Staniszkis: Wałęsa jest żałosny

Data: 2009-04-08 19:25:55
Autor: Ensitherum
Staniszkis: Wałęsa jest żałosny
"Uważam, że kierownictwo IPN i czołowi badacza zasłużyli na odznaczenia państwowe. Robią rzeczy pożyteczne i są stale atakowani."- mówi DZIENNIKOWI Jadwiga Staniszkis. Zaznacza, że w odróżnieniu od Ewy Milewicz nigdy nie oddałaby orderu otrzymanego od prezydenta.

"Tę histerię rozpoczął Lech Wałęsa i Platforma (...) Skandowanie: <Wałęsa! Wałęsa!> na konwencji PO zmroziło mnie" - mówi profesor Satniszkis.

http://www.dziennik.pl/polityka/article357411/Staniszkis_Walesa_jest_zalosny.html

Data: 2009-04-08 19:29:13
Autor: jerzyn

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:grimoe$htj$1news.onet.pl...
[...]

Ta stara dupa ma cos jeszcze do powiedzenia, rozaniec i pod piec i pacierze klepac jedynie co potrafi.

Data: 2009-04-08 19:32:12
Autor: Ensitherum
Staniszkis: Wałęsa jest żałosny
Ta stara dupa ma cos jeszcze do powiedzenia, rozaniec i pod piec i pacierze klepac jedynie co potrafi.

Bolesław nawet tego, bo to przecież ateista szczający do kropielnicy.

Data: 2009-04-08 19:34:52
Autor: awe
Staniszkis: Wałęsa jest żałosny
..

[...]
-- -- -- -- -- -- -
no tak ale jak cos powie to czasem nic dodac nic ujac. w tym przypadku zachowala trzezwosc umyslu. jaka krotka i celna ocena sytuacji....
awe

Data: 2009-04-08 19:29:35
Autor: Zennon
[...]

Zdumiewajace. Bedzie z niecaly rok, jak IPN cos wyszperalo na Staniszkis, ale wyrazila samokrytyke i wrocila na lono i sprawa ucichla. Wiec tym razem kolejny prawicowy autorytet z teczka w tle.

Zennon

Data: 2009-04-08 19:31:15
Autor: Ensitherum
Staniszkis: Wałęsa jest żałosny
Zdumiewajace. Bedzie z niecaly rok, jak IPN cos wyszperalo na Staniszkis, ale wyrazila samokrytyke

co takiego wyszperano, możesz mnie oświecić?

Data: 2009-04-09 20:30:53
Autor: pluton
Staniszkis: Wałęsa jest żałosny
> Zdumiewajace. Bedzie z niecaly rok, jak IPN cos wyszperalo na
Staniszkis,
> ale wyrazila samokrytyke

co takiego wyszperano, możesz mnie oświecić?

Ja wiem, ale nie powiem. W kazdym razie dowody sa miazdzace:
miala nieslubne dziecko w mlodosci, sikala do umywalki
i donosila pani od polskiego na kolezanki, ktore nie
odrobily pracy domowej.

Nullification

Data: 2009-04-10 01:30:59
Autor: Zennon
Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grlelb$ibh$1inews.gazeta.pl...
> [...]
> ale wyrazila samokrytyke

co takiego wyszperano, możesz mnie oświecić?

Ja wiem, ale nie powiem. W kazdym razie dowody sa miazdzace:

Nieprawda!!! Miala 3 skrobanki w przychodni swiadomego macierzynstwa na Kruczej w W-wie

sikala do umywalki

Ale to bylo za komuny w dziekanacie Uniwersytetu Warszawskiego, wiec sie zalicza do walki o Wolnosc i Demokracje

i donosila pani od polskiego na kolezanki, ktore nie
odrobily pracy domowej.

 Nie od polskiego, tylko od rosyjskiego ;)

Zennon

Data: 2009-04-10 08:36:56
Autor: pluton
> [...]

> i donosila pani od polskiego na kolezanki, ktore nie
> odrobily pracy domowej.

 Nie od polskiego, tylko od rosyjskiego ;)

W kazdym razie dowody IPNu sa miazdzace.
Na pewno jakis Zenon Dzyndzlak zatrudniony w IPN jako
konserwator powierzchni plaskich napisze o tym prace licencjacka.

Nullification

Data: 2009-04-09 21:32:34
Autor: sofu

> Zdumiewajace. Bedzie z niecaly rok, jak IPN cos wyszperalo na
Staniszkis,
> ale wyrazila samokrytyke

co takiego wyszperano, możesz mnie oświecić?

Chodziła bez majtek na pochody pierwszomajowe

sofu

Staniszkis: Wałęsa jest żałosny