Standardowo - co do ok.8 tys?

Data: 2009-09-07 09:01:11
Autor: pwz
Standardowo - co do ok.8 tys?
colidar pisze:
Witam szanowną grupę.

Kupuję pierwszy samochód. Taki, że nauczyć się jeździć i nie płakać, jak otrę zderzak o jakiś kosz na śmieci na parkingu, wiadomo. Cena około 8 tysięcy zł.
(...)

Moje przemyślenia na gorąco:
1. Lanos.
2. Czy jest sens inwestować w diesla?
3. Do tej kwoty to w przyzwoitym stanie chyba będzie trudno znaleźć coś oprócz pkt. 1.
Pozdr
pwz

Data: 2009-09-08 22:31:37
Autor: colidar
Standardowo - co do ok.8 tys?
pwz pisze:
[...]

OK.
Czy w kategorii "Lanos" mieści się również "Nubira"?
Lanos jest mały i brzydki. Nubira mi się podoba bardziej wizualnie i gabarytowo.

pzdr

--
http://maciejochocki.blogspot.com/

Jeżeli teoria względności okaże się prawdziwa, to Niemcy nazwą mnie wielkim Niemcem, Szwajcarzy Szwajcarem, a Francuzi wielkim uczonym. Jeżeli natomiast teoria względności okaże się błędna, wtedy Francuzi nazwą mnie Szwajcarem, Szwajcarzy Niemcem, a Niemcy Żydem.
A. Einstein

Data: 2009-09-08 22:46:30
Autor: Alex81
Standardowo - co do ok.8 tys?
In article <h86eva$ee4$1@news.onet.pl>, colidar@wiadomocozrobic.wp.pl says...
OK.
Czy w kategorii "Lanos" mieści się również "Nubira"?
Lanos jest mały i brzydki. Nubira mi się podoba bardziej wizualnie i gabarytowo.

Mieści się. Aczkolwiek wcale nie jest dużo większa (pomijając kombiaka), za to w wersji 2.0 potrafi _dużo_ wypić. Z wyposażeniem jest różnie, podstawowa wersja z początku produkcji miała chyba tylko wspomaganie, jedną poduchę i elektrykę szyb.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-09-11 21:59:24
Autor: szadok
Standardowo - co do ok.8 tys?
Dnia 08.09.2009 colidar <colidar@wiadomocozrobic.wp.pl> napisał/a:

Czy w kategorii "Lanos" mieści się również "Nubira"?
Lanos jest mały i brzydki. Nubira mi się podoba bardziej wizualnie i gabarytowo.

Nubirę warto ze względu na wyposażenie (celować w CDX - silnik 2.0,
klima, elektryka poduszki x2 (po 2000r czy przed -trzeba by sprawdzić)

Tylko czy za 8kzł uda Ci się coś sensownego kupić..?

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia

Standardowo - co do ok.8 tys?