Stand Development w Rodinalu.

Data: 2009-05-26 17:57:59
Autor: Arek (G)
Stand Development w Rodinalu.
slownie pisze:
[...]
Wracam do swojego wywolywania po kilku latach przerwy i zainteresowala mnie ta metoda, ktora obniza kontrast i splaszcza negatyw co podobno ulatwia skanowanie (wlasnie leci do mnie coolscan V). Fotografuje na HP5+ 135 i 120, takze chcialbym sie upewnic ile wywolywacza musze uzyc na jeden film.

[...]

Legenda Rodinala robi swoje:) Rodinal dobry jest raczej do generowania potężnego ziarna, ale do małego obrazka i to jeszcze aby uzyskać jakieś przejścia tonalne to jakaś nowość chyba.

A.

Stand Development w Rodinalu.