Standardy MIL-STD 810F w laptopie

Data: 2009-07-07 23:21:15
Autor: tg
Standardy MIL-STD 810F w laptopie
"Technolog" <technokraton@gmail.kropka.com> wrote in message news:tsetcbq7vzlj$.127evoqyi9kol.dlg40tude.net...
Witam, interesuję się laptopem, który może się pobrudzić, pomoczyć czy
spaść w warunkach zewnętrznych. Myślę o modelu Dell Latitude E6400 ATG, bo
Toughbooki są ciut drogawe.

CF-Y7 kosztuje niewiele wiecej niz e6400 atg (fakt ze wydajnosc maja raczej
niezbyt porownywalna)

a calkiem ogumowane CF-18 czy CF-29 jakies poleasingowe mozna kupic za
niewiele ponad polowe tej sumy, wszystko zalezy jakiej wydajnosci
potrzebujesz i czy ma byc to nowy sprzet

Data: 2009-07-08 09:40:24
Autor: Chrispl27
Standardy MIL-STD 810F w laptopie
Zdecydowanie najlepszym pomysłem jest kupienie używanych http://allegro.pl/item682704018_pancerny_panasonic_cf_29_centrino_1_3_dotykowa_mat.html   - to jako PRZYKŁAD

http://allegro.pl/item680409544_panasonic_toughbook_cf_28_matryca_dotykowa_cf28.html   - słabszy ale aplikacje diagnostyczne pociągnie ... a zapewniam wszelkie UPADKI itp. wytrzyma , nikt nie będzie się musiał z nimi cackać... mogę tylko polecić zamianę dysku 1,8" (chociaż tam pewnie jest 2,5")  na jakiś najtańszy SSD ... najlepiej OCZ Vertex 30 GB. Taki dysk zrekompensuje wydajność do tego stopnia że laptop będzie zachowywał się wzorowo (najwolniejsze w tych kompach są własnie dyski w podgrzewanych komorach , mają tylko 4200 rpm aby wytrzymywać upadki , najlepszy pomysł to ten laptop+ dysk SSD).