê i najwy¿ej grê
[cut]

tak odchodz±c od meritum - co wy, ch³opy, z tym zdrabnianiem? :) siusiaczkiem siusiu robisz i kupkê te¿? a mo¿e seksik z ¿oneczk± po kolacyjce? ;)

wydanej KASY i DWIE STÓWY. Nie róbmy z siebie ciotersów... kaman.

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-04-01 09:39:40
Autor: kamil
"Sta³y bieg" w Falloucie 3

"Tomek G³owacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> wrote in message news:1238574763.528938bongos2.pseinfo.pl...
szczebel pisze:
[...]

Tak odchodzac od meritum, co wy chlopy z tym zangielszczaniem? "kaman"? Moze jeszcze ridujesz grupe i replajujesz na posty, a w domu plejujesz sobie w gre? ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-01 09:01:38
Autor: szczebel
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia Wed, 01 Apr 2009 09:39:40 +0100, kamil napisa³(a):

szczebel pisze:
[...]

Przejd¼my mo¿e do lo esencial del problema :)

--
tomek_g

Data: 2009-04-01 11:21:56
Autor: Ghost
"Sta³y bieg" w Falloucie 3

U¿ytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:gqv98c$qpl$1inews.gazeta.pl...

szczebel pisze:
[...]

plajuje sie gejmsa nie gre

Data: 2009-04-01 11:22:32
Autor: Ghost
"Sta³y bieg" w Falloucie 3

U¿ytkownik "Tomek G³owacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1238574763.528938bongos2.pseinfo.pl...
szczebel pisze:
[...]

siusiaczkiem kupke? niezly wyczyn

Data: 2009-04-01 02:44:10
Autor: SimonX
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
On 1 Kwi, 11:22, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
> [...]

> [cut]

> tak odchodz±c od meritum - co wy, ch³opy, z tym zdrabnianiem? :)

ROTFL :)

(przepraszam, nie wiem jak to po polsku napisaæ, mo¿e TSPPZ¦ :) )

pozdr. Szymon

Data: 2009-04-01 09:58:07
Autor: szczebel
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia Wed, 01 Apr 2009 11:22:32 +0200, Ghost napisa³(a):

szczebel pisze:
[...]

Ufff... To by³by trochê bolesny wyczyn. Tak mi siê wydaje... ;)

--
tomek_g

Data: 2009-04-01 15:38:55
Autor: kszyhu fr@ckowiak
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia 01-04-2009 o 10:32:48 Tomek G³owacki  <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisa³(a):

szczebel pisze:
[...]

trudno siê nie zgodziæ, wk...wia mnie strasznie zdrabnianie nazw przez  doros³ych ludzi
jedynym akceptowalnym przeze mnie wyj±tkiem jest "kaska" (bo brzmi  znacznie lepiej ni¿ "pieni±¿ki")

pzdr
kszyhu

--
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/