Standardy MIL-STD 810F w laptopie

Data: 2009-07-08 16:30:41
Autor: Zbylut
Standardy MIL-STD 810F w laptopie
Technolog zapodal(a):

Witam, interesuję się laptopem, który może się pobrudzić, pomoczyć czy
spaść w warunkach zewnętrznych. Myślę o modelu Dell Latitude E6400 ATG, bo

ciekawe masz zainteresowania ;)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-07-08 21:01:51
Autor: Technolog
Dnia Wed, 8 Jul 2009 16:30:41 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

Technolog zapodal(a):

Witam, interesuję się laptopem, który może się pobrudzić, pomoczyć czy
spaść w warunkach zewnętrznych. Myślę o modelu Dell Latitude E6400 ATG, bo

ciekawe masz zainteresowania ;)

Zapomniałem dodać, ma znieść 100 uderzeń pejczem.

Dziennie ;p

Data: 2009-08-20 11:16:38
Autor: tadeusz arasimowicz
On 8 Lip, 15:01, Technolog <technokra...@gmail.kropka.com> wrote:
> [...]

> Technolog zapodal(a):

> ciekawe masz zainteresowania ;)

Zapomniałem dodać, ma znieść 100 uderzeń pejczem.

moze nieco nie wpore dozucam cos do tematu
ale jesli ktos szuka czegos naprawde mocnego za rozsadna kase to
plecam
koma walkabout hammerhead ja wlasnie cwicze wersje XRT to taki tablet
ktorym mozesz pod woda gwozdzie wbijac
i to doslownie obudowa klasy IP67 panasonic sie chowa niestety do
zdobycia glownie w stanach na ebay-u ale zato cena rewela...

Standardy MIL-STD 810F w laptopie