Stan darmowy w PF

Data: 2010-02-12 14:16:22
Autor: Valdi
Stan darmowy w PF
Trochę się gubię w tym natłoku informacji prezentowanych na różnych
portalach telekomunikacyjnych + tym co pokazuje mi PLAY24.

Po wejściu do zakładki "Usługi" w PLAY24 i kliknięciu na info odnośnie stanu
darmowego widzę coś takiego:
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2010-02/1e9707de/play.jpg.html

Czy dobrze rozumiem, że jeżeli zasilę konto za 30PLN to po zalogowaniu się
do PLAY24 będę miał możliwość aktywacji darmowych rozmów po sieci?

Pozdrawiam i dziękuję za informacje.

Data: 2010-02-12 14:29:42
Autor: Liwiusz
Stan darmowy w PF
Valdi pisze:
[...]

   Już był wątek w tej sprawie.

   Odbywa się to tak:

aktywujesz *111*1*1#
czekasz aż się zaktywuje, sprawdzisz czy jest aktywne na *111*1*3#
jak już jest aktywne, to ładujesz za 30zł
i przez 30 dni rozmawiasz w sieci za darmo.

Po 30 dniach operacje powtarzasz począwszy od *111*1*1#

http://www.telepolis.pl/news.php?id=17275

--
Liwiusz

Data: 2010-02-12 14:56:44
Autor: SDD
Stan darmowy w PF

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hl3l4a$qlg$2news.onet.pl...

aktywujesz *111*1*1#
czekasz aż się zaktywuje, sprawdzisz czy jest aktywne na *111*1*3#
jak już jest aktywne, to ładujesz za 30zł
i przez 30 dni rozmawiasz w sieci za darmo.

Niekoniecznie.
Zamiast wybierac *111*1*3# mozna tez uaktywnic stosowna opcje w Play24.
Wazne jest, by NAJPIERW "wykupic" za 0 zl te usluge w Play24 a POZNIEJ doladowac za 30 zl.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-12 15:17:54
Autor: Valdi
Stan darmowy w PF
"SDD" news:hl3mmt$1pj$1news.onet.pl

Niekoniecznie.
Zamiast wybierac *111*1*3# mozna tez uaktywnic stosowna opcje w Play24.
Wazne jest, by NAJPIERW "wykupic" za 0 zl te usluge w Play24 a POZNIEJ
doladowac za 30 zl.

U mnie jest problem tego rodzaju, że nie mam możliwości zakupu z poziomu
Play24... jest tylko informacja, którą przedstawiłem w screenie, do którego
link podałem w swoim pierwszym poście.

Data: 2010-02-12 16:00:36
Autor: SDD
Stan darmowy w PF

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hl3mmg$mhr$3news.interia.pl...

U mnie jest problem tego rodzaju, że nie mam możliwości zakupu z poziomu
Play24... jest tylko informacja, którą przedstawiłem w screenie, do którego
link podałem w swoim pierwszym poście.

Wiec moze juz wczesniej, jakims cudem, ktos wklepal z tego numeru magiczny kod, "zakupujac" te usluge.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-12 14:58:41
Autor: SDD
Stan darmowy w PF

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hl3inn$hdt$1news.interia.pl...

Czy dobrze rozumiem, że jeżeli zasilę konto za 30PLN to po zalogowaniu się
do PLAY24 będę miał możliwość aktywacji darmowych rozmów po sieci?

Musisz zrobic DOKLADNIE ODWROTNIE.
Najpierw aktywowac mozliwosc, a pozniej doladowac za 30.
Jesli zrobisz to tak, jak planujesz, doladujesz 30 zl za prozno (chyba).
W kazdym razie na najpierw uaktywnilem, pozniej doladowalem i funguje.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-12 15:16:32
Autor: Valdi
Stan darmowy w PF
"SDD" news:hl3mqh$24r$1news.onet.pl

[...]

OK. Szkoda tylko, że nie można tego zrobić za pomocą PLAY24 :)

Data: 2010-02-12 15:24:00
Autor: Valdi
Stan darmowy w PF
[...]

Wklepałem z klawiatury kod *111*1*3# i dostaje komunikat, że jestem już w
promocji stan darmowy. Rozumiem zatem, że teraz spokojnie mogę doładować
konto za 30PLN i cieszyć się darmowymi rozmowami po sieci?

Stan darmowy w PF