Stan szlaków Cienków Malinowska Ska?a

Data: 2011-02-28 22:13:56
Autor: Ryszard Seweryn
Stan szlaków Cienków Malinowska Ska?a
Witam
Sobota przywitała mnie w Wiśle przepiękną pogodą. Niestety, skitury przy obecnej pokrywie śniegowej tylko do samoumartwienia. Na Cienków wszedłem trasą narciarską, później żółtym prawie pod sam grzbiet na Gawlasi smyczyłem narty na plecach:

www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_01.jpg
www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_02.jpg
www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_03.jpg
www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_04.jpg

im wyżej, tym lepiej, jednak prawdziwej zimy można spodziewać się powyżej 1000m n.p.m. gdzie po nawietrznej można spodziewać się 1,5m zasp.

www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_05.jpg
www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_06.jpg
www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_07.jpg
www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_08.jpg
www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_09.jpg

Praktycznie całość można przejść bez żadnych problemów z buta.
Lecz oczywiście są i tacy tfardziele:

www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_10.jpg

Malinowka Skała w kierunku Skrzycznego, pomimo strasznego stanu "lasu" potrafi jeszcze zachwycić:

www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_11.jpg
www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_12.jpg
www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_13.jpg
www.rychu.gbn.pl/galeria/mal/mal_14.jpg