Staniszkis: Wałęsa jest żałosny

Data: 2009-04-08 19:29:13
Autor: jerzyn
Staniszkis: Wałęsa jest żałosny

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:grimoe$htj$1news.onet.pl...
"Uważam, że kierownictwo IPN i czołowi badacza zasłużyli na odznaczenia państwowe. Robią rzeczy pożyteczne i są stale atakowani."- mówi DZIENNIKOWI Jadwiga Staniszkis. Zaznacza, że w odróżnieniu od Ewy Milewicz nigdy nie oddałaby orderu otrzymanego od prezydenta.

"Tę histerię rozpoczął Lech Wałęsa i Platforma (...) Skandowanie: <Wałęsa! Wałęsa!> na konwencji PO zmroziło mnie" - mówi profesor Satniszkis.
Ta stara dupa ma cos jeszcze do powiedzenia, rozaniec i pod piec i pacierze klepac jedynie co potrafi.

Data: 2009-04-08 19:32:12
Autor: Ensitherum
Staniszkis: Wałęsa jest żałosny
Ta stara dupa ma cos jeszcze do powiedzenia, rozaniec i pod piec i pacierze klepac jedynie co potrafi.

Bolesław nawet tego, bo to przecież ateista szczający do kropielnicy.

Data: 2009-04-08 19:34:52
Autor: awe
Staniszkis: Wałęsa jest żałosny
..

[...]
no tak ale jak cos powie to czasem nic dodac nic ujac. w tym przypadku zachowala trzezwosc umyslu. jaka krotka i celna ocena sytuacji....
awe

Staniszkis: Wałęsa jest żałosny