Data: 2009-09-07 01:36:01 | |
Autor: Maciek | |
Standardowo - co do ok.8 tys? | |
Dnia Sun, 06 Sep 2009 21:43:53 +0200, colidar napisał(a):
(...) Z takimi wymaganiami i do tej kwoty bralbym wlasnie Escorta kombi z dieslem. Nie wiem, czy montowano w nich klime, bo mialy dosc slabe silniki, wolnossacy 1.8 mial chyba 60 koni, jesli czegos nie pokrecilem. Ale moim zdaniem warto. -- pozdrawiam, Maciek "Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF |
|
Data: 2009-09-07 18:40:20 | |
Autor: karbar | |
Standardowo - co do ok.8 tys? | |
Maciek pisze:
Dnia Sun, 06 Sep 2009 21:43:53 +0200, colidar napisał(a): Montowano klime. 1,8 (1,7??) diesel miał 60 koni, TD miał 75koni, TD z intercoolerem miał 90 koni. Jak silniczek jest zdrowy, to ten TD z intercoolerem ładnie ciągnie tą budę. Problem polega na tym, że te silniki nie są zbyt udane. Notoryczne problemy z odpalaniem w zimie, jakieś problemy z chłodzeniem jednego z czterech cylindrów, przez co pracuje w zbyt wysokiej temp etc. Takie legendy krążą. Obserwuje jednego escorta td z intercoolerem. Parę lat temu jeździł jak marzenie, teraz silnik to zupełny trup bez mocy i kopcący. A ma ~250 tysięcy :| Przy escorcie trzeba się bardzo dokładnie przyjrzeć blachom (głównie podwozie: progi, podłużnice), bo może nie być sensu reanimowania autka. pozdrawiam karbar -- [wro][Leniwa MuShellka], gg:2240510 rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL foto: http://picasaweb.google.pl/karbar.mtb |
|