Staniszkis: PiS chciał zneutralizować skrzynki

Data: 2010-07-16 09:51:30
Autor: Zahir
Staniszkis: PiS chciał zneutralizować skrzynki

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c400af3$1news.home.net.pl...
- Jeżeli PiS skupi się tylko na sprawie katyńskiej i będzie wykorzystywać ją jako główny oręż w kampanii, to przegra wybory - powiedziała prof. Jadwiga Staniszkis w wywiadzie dla portalu Money.pl.

Intersujące. Czyżby pani profesor dawała nogę z tonącej krypy?

Zahir

Data: 2010-07-16 10:00:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c400f7f$0$2599$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Oglądałem cały wywiad. Pani Staniszkis kocha Jarusia całą sobą, bezkrytycznie i nieodwołalnie.
Niestety. Wiek daje o sobie znać. I tu nie mogę jej rozgryźć, czy to demencja starcza, czy miłość powoduje, że plecie androny niegodne jej statusu profesorskiego.

Staniszkis: PiS chciał zneutralizować skrzynki