Standard złacz magnetycznych USB

Data: 2017-02-02 19:51:17
Autor: Sebastian Biały
Standard złacz magnetycznych USB
Cześć.

Sporo tego na allegro i ali. Każde inne.

Co prawda ogólne wymiary i zasada działania podobne, ale juz rozkład pinów kompletnie inny w każdym typie kabla jaki widzę.

A może źle widze? Wyklarował się może jakiś standard złacz magnetycznych i jacyś więksi producenci się stosują czy dalej wynajdują kwadratowe koła?

Chciałem wyeliminować problem urywających się gniaz w tabletach dzieciaków (właśnie w jednym będę wymieniał po raz 3-ci). Taka magnetyczna przelotka powinna pomóc. Zamowiłem dwa rodzaje z chin ale już widze że kompletnie różne  i każdy producent swoje :/ Może mam uderzyć w jakieś firmowe?

Standard złacz magnetycznych USB