[Sprzedam] Stand pod kierownicę, Perkusję do PS3 oraz HeadSet Sony

Data: 2010-12-01 08:44:29
Autor: Katanka
[Sprzedam] Stand pod kierownicę, Perkusję do PS3 oraz HeadSet Sony
Stand tutaj: (interesuje mnie cena 599zł)

http://allegro.pl/stand-pod-kierownice-fotel-obity-skora-i1340765844.html

Headset tutaj: (interesuje mnie cena 69zł)

http://allegro.pl/headset-sony-playstation-podstawka-kabelek-i1340765010.html

Perkusja tutaj: (interesuje mnie cena 119zł)

http://allegro.pl/ps3-perkusja-do-guitar-hero-i-rock-band-i1347777215.html

* Aukcje są bez ceny minimalnej, ale mogę zakończyć przed czasem, a przedmioty wystawić w opcji "kup teraz".

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

[Sprzedam] Stand pod kierownicę, Perkusję do PS3 oraz HeadSet Sony