Stan konta w Play - jak sprawdzi膰?

Data: 2015-05-13 20:01:31
Autor: Antek
Stan konta w Play - jak sprawdzi膰?
Zwracam si臋 z pytaniem do u偶ytkownik贸w tej grupy,
bo odpowiedniejszej nie znalaz艂em.
Do po艂膮cze艅 internetowych korzystam z karty Play,
kt贸r膮 mam w modemie pod艂膮czanym do portu USB
w laptopie. Na samym modemie, te偶 firmy Play, jest
program umo偶liwiaj膮cy 艂膮czenie z Internetem, a tak偶e
pozwalaj膮cy na wysy艂anie i odbieranie SMS贸w.
Chcia艂bym od czasu do czasu m贸c sprawdza膰 stan
艣rodk贸w na karcie, ale jedyny spos贸b jaki znam to
wybieranie *101# ... na klawiaturze kom贸rki. Zatem
dla sprawdzenia stanu konta musz臋 wyjmowa膰 w艂a艣ciw膮
kart臋 z kom贸rki (Orange) i na chwil臋 wk艂ada膰 t臋 z modemu.
Czy istnieje spos贸b sprawdzania stanu konta przez wys艂anie
SMSa i otrzymanie odpowiedzi te偶 t膮 drog膮? W Orange
wystarczy艂o wys艂a膰 SMS na numer 411, a w tre艣ci wpisa膰 ILE.
Ewentualnie mo偶liwo艣膰 sprawdzania na jakiej艣 stronie WWW,
po podaniu numeru telefonu, by艂oby satysfakcjonuj膮ce, ale nie
wiem czy co艣 takiego istnieje, bo sk膮d wiadomo, 偶e pytam
o stan mojej karty, a nie kogo艣 innego?

Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie. Z Internetu na laptopie
korzystam z r贸偶n膮 intensywno艣ci膮. W zwi膮zku z tym by艂oby
wygodnie m贸c przed艂u偶y膰 wa偶no艣膰 艣rodk贸w na karcie
na na przyk艂ad rok, bez konieczno艣ci do艂adowywania.
Tak jest w Orange i jest to bardzo wygodne. Do艂adowuje si臋
wtedy gdy 艣rodki si臋 ko艅cz膮, a nie b臋d膮c zmuszonym do pami臋tania
terminu. Czy co艣 takiego jest mo偶liwe w Play? Pyta艂em sprzedawc臋
w punkcie Play, ale twierdzi艂, 偶e nie jest to mo偶liwe w przypadku
mojej karty, chocia偶 nie potrafi艂 tego uzasadni膰.
Nie chc臋 w tej chwili wchodzi膰 w to dlaczego mam obecnie kart臋
w Play, ale posiadane 艣rodki na tej karcie nie pozwalaj膮 mi na razie
z niej zrezygnowa膰 i jestem zmuszony dokonywa膰 do艂adowa艅,
kt贸re ten problem jeszcze pog艂臋biaj膮.

B臋d臋 wdzi臋czny za odpowiedzi w obu kwestiach.

Pozdrawiam
Antek

Data: 2015-05-13 20:14:09
Autor: P.B.
Stan konta w Play - jak sprawdzi?
Dnia Wed, 13 May 2015 20:01:31 +0200, Antek napisa(a):

Ewentualnie mo縧iwo舵 sprawdzania na jakiej stronie WWW,
po podaniu numeru telefonu, by硂by satysfakcjonuj眂e, ale nie
wiem czy co takiego istnieje, bo sk眃 wiadomo, 縠 pytam
o stan mojej karty, a nie kogo innego?

A 24.play.pl pr骲owa砮? Rejestrujesz kart za pomoc PUK i kodu, kt髍y
dostaniesz SMS'em.

Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie. Z Internetu na laptopie
korzystam z r罂n intensywno禼i. W zwi眤ku z tym by硂by
wygodnie m骳 przed硊縴 wa縩o舵 秗odk體 na karcie
na na przyk砤d rok, bez konieczno禼i do砤dowywania.

To robi trayfa Play na Karte Rok Wa縩o禼i Konta.

Nie chc w tej chwili wchodzi w to dlaczego mam obecnie kart
w Play, ale posiadane 秗odki na tej karcie nie pozwalaj mi na razie
z niej zrezygnowa i jestem zmuszony dokonywa do砤dowa,
kt髍e ten problem jeszcze pog酬biaj.

Sprawd przez Play24 czy naprawd nie mo縠sz zmieni taryfy na RWK. Je縠li
nie mo縠sz, to wyrzu t kart do 秏ietnika, kup dowoln kart Play do
po潮cze g硂sowych, w潮cz jej taryf RWK i do砤dowuj miar potrzeby: 9PLN
za 1GB, 20PLN za 3GB. Na tej karcie b阣ziesz mia w ko馽u 300PLN, kt髍ych i
tak nie b阣ziesz mia na co zu縴. Im szybciej przetniesz wrzoda, tym
lepiej.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-05-18 16:17:11
Autor: Antek
Stan konta w Play - nieudane pr骲y
A 24.play.pl pr骲owa砮? Rejestrujesz kart za pomoc PUK i kodu, kt髍y
dostaniesz SMS'em.

Do tej pory nie uda硂 mi si zarejestrowa mojej karty.
Chcia砮m to zrobi 縠by m骳 sprawdza stan mojego
konta (zasoby na mojej karcie) przy pomocy SMSa
wysy砤nego i odbieranego z modemu, bez konieczno禼i
przek砤dania karty SIM do smartfona i wysy砤nia kodu
*101# ... Tego kodu, ani innego zwi眤anego ze stanem
konta, nie mo縩a wys砤 z modemu.

Na podanej stronie 24.play.pl s 3 drogi Rejestracji:
Facebook, Google i e-mail. Wybra砮m e-mail, bo
z pozosta硑ch nie korzystam.
O PUKa nie pyta, poda砮m numer telefonu, adres e-mail,
has硂, zaakceptowa砮m regulamin i nacisn背em Dalej.
Otrzyma砮m SMSa z has砮m, kt髍e wpisa砮m pole z napisem
Has硂 jednorazowe i nacisn背em Dalej.
W wyniku tej operacji pojawi si komunikat:
Wyst眕i b潮d systemu.
Ca硂舵 powt髍zy砮m 3 razy, otrzymuj眂 r罂ne has砤,
wynik by zawsze taki sam.
Na adres e-mail, kt髍y poda砮m,  nic nie przysz硂.
Pr骲y robi砮m z kart w modemie.
Nie wiem czy cokolwiek zmieni硂by si gdybym kart
prze硂縴 (znowu!) do smartfona. Smartfon otwiera si
opornie, wi阠 jest to operacja nieprzyjemna.

Chcia砮m tak縠 zap砤ci SMSem za plik do 禼i眊ni阠ia z Chomika,
na wy潮cznie w砤sny u縴tek, co jest legalne.
Pomimo, 縠 na stronie Chomika jest napisane, 縠 us硊ga p砤cenia
SMSem dzia砤 m.in. w PLAYu, pr骲a wys砤nia SMSa ko馽zy si
komunikatem: "Nie uda硂 si wys砤 wszystkich SMS體"
(chocia pr骲owa砮m za ka縟ym razem wys砤 tylko ten jeden).
T pr骲 robi砮m wczoraj zar體no z modemu, jak i ze smartfona,
z takim samym skutkiem.

Czy Play si do  niczego nie nadaje?

Pozdrawiam
Antek

Data: 2015-05-18 16:38:34
Autor: dizel
On Mon, 18 May 2015 16:17:11 +0200, "Antek" <nie@pisz.pl> wrote:

[...]

Z play24 musisz pr骲owa , mo縠 to jakie chwilowe problemy.
Co do reszty z tego co pisa砮 to masz Play Online na kart, niestety
w taryfach internetowych play nie ma mo縧iwo禼i korzystania z sms
premium.
 Pozdrawiam

Data: 2015-05-18 18:21:39
Autor: Antek
Stan konta w Play - nieudane pr骲y
Z play24 musisz pr骲owa , mo縠 to jakie chwilowe problemy.
Mia砮 racj. Uda硂 mi si za硂縴 konto, chocia nie dosta砮m
jeszcze e-maila z odno秐ikiem potrzebnym do potwierdzenia
mojego adresu. Ma to zapewni dost阷 do konta, gdy zapomn
has硂.
Nie wiem natomiast jak posiadaj眂 to konto mam sprawdza moje
zasoby. Jaka podpowied by si przyda砤. :-)

Pozdrawiam
Antek

Data: 2015-05-18 20:09:58
Autor: dizel
On Mon, 18 May 2015 18:21:39 +0200, "Antek" <nie@pisz.pl> wrote:

[...]

Wchodzisz na 24.play.pl
Logujesz si u縴waj眂 albo adresu email albo numeru telefonu do wyboru
i has砤 i tam w zak砤dce stan konta wszystko powinno by.

Pozdrawiam

Data: 2015-05-18 20:48:13
Autor: Antek
[...]

Dzi阫i.
Teraz, po zalogowaniu, strona wygl眃a zupe硁ie inaczej ni poprzednio.
Poprzednio, nawet gdy po zalogowaniu si ze strony potwierdzaj眂ej
aktywacj (w wyniku klikni阠ia na "Potwierd adres e-mail" w e-mailu,
kt髍y w mi阣zyczasie przyszed) nie by硂 縜dnych zak砤dek ani ikon
do klikni阠ia.
Jedyne wyt硊maczenie to takie, 縠 [p potwierdzeniu aktywacji nale縜硂 si
wylogowa i zalogowa od nowa.
Wa縩e, 縠 teraz m骿 stan konta mog ju odczytywa.
Przestudiuj r體nie inne informacje, bo to na czym mi najbardziej
zale縴, to rozs眃ne wykorzystanie ju posiadanych 秗odk體 bez
konieczno禼i do砤dowywania lub z minimalnym do砤dowywaniem.
Ju wiem, 縠 przed硊縠nie terminu na rok si nie uda. Ale mo縠
co jeszcze mo縩a zrobi.
Szkoda, 縠 nie mog z tego konta op砤ci SMS體 do Chomika.
Obawiam si, 縠 je秎i istniej inne mo縧iwo禼i op砤cenia czego
SMS-ami, to te b阣 to numery kr髏kie (premium).
W ka縟ym razie b阣 t spraw dr笨y dalej, bo zbyt du縪 mam
do stracenia.

W dalszym ci眊u nie rozumiem dlaczego korzystanie z karty SIM
w modemie do po潮cze internetowych powoduje zmniejszanie si
ilo禼i posiadanych MB, natomiast kwota zgromadzonych z硂t體ek
pozostaje bez zmian. Wygl眃a na to, 縠 wyrzucenie tej karty do
kosza, jak kto mi tu radzi, oznacza硂by jeszcze wi阫sz strat,
bo m骿 "zas骲" to MB + z硂t體ki, a nie jedne przeliczane na drugie,
jak mi si wcze秐iej wydawa硂.

Jeszcze raz dzi阫uj za rady.
Pozdrawiam
Antek

Data: 2015-05-18 22:39:23
Autor: dizel
On Mon, 18 May 2015 20:48:13 +0200, "Antek" <nie@pisz.pl> wrote:

[...]

Normalnie jak Ci si sko馽zy bonus to wtedy leci z konta g丑wnego
cennikowo. Rozwa mo縠 zmian taryfy na  Play Internet na kart, masz
tam no limit za 45z na ca硑 miesi眂 i inne opcje.

Pozdrawiam

Data: 2015-05-19 15:09:17
Autor: ALEX Alpha MR
Stan konta w Play - nieudane pr贸by
W dniu 2015-05-18 o 22:39, dizel pisze:

W dalszym ci膮gu nie rozumiem dlaczego korzystanie z karty SIM
w modemie do po艂膮cze艅 internetowych powoduje zmniejszanie si臋
ilo艣ci posiadanych MB, natomiast kwota zgromadzonych z艂ot贸wek
pozostaje bez zmian.

Wola艂by艣 by by艂o odwrotnie? Tak przynajmniej masz mo偶liwo艣膰 zadzwoni膰/wys艂a膰 sms/mms.

Wygl膮da na to, 偶e wyrzucenie tej karty do
kosza, jak kto艣 mi tu radzi艂, oznacza艂oby jeszcze wi臋ksz膮 strat臋,
bo m贸j "zas贸b" to MB + z艂ot贸wki, a nie jedne przeliczane na drugie,
jak mi si臋 wcze艣niej wydawa艂o.

Normalnie jak Ci si臋 sko艅czy bonus to wtedy leci z konta g艂贸wnego
cennikowo. Rozwa偶 mo偶e zmian臋 taryfy na  Play Internet na kart臋, masz
tam no limit za 45z艂 na ca艂y miesi膮c i inne opcje.

Z tym 偶e ta oferta nie dzia艂a w modemach 7,2 Mbit. Minimum 22 Mbit. Plus oczywi艣cie LTE.

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusim膮 Cesarska Marynarka Japo艅ska zatopi艂a nie tylko flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy :-D

Data: 2015-05-19 17:28:50
Autor: dizel
Stan konta w Play - nieudane pr骲y
On Tue, 19 May 2015 15:09:17 +0200, ALEX Alpha MR <kill@spamers.us>
wrote:

Z tym 縠 ta oferta nie dzia砤 w modemach 7,2 Mbit. Minimum 22 Mbit. Plus oczywi禼ie LTE.

Nie ma to znaczenia jaki modem, wszystko zostaje tak jak by硂 w
poprzednich taryfach tylko 縠 dodatkowo dochodzi zasi阦 lte je秎i kto
posiada modem lte. Je秎i nie, z oferty mo縩a normalnie korzysta jak
dotychczas w poprzedniej taryfie.

Pozdrawiam

Data: 2015-05-19 19:11:57
Autor: Antek
[...]

Dzi阫i za te podpowiedzi, ale to nie rozwi笨e mojego g丑wnego
problemu - nadmiaru zgromadzonych 秗odk體 w stosunku
do mo縧iwo禼i, a raczej niemo縧iwo禼i ich wykorzystania.
Jest to pu砤pka, ale to moja wina, bo przed kupieniem startera
i pierwszym wi阫szym do砤dowaniem nie rozezna砮m zasad
i da砮m si w t pu砤pk z砤pa.
Teraz mog tylko liczy na to, 縠 w najbli縮zym czasie Play
zmieni regulamin i tak, jak to robi konkurencja, r體nie na koncie
Online na kart (do Internetu) pozwoli przed硊縴 okres korzystania
bez konieczno禼i do砤dowywania.
Mam jednak 秝iadomo舵, 縠 wobec szale駍twa popularno禼i
Play nie b阣zie mia powod體 do takiej zmiany. I tak ma klient體.

Pozdrawiam
Antek

Data: 2015-05-20 16:03:17
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-05-19 o 17:28, dizel pisze:

Z tym 偶e ta oferta nie dzia艂a w modemach 7,2 Mbit. Minimum 22 Mbit. Plus
oczywi艣cie LTE.

Nie ma to znaczenia jaki modem, wszystko zostaje tak jak by艂o w
poprzednich taryfach tylko 偶e dodatkowo dochodzi zasi臋g lte je艣li kto艣
posiada modem lte. Je艣li nie, z oferty mo偶na normalnie korzysta膰 jak
dotychczas w poprzedniej taryfie.

Ma znaczenie i modem minimum 22 Mbit. Na modemie 7,2 Mbit nie chce dzia艂a膰.

Data: 2015-05-20 18:18:52
Autor: dizel
Stan konta w Play - nieudane pr骲y
On Wed, 20 May 2015 16:03:17 +0200, ALEX Alpha MR <kill@spamers.us>
wrote:

[...]

Ma znaczenie i modem minimum 22 Mbit. Na modemie 7,2 Mbit nie chce dzia砤.

No jak masz tylko stacje lte play w pobli縰 to mo縠 tak by, ale play
posiada te nadajniki w砤sne umts900/umts2100 wi阠 ka縟y modem si
nada obs硊guj眂y te cz阺totliwo禼i.
Je秎i w danej lokalizacji kto korzysta z Play Online na kart i
przejdzie na taryf Play internet na kart to w jego przypadku nic si
nie zmienia bo internet dzia砤 powinien tak jak dotychczas.

Pozdrawiam

Data: 2015-05-20 21:03:40
Autor: ALEX Alpha MR
wrote:

[...]

No jak masz tylko stacje lte play w pobli偶u to mo偶e tak by膰

W 艁odzi? Maszty z HSPA Play mam co kilkaset metr贸w.

, ale play
posiada te偶 nadajniki w艂asne umts900/umts2100 wi臋c ka偶dy modem si臋
nada obs艂uguj膮cy te cz臋stotliwo艣ci.

No w艂a艣nie 偶e nie ka偶dy si臋 nada. Jak pr贸bowa艂em u偶ywa膰 7,2 to dzia艂a艂 jakby chcia艂 a nie m贸g艂. A偶 w ko艅cu sie膰 przesta艂a w og贸le pozwala膰 na korzystanie z netu. Jak u偶y艂em 22/LTE to jak r臋k膮 odj膮艂. 艢miga a偶 mi艂o patrze膰 :-)

Je艣li w danej lokalizacji kto艣 korzysta艂 z Play Online na kart臋 i
przejdzie na taryf臋 Play internet na kart臋 to w jego przypadku nic si臋
nie zmienia bo internet dzia艂a膰 powinien tak jak dotychczas.

Ja mam kupiony jako Internet, nie zmigrowany z Online. To mo偶e by膰 przyczyna?

Data: 2015-05-20 22:41:18
Autor: dizel
Stan konta w Play - nieudane pr骲y
On Wed, 20 May 2015 21:03:40 +0200, ALEX Alpha MR <kill@spamers.us>
wrote:

No w砤秐ie 縠 nie ka縟y si nada. Jak pr骲owa砮m u縴wa 7,2 to dzia砤 jakby chcia a nie m骻. A w ko馽u sie przesta砤 w og髄e pozwala na korzystanie z netu. Jak u縴砮m 22/LTE to jak r阫 odj背. iga a mi硂 patrze :-)

Jedyne co mi przychodzi do g硂wy to 縠 wcze秐iej by砮 podpi阾y pod
przeci笨one nadajniki umts900/2100, a teraz korzystasz z lte i lepiej
to dzia砤.
Inna opcja 縠 musi by modem minimum kt髍ej kategorii, ale nigdzie w
regulaminach ani nigdy o czym takim nie s硑sza砮m przynajmniej je秎i
chodzi o Play. Aero2 ma wymagania co do kategorii modemu ale te ich
nie przestrzega bo modemy ni縮zej kategorii te loguj si do sieci
bez problemu.

Ja mam kupiony jako Internet, nie zmigrowany z Online. To mo縠 by przyczyna?

No w砤秐ie taryfa tu nie powinna mie nic do rzeczy jak pisa砮m
wcze秐iej.
Kto korzysta z play online na kart, zmienia taryf na play internet
na kart i tak naprawd zmieniaj si tylko dost阷ne pakiety/us硊gi,
zasi阦 sieci i pr阣ko舵 nie ma tu nic do rzeczy.
Zreszt nigdzie w regulaminie play internet na kart nie ma zapisu 縠
modem musi by minimum 22 z lte. Us硊ga powinna dzia砤 na zwyk硑m
modemie. Nigdy o czym takim w Play nie s硑sza砮m 縠by tak by硂.

Pozdrawiam

Data: 2015-05-24 14:17:48
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-05-20 o 22:41, dizel pisze:

[...]

Jedyne co mi przychodzi do g艂owy to 偶e wcze艣niej by艂e艣 podpi臋ty pod
przeci膮偶one nadajniki umts900/2100, a teraz korzystasz z lte i lepiej
to dzia艂a.
Inna opcja 偶e musi by膰 modem minimum kt贸rej艣 kategorii, ale nigdzie w
regulaminach ani nigdy o czym艣 takim nie s艂ysza艂em przynajmniej je艣li
chodzi o Play. Aero2 ma wymagania co do kategorii modemu ale te偶 ich
nie przestrzega bo modemy ni偶szej kategorii te偶 loguj膮 si臋 do sieci
bez problemu.

Ja mam kupiony jako Internet, nie zmigrowany z Online. To mo偶e by膰
przyczyna?

No w艂a艣nie taryfa tu nie powinna mie膰 nic do rzeczy jak pisa艂em
wcze艣niej.
Kto艣 korzysta z play online na kart臋, zmienia taryf臋 na play internet
na kart臋 i tak naprawd臋 zmieniaj膮 si臋 tylko dost臋pne pakiety/us艂ugi,
zasi臋g sieci i pr臋dko艣膰 nie ma tu nic do rzeczy.
Zreszt膮 nigdzie w regulaminie play internet na kart臋 nie ma zapisu 偶e
modem musi by膰 minimum 22 z lte. Us艂uga powinna dzia艂a膰 na zwyk艂ym
modemie.

W艂a艣nie prze艂o偶y艂em sim do jakiego艣 badziewnego modemu 5,76 i o dziwo dzia艂a. Wygl膮da na to 偶e masz racj臋 :-)

Data: 2015-05-14 00:15:28
Autor: yabba
Stan konta w Play - jak sprawdzi膰?
U偶ytkownik "Antek" <nie@pisz.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:55539171$0$2208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W Play24 mo偶esz za艂o偶y膰 konto i zarz膮dza膰 us艂ugami na numerach, kt贸re s膮 nawet zarejestrowane na innego abonenta. Wszystko jest opisane na ich stronie, mo偶e troch臋 niejasno, ale za drugim przeczytaniem ju偶 wszystko si臋 rozumie. Mo偶na nawet ustawi膰, 偶eby SMS z kodem potwierdzaj膮cym zmiany ustawie艅 przychodzi艂y na inny numer telefonu ni偶 ten podlegaj膮cy zmianom.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-05-14 05:47:09
Autor: dizel
Stan konta w Play - jak sprawdzi?
On Wed, 13 May 2015 20:01:31 +0200, "Antek" <nie@pisz.pl> wrote:

Zwracam si z pytaniem do u縴tkownik體 tej grupy,
bo odpowiedniejszej nie znalaz砮m.
Do po潮cze internetowych korzystam z karty Play,

Nie pami阾am ju bo z tego dawno nie korzysta砮m czy aplikacja play
posiada opcje do wysy砤nia ussd. Na pewno jest to mo縧iwe u縴waj眂 do
潮czenia z netem programu topnet_info. Wtedy wklepujesz tylko kod i
dostajesz odpowied bez problemu.
Mo縠sz te zarejestrowa nr na play24 wtedy b阣iesz na bie勘co widzia
stan 秗odk體, to chyba najlepsze rozwi眤anie.
Co do rocznej wa縩o禼i konta to jak najbardziej s takie taryfy
g硂sowe w play, teraz tylko pytanie czy przypadkiem nie posiadasz
taryfy internetowej czyli play online czy play internet na kart bo
je秎i tak to nie da si przej舵 na taryfy g硂sowe. Ale skoro piszesz o
*101# to rozumiem 縠 jest to jaka taryfa g硂sowa?
Sprawd kodem jaka *111*49*1#
Zmiana taryfy spowoduje utrat wszystkich dodatkowych us硊g/pakiet體.
Tu szczeg蟪y taryf:
http://forumplay.pl/showthread.php/6765-FAQ-Taryfy-play-fresh-z-roczn%C4%85-wa%C5%BCno%C5%9Bci%C4%85-konta

Pozdrawiam

Data: 2015-05-15 09:41:18
Autor: Trybun
W dniu 2015-05-13 o 20:01, Antek pisze:
[...]

Prze艂o偶y膰 kart臋 do telefonu, pobra膰 z Google Play aplikacj臋 Play24, uruchomi膰 j膮 i za jej pomoc膮 za艂o偶y膰 konto, i zaznaczy膰 automatyczne logowanie. teraz klikni臋cie na ikonk臋 Play24 przenosi ci臋 do danych z konta, karta SIM nie musi by膰 w telefonie.

Nie ma rocznej wa偶no艣ci konta przy us艂ugach internetowych w Play. Ja za 100z艂 wykupuj臋 limit 30GB i 4miesi臋cznym terminem wa偶no艣ci.

Data: 2015-05-16 08:35:02
Autor: Antek
Stan konta w Play - jak sprawdzi膰?
Bardzo dzi臋kuj臋 za wszystkie odpowiedzi.

Co do przed艂u偶enia na rok, to okazuje si臋 偶e nie ma
szans, bo moja karta to "PLAY Online na kart臋" :-(
Po prze艂o偶eniu tej karty do kom贸rki mog臋 z niej
r贸wnie偶 telefonowa膰, st膮d pewnie mo偶liwo艣膰
korzystania z takiego numeru jak *101#.
Zatem nie pozostanie mi nic innego jak kupi膰 kart臋
do po艂膮cze艅 g艂osowych i w艂膮czy膰 taryf臋 RWK.
Przedtem jednak sprawdz臋 obecn膮 taryf臋 internetow膮
w Orange, bo mo偶e si臋 ona okaza膰 korzystniejsza.
W Orange r贸wnie偶 taryfy internetowe mo偶na przed艂u偶a膰
na rok. Sprawdz臋 jeszcze tak偶e u innych operator贸w.

Natomiast odno艣nie wykorzystania posiadanych 艣rodk贸w,
to widzia艂em na tej grupie dyskusj臋 na ten temat i kto艣
sugerowa艂 wykorzystanie ich do wys艂anie SMS贸w do
Chomika i 艣ci膮gania stamt膮d jakich艣 plik贸w. Nigdy z tego
nie korzysta艂em, chocia偶 czasami szukaj膮c czego艣 w necie
okazywa艂o si臋, 偶e jest to dost臋pne tylko w Chomiku.
Chyba jaki艣 czas temu Chomik mia艂 przesta膰 dzia艂a膰,
ale widz臋, 偶e nadal funkcjonuje. Czy okaza艂 si臋 legalny?

Ewentualnie inne sposoby zap艂acenia za co艣 SMS-ami
wchodzi艂yby w gr臋, ale zupe艂nie nie mam pomys艂u za co.
Wiem, 偶e pewnie by艂oby to dro偶ej ni偶 przy p艂aceniu
bezpo艣rednim, ale skoro te 艣rodki maj膮 i tak zosta膰
zmarnowane, to ju偶 lepiej zap艂aci膰 nimi za co艣 dro偶ej
ni偶 w og贸le z nich nie skorzysta膰.

Pozdrawiam
Antek

Data: 2015-05-16 20:23:41
Autor: Antek
Stan konta w Play - dalsze w膮tpliwo艣ci
Co do przed艂u偶enia na rok, to okazuje si臋 偶e nie ma
szans, bo moja karta to "PLAY Online na kart臋" :-(
Zauwa偶y艂em dzisiaj jeszcze jedn膮, dziwn膮 dla mnie, rzecz.
Od poprzedniego sprawdzenia stanu konta do tego przed
chwil膮 u偶ywa艂em karty tylko do po艂膮cze艅 internetowych.
Stan konta nie zmieni艂 si臋 jednak je艣li chodzi o stan w z艂,
natomiast zmniejszy艂 si臋 stan promocyjnego konta w MB.
Czy kto艣 m贸g艂by mi to wyt艂umaczy膰?
Czy to jest tak, 偶e dopiero po wykorzystaniu podawanych
ilo艣ci MB zaczn膮 by膰 "pobierane" zasoby z艂ot贸wkowe,
bo te MB to jest rodzaj bonusu?

Pozdrawiam
Antek

Stan konta w Play - jak sprawdzi膰?