Data: 2015-05-14 05:47:09 | |
Autor: dizel | |
Stan konta w Play - jak sprawdzić? | |
On Wed, 13 May 2015 20:01:31 +0200, "Antek" <nie@pisz.pl> wrote:
Zwracam się z pytaniem do użytkowników tej grupy, Nie pamiętam już bo z tego dawno nie korzystałem czy aplikacja play posiada opcje do wysyłania ussd. Na pewno jest to możliwe używając do łączenia z netem programu topnet_info. Wtedy wklepujesz tylko kod i dostajesz odpowiedź bez problemu. Możesz też zarejestrować nr na play24 wtedy będiesz na bieżąco widział stan środków, to chyba najlepsze rozwiązanie. Co do rocznej ważności konta to jak najbardziej są takie taryfy głosowe w play, teraz tylko pytanie czy przypadkiem nie posiadasz taryfy internetowej czyli play online czy play internet na kartę bo jeśli tak to nie da się przejść na taryfy głosowe. Ale skoro piszesz o *101# to rozumiem że jest to jakaś taryfa głosowa? Sprawdź kodem jaka *111*49*1# Zmiana taryfy spowoduje utratę wszystkich dodatkowych usług/pakietów. Tu szczegóły taryf: http://forumplay.pl/showthread.php/6765-FAQ-Taryfy-play-fresh-z-roczn%C4%85-wa%C5%BCno%C5%9Bci%C4%85-konta Pozdrawiam |
|