Stand Development w Rodinalu.

Data: 2009-05-19 18:20:51
Autor: JA
Stand Development w Rodinalu.
On 2009-05-19 17:21:09 +0200, slownie <""ka3\"@2(slownie)oka.com"> said:

Szukam kogos kto ma doswiadczenie i moglby udzielic kilku rad na w.w. temat, nie wiem jak to sie nazywa po polsku, wywolywanie wyrownawcze?

Chodzi mi o dosc duze rozcienczenia np. 1+100 i moczenie filmu az do wyczerpania wywolywacza, z poczatkowym mieszaniem, odbiciem babli i pozostawieniem tego przez godzine w spokoju, byc moze z jednym delikatnym kolysnieciem koreksem (jak kieliszkiem wina) w polowie czasu aby zapobiec nierownomiernemu wywolaniu.
Tak to będziesz miał piękne smugi. 1+100 dla tej metody to duże stężenie.
1+1000 i 12 godzin wołania z jedną zmianą kąpieli.

--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-05-20 00:57:37
Autor: Maciek

On 2009-05-19 17:21:09 +0200, slownie <""ka3\"@2(slownie)oka.com"> said:

[...]

Calkiem podobnie wywolalem ostatnio Fomapan 400 - wyszedl mdly, ale bez
smug.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Stand Development w Rodinalu.