Stan konta w Playu "internetowym"

Data: 2009-11-27 19:05:44
Autor: Olgierd
Stan konta w Playu "internetowym"
Dnia Fri, 27 Nov 2009 07:27:36 -0800, tall_30 napisał(a):

I pytanie
Chcac zostać anonimowym (nie chce sie rejestrować)

Ale "anonimowym" -- kim? ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-11-27 21:04:09
Autor: Endi
Stan konta w Playu "internetowym"

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał

Ale "anonimowym" -- kim? ;-)

zapewne ... idiotą

Data: 2009-11-27 22:58:43
Autor: tall_30
On 27 Lis, 21:04, "Endi" <hax...@CIAHCIAHgmail.com> wrote:
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.s...@no.problem> napisał

> Ale "anonimowym" -- kim? ;-)

zapewne ... idio

Moge byc nawet idiota.
Tylko tak z ciekawości:
Jesli mam internet z playa na prepaida to czy jestem anonimowy czy
nie?
s?

Data: 2009-11-28 08:23:16
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 27 Nov 2009 22:58:43 -0800, tall_30 napisał(a):

Tylko tak z ciekawości:
Jesli mam internet z playa na prepaida to czy jestem anonimowy czy nie?

Z pewnością nie mają Twojego adresu email, bo tylko to jest niezbędne, by się zarejestrować na Play-24. Ale jeśli będziesz się łączył ze swoją skrzynką pocztową, sprawdzał stan swojego konta w banku, sprawdzał swoje gada-gugu, to z pewnością ten, kto będzie chciał, jeśli będzie musiał -- będzie w stanie Cię obadać.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-11-28 09:28:05
Autor: osiek
tall_30 pisze:
[...]

zależy jak korzystasz i co uznajesz za anonimowość

Stan konta w Playu "internetowym"