Stan konta w Play - jak sprawdzi膰?

Data: 2015-05-15 09:41:18
Autor: Trybun
Stan konta w Play - jak sprawdzi膰?
W dniu 2015-05-13 o 20:01, Antek pisze:
Zwracam si臋 z pytaniem do u偶ytkownik贸w tej grupy,
bo odpowiedniejszej nie znalaz艂em.
Do po艂膮cze艅 internetowych korzystam z karty Play,
kt贸r膮 mam w modemie pod艂膮czanym do portu USB
w laptopie. Na samym modemie, te偶 firmy Play, jest
program umo偶liwiaj膮cy 艂膮czenie z Internetem, a tak偶e
pozwalaj膮cy na wysy艂anie i odbieranie SMS贸w.
Chcia艂bym od czasu do czasu m贸c sprawdza膰 stan
艣rodk贸w na karcie, ale jedyny spos贸b jaki znam to
wybieranie *101# ... na klawiaturze kom贸rki. Zatem
dla sprawdzenia stanu konta musz臋 wyjmowa膰 w艂a艣ciw膮
kart臋 z kom贸rki (Orange) i na chwil臋 wk艂ada膰 t臋 z modemu.
Czy istnieje spos贸b sprawdzania stanu konta przez wys艂anie
SMSa i otrzymanie odpowiedzi te偶 t膮 drog膮? W Orange
wystarczy艂o wys艂a膰 SMS na numer 411, a w tre艣ci wpisa膰 ILE.
Ewentualnie mo偶liwo艣膰 sprawdzania na jakiej艣 stronie WWW,
po podaniu numeru telefonu, by艂oby satysfakcjonuj膮ce, ale nie
wiem czy co艣 takiego istnieje, bo sk膮d wiadomo, 偶e pytam
o stan mojej karty, a nie kogo艣 innego?

Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie. Z Internetu na laptopie
korzystam z r贸偶n膮 intensywno艣ci膮. W zwi膮zku z tym by艂oby
wygodnie m贸c przed艂u偶y膰 wa偶no艣膰 艣rodk贸w na karcie
na na przyk艂ad rok, bez konieczno艣ci do艂adowywania.
Tak jest w Orange i jest to bardzo wygodne. Do艂adowuje si臋
wtedy gdy 艣rodki si臋 ko艅cz膮, a nie b臋d膮c zmuszonym do pami臋tania
terminu. Czy co艣 takiego jest mo偶liwe w Play? Pyta艂em sprzedawc臋
w punkcie Play, ale twierdzi艂, 偶e nie jest to mo偶liwe w przypadku
mojej karty, chocia偶 nie potrafi艂 tego uzasadni膰.
Nie chc臋 w tej chwili wchodzi膰 w to dlaczego mam obecnie kart臋
w Play, ale posiadane 艣rodki na tej karcie nie pozwalaj膮 mi na razie
z niej zrezygnowa膰 i jestem zmuszony dokonywa膰 do艂adowa艅,
kt贸re ten problem jeszcze pog艂臋biaj膮.

B臋d臋 wdzi臋czny za odpowiedzi w obu kwestiach.

Pozdrawiam
Antek

Prze艂o偶y膰 kart臋 do telefonu, pobra膰 z Google Play aplikacj臋 Play24, uruchomi膰 j膮 i za jej pomoc膮 za艂o偶y膰 konto, i zaznaczy膰 automatyczne logowanie. teraz klikni臋cie na ikonk臋 Play24 przenosi ci臋 do danych z konta, karta SIM nie musi by膰 w telefonie.

Nie ma rocznej wa偶no艣ci konta przy us艂ugach internetowych w Play. Ja za 100z艂 wykupuj臋 limit 30GB i 4miesi臋cznym terminem wa偶no艣ci.

Data: 2015-05-16 08:35:02
Autor: Antek
Stan konta w Play - jak sprawdzi膰?
Bardzo dzi臋kuj臋 za wszystkie odpowiedzi.

Co do przed艂u偶enia na rok, to okazuje si臋 偶e nie ma
szans, bo moja karta to "PLAY Online na kart臋" :-(
Po prze艂o偶eniu tej karty do kom贸rki mog臋 z niej
r贸wnie偶 telefonowa膰, st膮d pewnie mo偶liwo艣膰
korzystania z takiego numeru jak *101#.
Zatem nie pozostanie mi nic innego jak kupi膰 kart臋
do po艂膮cze艅 g艂osowych i w艂膮czy膰 taryf臋 RWK.
Przedtem jednak sprawdz臋 obecn膮 taryf臋 internetow膮
w Orange, bo mo偶e si臋 ona okaza膰 korzystniejsza.
W Orange r贸wnie偶 taryfy internetowe mo偶na przed艂u偶a膰
na rok. Sprawdz臋 jeszcze tak偶e u innych operator贸w.

Natomiast odno艣nie wykorzystania posiadanych 艣rodk贸w,
to widzia艂em na tej grupie dyskusj臋 na ten temat i kto艣
sugerowa艂 wykorzystanie ich do wys艂anie SMS贸w do
Chomika i 艣ci膮gania stamt膮d jakich艣 plik贸w. Nigdy z tego
nie korzysta艂em, chocia偶 czasami szukaj膮c czego艣 w necie
okazywa艂o si臋, 偶e jest to dost臋pne tylko w Chomiku.
Chyba jaki艣 czas temu Chomik mia艂 przesta膰 dzia艂a膰,
ale widz臋, 偶e nadal funkcjonuje. Czy okaza艂 si臋 legalny?

Ewentualnie inne sposoby zap艂acenia za co艣 SMS-ami
wchodzi艂yby w gr臋, ale zupe艂nie nie mam pomys艂u za co.
Wiem, 偶e pewnie by艂oby to dro偶ej ni偶 przy p艂aceniu
bezpo艣rednim, ale skoro te 艣rodki maj膮 i tak zosta膰
zmarnowane, to ju偶 lepiej zap艂aci膰 nimi za co艣 dro偶ej
ni偶 w og贸le z nich nie skorzysta膰.

Pozdrawiam
Antek

Data: 2015-05-16 20:23:41
Autor: Antek
Stan konta w Play - dalsze w膮tpliwo艣ci
Co do przed艂u偶enia na rok, to okazuje si臋 偶e nie ma
szans, bo moja karta to "PLAY Online na kart臋" :-(
Zauwa偶y艂em dzisiaj jeszcze jedn膮, dziwn膮 dla mnie, rzecz.
Od poprzedniego sprawdzenia stanu konta do tego przed
chwil膮 u偶ywa艂em karty tylko do po艂膮cze艅 internetowych.
Stan konta nie zmieni艂 si臋 jednak je艣li chodzi o stan w z艂,
natomiast zmniejszy艂 si臋 stan promocyjnego konta w MB.
Czy kto艣 m贸g艂by mi to wyt艂umaczy膰?
Czy to jest tak, 偶e dopiero po wykorzystaniu podawanych
ilo艣ci MB zaczn膮 by膰 "pobierane" zasoby z艂ot贸wkowe,
bo te MB to jest rodzaj bonusu?

Pozdrawiam
Antek

Stan konta w Play - jak sprawdzi膰?