Stan prawny

Data: 2018-11-12 17:40:31
Autor: Smok Eustachy
Stan prawny
Doszły mnie słuchy, ze ONR działa legalnie i nadzwyczajna kasta o tym orzekła jeszcze za czasów PO
W tej sytuacji należy z pretenscją się udać do prezeski Gersdorf.

2. Niedorzecznik Bodnar wyrazić się miał: ONR "nauczyła się nie łamać prawa"

Legalne są też różne symbole które mają na flagach. Nie jeden prawnik się tu pożywi.

Data: 2018-11-12 19:26:30
Autor: Smok Eustachy
Stan prawny
I legalność palenia flagi:

Flagi innych państw można fajczyć pod warunkiem, że nie są zawieszone przez ambasady i inne takie. Jeśli zrobiłeś sobie taką flagę to możesz spalić. Albo - kupiłeś w sklepie.

Flaga Unii Europejskiej nie podpada nawet pod te ograniczenia.

Data: 2018-11-13 07:55:40
Autor: J.F.
Stan prawny
Dnia Mon, 12 Nov 2018 19:26:30 +0100, Smok Eustachy napisał(a):
I legalność palenia flagi:
Flagi innych państw można fajczyć pod warunkiem, że nie są zawieszone przez ambasady i inne takie. Jeśli zrobiłeś sobie taką flagę to możesz spalić. Albo - kupiłeś w sklepie.

A nie zarzucą jakiegos "szerzenia nienawisci" ?

Flaga Unii Europejskiej nie podpada nawet pod te ograniczenia.

Juz sie tlumacza - nie chodzi o flage, chodzi o spalenie i stworzenie
zagrozenia dla uczestnikow zgromadzenia :-)

J.

Data: 2018-11-13 08:08:04
Autor: Miroo
Stan prawny
W dniu 2018-11-12 o 19:26, Smok Eustachy pisze:
[...]

Co do palenia - słyszałem, że jest wymóg palenia polskiej flagi, tj. nie możesz jej wyrzucić do śmieci, zrobić z niej ścierki itp tylko trzeba spalić.
Oczywiście palenie flagi może mieć różny kontekst/wymowę/cel.

Pozdrawiam

Data: 2018-11-29 00:28:50
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Stan prawny
W dniu 2018-11-13 o 08:08, Miroo pisze:
wymóg palenia polskiej flagi

To prawda. Z tym, że trzeba najpierw rozdzielić część białą od czerwonej, a samego spalenia dokonać w takim miejscu żeby nie było to publiczne spalenie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Stan prawny