Standardowo - co do ok.8 tys?

Data: 2009-09-07 00:01:33
Autor: Michał
Standardowo - co do ok.8 tys?
Co sądzicie?
Dzięki za wszelkie wskazówki

Dwie skrajności jakimi więcej jeździłem:

Daewoo Lanos 1.6 klima - jeździ, słabo skręca, wpada w poślizgi bardzo, ale: nie psuje się, części za półdarmo, za mało elektroniki, raczej go jeszcze rdza nie zje, dość przyjemny w prowadzeniu, nie nadaje się na trasy.

Renault Safrane: jak dobrze trafić może mieć wszytsko co miały samochody do około 1998 roku (klimatronik strefowy, pamięci lusterek siedzień kierownicy, gps, gadający komputer, aktywne zawiesznie, 4x4,...) wygodne, może byc szybkie, ciche, nie wpada w polśigi, bezpieczne, ale: psuje się (z 4x bardziej niż lanos) i częsci z 6x droższe ale dużo trwalsze, pali lanos x1.6. a z dziwactw jakich nie kupiłem to w140 s600 się da ponoć, i e38 750 :)
ok chyba za bardzo ekscentrycznie.... ale fajnie od takich zacząć tylko potem nie ma na co zmieniać :) po głowie chodzą citroen c5 hydro, i inne mniejsze bardziej normalne auta co by się mniej psuły :)

pozdrawiam.

Data: 2009-09-07 20:16:31
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Standardowo - co do ok.8 tys?
Dnia 07.09.2009  Michał <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał/a:
[...]

Mówią, że nie ma podsterownych samochodów są tylko podsterowni kierowcy
;-> --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2009-09-08 20:54:04
Autor: Michał
Standardowo - co do ok.8 tys?
Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> napisał(a):
> [...]

Mówią, że nie ma podsterownych samochodów są tylko podsterowni kierowcy
;->

To było niezłe auto do jazdy wprost po zakrętach :)

na ślikim wystarczyło za mocno skręcić i leciał prosto,
nic bokiem się nie ustawiał :)

ale nie zeby sie go rozhuśtac nie udało żeby tył go wyprzedził
-to też się dało. pozdrawiam.

Data: 2009-09-09 22:46:54
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Standardowo - co do ok.8 tys?
Dnia 08.09.2009  Michał <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał/a:

[...]

Trzeba bylo:

a) dociążyć przód b) zwolnić c) kupić lepsze opony :-P