Data: 2009-09-07 09:02:53 | |
Autor: Marcin Jan | |
Standardowo - co do ok.8 tys? | |
colidar pisze:
Witam szanowną grupę.hej weź pod uwagę jeszcze citroena xantie. tak tak wiem hydro, ale dobrze poczytasz to wyjdzie że nie jest droższe w utrzymaniu niż zwykła zawiecha. raczej łatwo kupić z klimą etc. a silnik 1.9 diesel nie do zdarcia. i rdzy się nie boi. osobiście jeździłem laguną 2.0 benzyna. oczywiście jak to francuz auto wygodne ale miał problemy z elektryką - rozrusznik, przekaźniki, kable etc. przednie zawieszenie stosunkowo tanie w utrzymaniu. denerwowały mnie też różne pierdułki - oparcie kierowcy latało, luz na kolumnie kierownicy (stuki), zacinający się centralny. generalnie doradzę jak poprzednicy patrz tylko na jakość auta nie na markę. -- Z pozdrowieniem marcin jan "Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić" |
|
Data: 2009-09-07 23:20:11 | |
Autor: Maciek | |
Standardowo - co do ok.8 tys? | |
Dnia Mon, 07 Sep 2009 09:02:53 +0200, Marcin Jan napisał(a):
weź pod uwagę jeszcze citroena xantie. Jesli przyjac, ze Xantia to taki lepszy BX, to chyba warto. BX-y znam, Xantii nie, ale o tym dieslu tez slyszalem, ze duzo wytrzymuje. Kosztami utrzymania hydropneumatyki nie ma sie co przejmowac, bo sa mniejsze niz w przypadku wiekszosci popularnych niemieckich wozow drabiniastych :) -- pozdrawiam, Maciek "Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF |
|