Stan szlaków na odcinku Czantoria - Sto?ek

Data: 2011-02-23 08:12:18
Autor: pI
Stan szlaków na odcinku Czantoria - Sto?ek
Witajcie,

Orientuje się ktoś może jak na chwilę obecną wyglądają szlaki na odcinku
od Stożka do Czantorii? Planuję wybrać się do Ustronia i pochodzić
właśnie między innymi tamtędy, na kamerkach widać że śniegu po uszy i
cały czas pada, ale jednak tamtędy biegnie wiele szlaków, są schroniska,
myślicie że będą przetarte szlaki? Pytam bo w przeciwieństwie do kolegów, którzy ostatnio pytali gdzie
można pochodzić z rakietami nie posiadam takowego wyposażenia w ilości
odpowiedniej do ilości osób jakie pójdą ;)

Pozdrowienia! --
pI

Data: 2011-02-23 09:47:46
Autor: tomix
Stan szlak??w na odcinku Czantoria - Sto??ek
pI wrote:

[...]

hi

Ostatnio nie sypało i śniegu nie ma za dużo. Za to spodziewaj się oblodzeń i przede wszystkim ciepło ubierz!

Teraz: Lysa Hora -17C

Tomix

Data: 2011-02-23 18:31:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stan szlaków na odcinku Czantoria - Sto?ek
pI, Wed, 23 Feb 2011 08:12:18 +0100, pl.rec.gory:
Pytam bo w przeciwieństwie do kolegów

Przy okazji: czy po powrocie możesz wrzucić raport o stanie świata?

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-02-23 20:07:19
Autor: pI
Stan szlaków na odcinku Czantoria - Sto?ek
Wed, 23 Feb 2011 18:31:33 +0100, na pl.rec.gory, Marek 'marcus075'
Karweta napisał(a):

pI, Wed, 23 Feb 2011 08:12:18 +0100, pl.rec.gory:
Pytam bo w przeciwieństwie do kolegów
Przy okazji: czy po powrocie możesz wrzucić raport o stanie świata?

Jasne. Przy czym będzie to dopiero poniedziałek rano. --
pI

Data: 2011-02-24 23:22:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stan szlaków na odcinku Czantoria - Sto?ek
pI, Wed, 23 Feb 2011 20:07:19 +0100, pl.rec.gory:
Karweta napisał(a):

pI, Wed, 23 Feb 2011 08:12:18 +0100, pl.rec.gory:
Pytam bo w przeciwieństwie do kolegów
Przy okazji: czy po powrocie możesz wrzucić raport o stanie świata?

Jasne. Przy czym będzie to dopiero poniedziałek rano.

To dobrze, bo nie będę się przez weekend wkurzał, że się uczę zamiast w
góry jechać ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-02-23 21:48:40
Autor: grzegorz g
Stan szlaków na odcinku Czantoria - Sto?ek
Dnia Wed, 23 Feb 2011 18:31:33 +0100, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

Przy okazji: czy po powrocie możesz wrzucić raport o stanie świata?

dobrze byłoby wprowadzić taki zwyczaj .. krótka  zwięzła informacja po udanym powrocie :)

Data: 2011-02-24 23:21:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stan szlak??w na odcinku Czantoria - StoÂ?ek
grzegorz g, 23 Feb 2011 21:48:40 GMT, pl.rec.gory:
napisał(a):

Przy okazji: czy po powrocie możesz wrzucić raport o stanie świata?

dobrze byłoby wprowadzić taki zwyczaj .. krótka  zwięzła informacja po udanym powrocie :)

Po nieudanym tym bardziej, chociaż nie ma się wtedy czym chwalić ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-02-28 08:28:21
Autor: pI
Karweta napisał(a):

Pytam bo w przeciwieństwie do kolegów
Przy okazji: czy po powrocie możesz wrzucić raport o stanie świata?

Hej,

Zatem co do stanu świata... Pogodę to już można sobie obejrzeć na
fotkach kolegów z podobnych okolic - zwłaszcza w sobotę super. Szlaki od
Czantorii do Stożka przedeptane, śnieg tylko na polach obok szlaku (tak
pod kolana). Trochę błota na zejściu do Beskidka. I zejścia żółtym
Szlakiem ze Stożka nie polecam bo w znacznym odcinku sam lód.

W okolicy Równica - Orłowa - Trzy Kopce raczej mało kto szedł (choć to
piątek rano było), ale po świeżym niezmrożonym śniegu fajnie się idzie.
Ludzi bardzo mało. Jedynie na Trzech Kopcach wiało mocno.

To tyle, polecam :)

--
pI

Data: 2011-02-28 11:37:36
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Stan szlaków na odcinku Czantoria - Sto?ek
pI, Mon, 28 Feb 2011 08:28:21 +0100, pl.rec.gory:
To tyle, polecam :)

:<
Czyli wszystko wskazuje na to, że nici z rakietowania tej zimy.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-02-28 12:43:23
Autor: bans
Stan szlaków na odcinku Czantoria - Sto?ek

Czyli wszystko wskazuje na to, że nici z rakietowania tej zimy.

Wczoraj na Babiej Górze rakietowcy szaleli. Oczywiście po betonie...

Latem zapewne używają rakiet do uklepywania babek z piasku albo do gry w badmintona ;)

--
bans

Data: 2011-02-28 12:56:21
Autor: zbooy
Stan szlaków na odcinku Czantoria - Sto?ek
On Feb 28, 12:43 pm, bans <g...@o2.pl> wrote:

Wczoraj na Babiej G rze rakietowcy szaleli. Oczywi cie po betonie...

E, na stokach od orawskiej strony dużo przyjemniej było w rakietach
niż bez nich - próbowałem i tak, i tak. Na grzbiecie to już faktycznie
raczki raczej :-)

zbooy

Data: 2011-02-28 21:59:34
Autor: bans
W dniu 2011-02-28 21:56, zbooy pisze:

E, na stokach od orawskiej strony dużo przyjemniej było w rakietach
niż bez nich

Ale mógłbyś mi tak prostymi słowami przekazać sens tego zdania? Bo nie mogę pojąć o co w nim chodzi :)

--
bans

Data: 2011-02-28 13:19:11
Autor: zbooy
On Feb 28, 9:59 pm, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-28 21:56, zbooy pisze:

> E, na stokach od orawskiej strony du o przyjemniej by o w rakietach
> ni bez nich

Ale m g by mi tak prostymi s owami przekaza sens tego zdania? Bo nie
mog poj o co w nim chodzi :)

Służę uprzejmie. Szedłem wczoraj rano na Babią ze Stańcowej. Rakiety
ubrałem gdzieś na wysokości 1450-1500 metrów, po wyjściu z lasu, i
szło mi się łatwiej niż bez nich. Tam, gdzie szlak skręca w lewo w
kierunku ruin, odbiłem przez zasypane kosówki w stronę wschodniego
grzbietu; bez rakiet kopałbym się na tym podejściu dobrze powyżej
kolan, bo beton jakiś taki rozmiękły był :-)

zbooy

Data: 2011-02-28 23:01:04
Autor: bans
W dniu 2011-02-28 22:19, zbooy pisze:

Służę uprzejmie. Szedłem wczoraj rano na Babią ze Stańcowej. Rakiety
[ciach]
kolan, bo beton jakiś taki rozmiękły był :-)

No teraz kumam. Ale tamtego zdania dalej nie ;)

--
bans

Stan szlaków na odcinku Czantoria - Sto?ek