"Sta³y bieg" w Falloucie 3

Data: 2009-04-01 11:50:25
Autor: CeSaR
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Przedwczoraj kupi³em Fallouta 3 w wersji PL. Odpali³em, pogra³em godzinkê
i zacz±³em ¿a³owaæ wydanej kaski. Wczoraj my¶lê sobie, skoro ju¿ te
prawie 2 stówki jestem l¿ejszy, to pogram jeszcze trochê i najwy¿ej grê
wymieniê. Uciek³em z krypty, dotar³em do Megatony i... F3 wessa³ mnie jak
czarna dziura.

Mia³em podobnie.
Mam nadziejê, ¿e pó¼niej jednak bêdziesz mia³ inaczej ni¿ ja - bo mnie pó¼niej F3 "wyplu³" ze znudzenia.
Fajnie jest zbieraæ te ksi±¿ki i inne figurki ale po pewnym czasie robi siê to nudne....
Za ma³o nowych rzeczy z czasem siê dzieje. Efekt - do dzi¶ nie za bardzo go ogrywam, z³azi³em wschód i po³udniowy wschód, trochê pó³nocy. Zachód mam odpuszczony. Mo¿e którego¶ dnia.

"Sta³y bieg" w Falloucie 3