Stan nietrze¼wo¶ci

Data: 2010-05-28 00:17:50
Autor: Feromon
Stan nietrze¼wo¶ci

U¿ytkownik "kowal" <kowalik@tuchola.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4bfd190e$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
Czy w oczach s±du znajdzie uznanie stwierdzenie policji o nietrze¼wo¶ci delikwenta bez twardych dowodów tj. pomiaru alkomatem i pobrania krwi. Czy wystarczy stwiedzenie - czuli¶my alkohol z ust delikwenta?

Nie znam siê na tym, ale we¼my taki przypadek - ³ykn±³em sobie pó³ piwka.
Piêæ minut temu. ¯onka moja powie: " znowu pi³e¶!".
Czy to jest stan nietrze¼wo¶ci?

Stan nietrze¼wo¶ci, czyli posiadania ponad 0,5 promila nie mo¿e siê opieraæ
na wêchu. Gdybym siê zatacza³, be³kota³, zwali³ jak bela - to my¶lê, ¿e
alkomat nie by³by potrzebny.

Ale to jedynie moje zdanie.
Jednak z³apani po pijanemu kwestionuj± pomiar alkomatem i ¿±daj±
badania krwi. Takie badanie zrobione jest zwykle sporo pó¼niej,  wiêc
zawarto¶æ alkoholu we krwi ju¿jest znacznie mniejsza. Zw³aszcza, ¿e
próg jest ostro zapisany. Powy¿ej 0,5 zalany, a poni¿ej 0,5 trze¼wiutki.
Mog³em pomyliæ 0,5 z 0,2 - nie o to chodzi. I tak jak mam jechaæ to nie pijê dzieñ wcze¶niej.
¯artowa³em ;)) Noc wcze¶niej.

Feromon

Stan nietrze¼wo¶ci