Stan rowerów w wypożyczalniach

Data: 2015-07-07 23:19:50
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Stan rowerów w wypożyczalniach
Cześć.

Od kwietnia tego roku w Brzydgoszczy można wypożyczyć rower i nawet
sporo ludzi się nimi kręci. Niestety, dźwięki wydawane przez te rowery
to jakaś żenada. Nie poleciłbym nikomu takiej przejażdżki. Wiadomo - w
narodzie jest słabo jeśli chodzi o podstawową wiedzę typu, że łańcuch
siÄ™ od czasu do czasu smaruje, ale w przypadku "profesjonalnej"
wypożyczalni - bez jaj! Typowe bierzcie i się cieszcie, że coś w ogóle
jest (i ludzie siÄ™ cieszÄ…!).

Jak wygląda stan rowerów z wypożyczalni w waszych miastach, o ile takowe
macie? Opony napompowane, łańcuch nasmarowany, coś piszczy, ociera, jest
luźne, stan opłakany? Jaka skala zjawiska?

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2015-07-08 01:02:55
Autor: Alf/red/
W dniu 07.07.2015 o 23:19, Krzyś Cierpiętnik pisze:
Jak wygląda stan rowerów z wypożyczalni w waszych miastach

Ta, i o polecane hotele też spytasz? ;)
Rozumiem, że nie chodzi o Nextbike, którzy ledwo zipią z serwisowaniem. Czasem widuję rowery oblepione reklamami innych wypożyczalni - zakładam że to takie o które pytasz - i nie kłują w oczy i uszy. Ale nie używałem, więc nie odpowiem ze szczegółami. Ale to malutko takich.
Nad morzem widziałem sporo wypożyczalni "pod namiotem", ale też nie wnikałem, to był pobyt na nogach ;)

--
Alf/red/

Stan rowerów w wypożyczalniach