Stan drogi Wyszogród-P³ock-Gostynin?

Data: 2009-10-28 14:50:01
Autor: Lukasz
Stan drogi Wyszogród-P³ock-Gostynin?

U¿ytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kjzk4yf1zf8.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
Jak teraz wyglad±j± te drogi? Na stronie gdaki widaæ jakie¶ roboty
zarówno na 62 przed i za Wyszogrodem, jak i na 60 przed Gostyninem...

Sam P³ock, jak rozumiem, omija siê nowym mostem i ju¿ mo¿na jechaæ
nowym skrótem na wprost do drogi 60.

Du¿e te utrudnienia? A mo¿e jako¶ inaczej jechaæ (jutro z Warszawy)?
Trasy przez Sochaczew nie znoszê organicznie, ale?...

http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,26,20.37488,52.37760?l=1d767279bfb7c88b

Data: 2009-10-28 15:48:10
Autor: Michal Jankowski
"Lukasz" <lukaszmk@op.pl> writes:

Du¿e te utrudnienia? A mo¿e jako¶ inaczej jechaæ (jutro z Warszawy)?
Trasy przez Sochaczew nie znoszê organicznie, ale?...

http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,26,20.37488,52.37760?l=1d767279bfb7c88b

Przez Kampinos, znaczy? Ale to te¿ siê na Sochacz w koñcu trafia...

Jecha³ kto¶ przez ten P³ock ostatnio? Hop hop?

  MJ

Data: 2009-10-29 07:35:17
Autor: Konrad
On 28 Pa¼, 14:50, "Lukasz" <lukas...@op.pl> wrote:
U¿ytkownik "Michal Jankowski" <mich...@fuw.edu.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:kjzk4yf1zf8.fsfccfs1.fuw.edu.pl...> Jak teraz wyglad±j± te drogi? Na stronie gdaki widaæ jakie¶ roboty
> [...]

> Du¿e te utrudnienia? A mo¿e jako¶ inaczej jechaæ (jutro z Warszawy)?
> Trasy przez Sochaczew nie znoszê organicznie, ale?...

Jak ju¿ kompletnie chcesz omin±æ p³ock to spróbój Wyszogród - S³ubice-
G±bin - Gostynin
Ale kompletnie nie wiem jak tam z drogami. Swego czasu nawierzchnia
by³a s³aba za to lu¼no.

K.

Stan drogi Wyszogród-P³ock-Gostynin?