Stanisław Wziątek - cymbał z SLD

Data: 2009-11-05 09:27:31
Autor: zbig
Stanisław Wziątek - cymbał z SLD
Mgr wychowania obronnego, poseł SLD Stanisław Wziątek popisał  się rzadkim przykładem buractawa we wczorajszej audycji w TOK FM. Najpierw w sposób wypisz wymaluj rodem z PRL tłumaczył, ze w TVP idzie ku lepszemu a potem był już zupełny cyrk. Celiński zarzucił mu , że stosuje nowomowę , którą znamy z lat PRL. Na to przygłup stwierdził że to nie jest żadna nowomoda i pierdolił jeszcze od rzeczy o tej nowomodzie, dając dowód , że nie ma pojęcia o materii , o której mowi. Pani redaktor usiłowała mu delikatnie dać do zrozumienia , że nie chodzi o nowomodę tylko o nowomowę ale po kilku próbach skonstatowała , że ona żadnej aluzji nie panimajet i litościwie dała spokój.
Ten pan obecnie reprezentuje SLD w komisji kultury i środków przekazu!

Data: 2009-11-05 10:43:45
Autor: Tomek

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcu2ab$uta$1news.task.gda.pl...
[...]

Ło matko! To Ty słuchasz radia rynszTOK???
Tomek

Data: 2009-11-05 12:27:23
Autor: Roger Perejro
Stanisław Wziątek - cymbał z SLD
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał

Ło matko! To Ty słuchasz radia rynszTOK???

Ty czego słuchasz?

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-05 12:32:19
Autor: zbig

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hcu7lk$bkp$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie da się słuchać kilku rozgłośni na raz. Koledzy w pracy mają nastawione radio non stop na jakieś zetki RMF- czy inny popowy łomot.
Ja lubię radia gadające, jak chcę posłuchać muzyki to włączam sobie mp3 lub płytę.
Z radiami gadającymi jet pewien problem. Radio Maryja - nie dla mnie - nie jestem rydzykowym fan-fanatykiem. Jedynka jest dla mnie zbyt "old fashioned".To prawda TOK FM jest z kolei "moderne" i bywa czasami irytujący, ale wbrew pozorom jest często bardzo obiektywny vide słynna kłótnia Kolendy - Zaleskiej z Michnikiem. Poza tym nie lubia PiS i to jest zaleta.
Słucham jeszcze w sobotę rano audycji Beaty Michniewicz w Trójce i Moniki Olejnik w zetce w niedzielę.
Na resztę nie mam czasu, choć w samochodzie puszczam sobie często RMF Classic, bardzo fajna rozgłośnia,

Stanisław Wziątek - cymbał z SLD