Standardowa karta SIM staregoo typu a Micro SIM

Data: 2015-02-04 14:58:57
Autor: rageofhonor
Standardowa karta SIM staregoo typu a Micro SIM
Czy da się przyci±ć tak katę SIM starego typu o wymiarach chipa 14 mm x 12 mm ?
By nie uszkodzić danych i zeby rozmiarem odpowiadała karcie Micro SIM o rozmiarze chipa 11 mm x 9 mm.

Je¶li tak to czy trzeba to robić nożem lub wystarczy wyciskarka do kart SIM?

Data: 2015-02-04 15:36:54
Autor: MichaelData®
Standardowa karta SIM staregoo typu a Micro SIM
rageofhonor wydumał(a) w news:54d2242c$0$16110$65785112news.neostrada.pl :
Czy da się przyciąć tak katę SIM starego typu o wymiarach chipa 14 mm x
12  mm ?
By nie uszkodzić danych i zeby rozmiarem odpowiadała karcie Micro SIM o rozmiarze chipa 11 mm x 9 mm.
Jeśli tak to czy trzeba to robić nożem lub wystarczy wyciskarka do kart
SIM?

Hmm, dziwne w dzisiejszych czasach zadawać pytanie na grupie dyskusyjnej i czekać na odpowiedź, która jest w zasięgu YT :]
https://www.youtube.com/watch?v=GQ5pDktLwDA
--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2015-02-04 15:51:01
Autor: rageofhonor

Użytkownik "MichaelData®" <spam@ognik.com> napisał w wiadomości news:matc3o$cq6$1mx1.internetia.pl...
[...]

Widziałeś chip w tym filmie? Jest wielkości chipa o którym pisałem 11x9 mm a nie 14x12 mm tak jak mój
Owszem na YT są porady ale tam są często pokazywane karty z mniejszym chipem niż mój.

W moim przypadku to już by trzeba ciąć złoto tylko nie wiem czy przez to dane się nie uszkodzą.

Data: 2015-02-04 15:59:17
Autor: P.B.
Standardowa karta SIM staregoo typu a Micro SIM
Dnia Wed, 4 Feb 2015 15:51:01 +0100, rageofhonor napisał(a):

Widziałe¶ chip w tym filmie? Jest wielko¶ci chipa o którym pisałem 11x9 mm a nie 14x12 mm tak jak mój
Owszem na YT s± porady ale tam s± często pokazywane karty z mniejszym chipem niż mój.

W moim przypadku to już by trzeba ci±ć złoto tylko nie wiem czy przez to dane się nie uszkodz±.

Tak, czy inaczej cięcie to zawsze jest jakie¶ ryzyko - ja nie miałem
odwagi. Spróbuj ugryĽć problem z drugiej strony - może wymiana karty jest
bezpłatna, albo bardzo tania u Twojego operatora. Mi Play wymienił kartę
prepaid na tak± mini/micro SIM bezpłatnie. Sam byłem zdziwiony, że s± tacy
mili.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-02-05 18:49:14
Autor: animka

:
[...]

nie 14x12 mm tak jak mĂłj
Owszem na YT są porady ale tam są często pokazywane karty z mniejszym chipem
niĹĽ mĂłj.

W moim przypadku to już by trzeba ciąć złoto tylko nie wiem czy przez to
dane siÄ™ nie uszkodzÄ….

IdĹş do salonu i Ci wymieniÄ… na nowÄ….

--
animka

Data: 2015-02-05 14:12:04
Autor: Wiwo
Standardowa karta SIM staregoo typu a Micro SIM

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:54d2242c$0$16110$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak już kto¶ wcze¶niej kto¶ napisał, w necie s± tony poradników na ten temat.

Tutaj masz krok po kroku pokazane jak to zrobić: http://www.tipy.pl/artykul_13174,jak-przyciac-karte-sim-do-microsim,9.html
Jest to jeden z pierwszych wyników zapytania wujka googla...

Tak, na takiej karcie jak Twoja.

Wiwo

Data: 2015-02-05 21:26:26
Autor: K
On 04/02/2015 13:58, rageofhonor wrote:
[...]

tak, da sie. w zeszlym roku bedac za granica przycinalem stara karte (jeszcze z logo ery), z czasow gdy nie bylo smartfonow. troche z tym zabawy, ale za wzor posluzyla mi inna microsim.

Standardowa karta SIM staregoo typu a Micro SIM