"Sta³y bieg" w Falloucie 3

Data: 2009-04-01 11:46:11
Autor: domin
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
  Czy istnieje
sposób na "w³±czenie" sta³ego biegu/poruszania siê do przodu, tak ¿eby nie trzymaæ analogu ca³y czas w pozycji "do przodu"?

nie znalazlem takiej opcji i mi jakos nie przeszkadza to, ze trzeba trzymac wychylony analog :) za to tez mam pytanie odnosnie F3, macie jakis sposob na szybkie zwiekszenie doswiadczenia? mam nabite prawie 8h grania i jestem dopiero niedaleko 5poziomu, wiele zamkow i lokacji jest z tego powodu dla mnie niedostepnych (mowie glownie o okolicach megatony) za wykonywane questy podoczne dostaje sie bardzo malo EXP'a, a staram sie gre przejsc w jak najwiekszym stopniu

powinni czesciej robic w pelni spolczone produkcje, naprawde duzo milej sie gra :)

Data: 2009-04-01 18:56:43
Autor: Bartek
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
By³ 1 kwiecieñ (¶roda) gdy o godz. 11:46 domin napisa³/a:

[...]

Cierpliwosc uczyni Cie mistrzem :)
W F3 mam ponad 70h grania, 20 lvl zdobyty dawno i gdyby nie to, ze na tym
sie na razie levelowanie w grze konczy mialbym pewnie z 25 :)

Prosta zasada - im wiecej i czesciej zabijasz tym dostajesz wiecej pkt. EXP,
wiecej rozwiazanych questow, wiecej zhakowanych komputerow, wiecej zamkow
otwartych spinkami, itd.

--
Pozdrawiam, Bartek
PS3 baribal73_PL | X360 baribal73 PL