Stan drogi krajowej 794

Data: 2009-09-13 12:49:24
Autor: Tomek
Stan drogi krajowej 794
Witam,
Chciałbym dojechać w rejon Zakopanego z
okolic Radomska. Znam wariant przez drogę 1 na
Częstochowę , dalej Imielin, Chełmek (aby
ominąć Oświęcim), Wadowice
Jordanów i zakopianką.
Jechałem też trasą (dość dobra) przez Olkusz
Kraków i zakopianką.
A co z drogą 794 przez Koniecpol, Pradła Wolbrom
do Krakowa i zakopianką??
W jakim stanie jest nawierzchnia tej drogi, jak
wyglądają ograniczenia prędkości? Jechałbym
późnym wieczorem i w nocy do Krakowa,
aby być nad ranem ma miejscu.
Polecacie tą trasę? Nie ma CB Radia.
Tomek.

Data: 2009-09-13 15:12:59
Autor: 085
Stan drogi krajowej 794
Użytkownik "Tomek" <marekjan63@o2.pl> napisał w wiadomości news:h8iinn$1d4$1inews.gazeta.pl...

wojewodzka, nie krajowa :]

p, zul

Data: 2009-09-13 22:24:05
Autor: Big Jack
Stan drogi krajowej 794
W wiadomości
*Tomek* napisał(-a):

[...]

Jechałem 1 września tą trasą z okolic R-ska do Krakowa i z powrotem. Bedę też jechał 15.09. Od Koniecpola do Krakowa jechałem drogą 794. Stan drogi jest różny. Są bardzo porządne odcinki, są i gorsze. Ale zawieszenia nie ma gdzie urwać :) Ruch do Krakowa prawie żaden.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-09-13 22:48:34
Autor: Tomek
Stan drogi krajowej 794

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:4aad54e9news.home.net.pl...
[...]

Dziękuję za informację!!
Jeszcze tylko spytam- jaki jest profil drogi w sensie np.
łuków o małym promieniu, stromych podjadów i zjazdów itp
które na lokalnych drogach utrudniają jazdę osobie nieznającej
zupelnie tej trasy.
Tomek.

Data: 2009-09-13 23:22:25
Autor: Big Jack
Stan drogi krajowej 794
W wiadomości
*Tomek* napisał(-a):

Jeszcze tylko spytam- jaki jest profil drogi w sensie np.
łuków o małym promieniu, stromych podjadów i zjazdów itp
które na lokalnych drogach utrudniają jazdę osobie nieznającej
zupelnie tej trasy.

Jakieś 30~40km za Koniecpolem, jak już się wpada na Wyżynę Krakowsko - Częstochowską to owszem, są takie łuki, wjazdy i zjazdy. Najbardziej zdradzieckie są miejsca gdzie jest spory zjazd, za nim łagodny wjazd, a zaraz za szczytem ostry łuk. Trzeba się pilonować. Ja jechałem tą trasą pierwszy raz i dałem radę :)

Data: 2009-09-14 10:51:53
Autor: Tomek
Stan drogi krajowej 794

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:4aad6292$1news.home.net.pl...

[...]

Gorące podziękowania. Pierwszy raz będę miał znaczącą trasę
przez całą noc, czasem są zaskakujace wjazdy na stare rynki
w małych miastach, gdzie droga z prostej
nagle skręca jak na skrzyżowaniu o 90 stopni.
Ważne że na dzień dzisiejszy nie ma istotnych dziur
bo ich omijanie nocą to horror. Podziękowania!.
T.

Data: 2009-09-14 12:13:50
Autor: Big Jack
Stan drogi krajowej 794
W wiadomości
*Tomek* napisał(-a):

czasem są zaskakujace wjazdy na stare rynki
w małych miastach, gdzie droga z prostej
nagle skręca jak na skrzyżowaniu o 90 stopni.

To na takie niespodzianki też bądź przygotowany. Już nie pamiętam w których to było miasteczkach, ale właśnie były takie rynki gdzie rynek się okrążało. Już nie pamiętam gdzie, czy nawet na drodze 794, ale był jakiś odcinek z robotami drogowymi. Ale chyba tylko jeden.

Data: 2009-09-14 13:42:11
Autor: WojtekS
Stan drogi krajowej 794

[...]

Taki przejazd przez rynek masz po drodze w Pilicy, Wolbromiu i Skale,
chociaż w Wolbromiu przejeżdzasz prosto ale jest wąsko.
WojtekS

Data: 2009-09-14 16:30:17
Autor: jerzu
Stan drogi krajowej 794
On Mon, 14 Sep 2009 13:42:11 +0200, "WojtekS" <wojteks@konto.pl>
wrote:

Taki przejazd przez rynek masz po drodze w Pilicy, Wolbromiu i Skale,

Jeszcze jest Lelów i Koniecpol. No i w Świętej Annie jest lekki nawrót
- jak się rozpędzisz i przegapisz, to wylądujesz w Częstochowie ;-))

Data: 2009-09-14 19:43:58
Autor: Big Jack
Stan drogi krajowej 794
W wiadomości
*jerzu* napisał(-a):

No i w Świętej Annie jest lekki nawrót
- jak się rozpędzisz i przegapisz, to wylądujesz w Częstochowie ;-))

A właśnie, dobrze że mi przypomniałeś. Kiedy 01.09 wracałem z Krakowa
przed Św. Anną wyprzedziłem jakiegoś Chevroleta i odstawiłem go całkiem
całkiem. Jakie było moje zaskoczenie kiedy w Dąbrowie Zielonej wyjechał
mi przed samym nosem. Zbadałem sprawę i dwiedziałem się o skrócie, gdzie
kiedyś była droga gruntowa, a teraz jest asfalt. Jutro sprawdzę ten
skrót
http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,19.55240,50.83200?l=2a52f70e62bd8b7e

Data: 2009-09-15 09:13:29
Autor: Grejon
[OT] Re: Stan drogi krajowej 794
wrote:

Taki przejazd przez rynek masz po drodze w Pilicy, Wolbromiu i Skale,

Jeszcze jest Lelów i Koniecpol. No i w Świętej Annie jest lekki nawrót
- jak się rozpędzisz i przegapisz, to wylądujesz w Częstochowie ;-))

Prepraszam za off-topa, ale czy jechałeś może z Brzezin ul. Kopernika/Strykowską do Strykowa (wlot ul. Targową)? Jest lepiej niż DW 708 (mniej dziur, mniej TIRów)?

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-09-15 15:06:07
Autor: jerzu
On Tue, 15 Sep 2009 09:13:29 +0200, Grejon <grejon83@gazeta.pl> wrote:

Prepraszam za off-topa, ale czy jechałeś może z Brzezin ul. Kopernika/Strykowską do Strykowa (wlot ul. Targową)? Jest lepiej niż DW 708 (mniej dziur, mniej TIRów)?

Dzisiaj nawet - co prawda w odwrotną stronę. Dziur jest mniej (co nie
znaczy że ich nie ma), ciężarówek praktycznie zero (ograniczenie do
10t.), dodatkowo w Strykowie coś dłubią na 708 i jest ruch wahadłowy.

Data: 2009-09-15 17:37:55
Autor: Grejon
jerzu pisze:

Dzisiaj nawet - co prawda w odwrotną stronę. Dziur jest mniej (co nie
znaczy że ich nie ma), ciężarówek praktycznie zero (ograniczenie do
10t.), dodatkowo w Strykowie coś dłubią na 708 i jest ruch wahadłowy.

Dzięki. Czyli jako dojazd do A2 to będzie lepszy wybór? :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-09-15 18:56:40
Autor: jerzu
On Tue, 15 Sep 2009 17:37:55 +0200, Grejon <grejon83@gazeta.pl> wrote:

Dzięki. Czyli jako dojazd do A2 to będzie lepszy wybór? :)

Zdecydowanie.

Data: 2009-09-22 15:42:51
Autor: Tomek
[OT] Stan drogi krajowej 794

Użytkownik "WojtekS" <wojteks@konto.pl> napisał w wiadomości news:h8lacu$s76$1atlantis.news.neostrada.pl...

Taki przejazd przez rynek masz po drodze w Pilicy, Wolbromiu i Skale,
chociaż w Wolbromiu przejeżdzasz prosto ale jest wąsko.
WojtekS

Jechalem na nawigacji nocą- choć do tej pory
unikalem jazd nocą po nieznanych sobie drogach
w nocy. Faktycznie ruch był
niewielki i z tego powodu jazda dla mnie komfortowa
mimo miejscami nie najlepszej nawierzchni. Jednak
wiele odcinków jest wyremontowanych i całkiem
przyzwoicie się jedzie takimi drogami wojewódzkimi
a nawet lokalnymi.
Trochę mnie zaskoczyły strome zjazdy w Pilicy i
bodajże Wolbromiu, nocą trudno ocenić wielość
spadku, powinny być tam znaki o tym informujące
- na Podhalu są miejsca gdzie stromizna jest
podobna a znaki informujące o tym obecne
przy drodze.
Podziękowania!.
Tomek.

Stan drogi krajowej 794