Stan dysk w Laptopie Sony, czy szukać nowego?

Data: 2014-07-13 13:24:07
Autor: suryga
Stan dysk w Laptopie Sony, czy szukać nowego?
Laptop Sony pod WIN 7.

Tydzień temu było wszystko OK.
Pojechałem na wieś a wiec "zero internetu".
Z nudów zacząłem oglądać stare filmy w ALLplayer.
I się zaczęło: kontrolka HDD nie gasła nawet jak nic nie robiłem.
Restart systemu nic nie pomagał.
Cały czas kontrolka od HDD CIĄGLE się świeciła a komp strasznie zamulał.
Dzisiaj wracam do cywilizacji. Na początku to samo.
Ale po godzinie mielenia laptopowi wróciła świadomość.
Włączyłem CrystalDiskInfo a tutaj dla pozycji
05 wartość bieżąca 97 przy progu 36
C5                 100            0  C6                 100            0

wujek gogle mówi że dysk jest niestabilny.
Dobrze mówi czy ja czegoś nie rozumiem?

Stan dysk w Laptopie Sony, czy szukać nowego?