"Sta³y bieg" w Falloucie 3

Data: 2009-04-02 08:34:42
Autor: Marcin Garde³a
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
szczebel wrote:
Teraz pytanie, które po czê¶ci zawar³em ju¿ w temacie. Czy istnieje
sposób na "w³±czenie" sta³ego biegu/poruszania siê do przodu, tak
¿eby nie trzymaæ analogu ca³y czas w pozycji "do przodu"?

O co chodzi tak dok³adnie? O to, ¿eby ci hipek szed³ sam a ty mu tylko lew± ga³k± wyznacza³by¶ kierunek? Pierwszy raz siê spotykam z takim pytaniem :)

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-02 11:13:09
Autor: Terror
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia 02-04-2009 o 08:34:42 Marcin Garde³a <diobeu@gazeta.pl> napisa³(a):

szczebel wrote:
[...]

chodzi o to, ¿e w niktórych tytu³ach bohater chodzi, ale ma opcje  biegania, a kolega z tych szybkich jest i chce wy³±cznie biegaæ ;o)
cieszesiezemoglempomóc

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-04-02 04:49:25
Autor: SimonX
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
On 2 Kwi, 11:13, Terror <ter...@spamstop.scigacz.pl> wrote:
Dnia 02-04-2009 o 08:34:42 Marcin Garde³a <dio...@gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]

cieszesiezemoglempomóc

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL

no nie - przecie¿ napisa³ wyra¼nie, ¿e chce, ¿eby postaæ sz³a sama,
¿eby nie musia³ trzymaæ ga³ki do przodu ca³y czas
ja zrozumia³em pytanie tak jak Diobeou, st±d moje zdziwienie

pozdr. Szymon

Data: 2009-04-02 13:28:47
Autor: kamil
"Sta³y bieg" w Falloucie 3

"SimonX" <sbronko@gmail.com> wrote in message news:586b3374-7e0e-48e7-99fc-dd84a44d074dq18g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Chodzilo raczej o odpowiednik PeCetowego always run, gdzie klawisz "do przodu" wlacza bieg i nie trzeba go razem z roznymi shiftami czy innymi ctrlami trzymac. Ot, lekko wychylasz galke i postac biegnie zamiast spacerowa delektujac sie pieknem nadchodzacego dnia.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-02 05:55:26
Autor: SimonX
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
On 2 Kwi, 14:28, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
"SimonX" <sbro...@gmail.com> wrote in message

> [...]

ctrlami trzymac. Ot, lekko wychylasz galke i postac biegnie zamiast
spacerowa delektujac sie pieknem nadchodzacego dnia.

aaa, no to pisz "always run" jak cz³owiek, to bêdzie jasne :)

pozdr. Szymon

Data: 2009-04-02 14:12:17
Autor: kamil
"Sta³y bieg" w Falloucie 3

"SimonX" <sbronko@gmail.com> wrote in message news:69133287-8675-42b0-b4d8-ccf3428b636cr15g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

Pozdrawiam
Kamil

aaa, no to pisz "always run" jak cz³owiek, to bêdzie jasne :)

Ja tam nic nie wiem, ja tu tylko sprzatam :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-03 08:30:41
Autor: szczebel
"Sta³y bieg" w Falloucie 3
Dnia Thu, 02 Apr 2009 05:55:26 -0700, SimonX napisa³(a):

aaa, no to pisz "always run" jak cz³owiek, to bêdzie jasne :)

Nie napiszê w ten sposób, bo zaraz wyskoczy jaki¶ "Miodek" i mnie zlinczuje za nowomowê ;)

--
tomek_g

"Sta³y bieg" w Falloucie 3