Staniszkis chyba nie ściemniała.

Data: 2010-04-22 22:27:08
Autor: azot
Staniszkis chyba nie ściemniała.
Czego jeszcze się dowiemy?
 Jakie szybkie chłopaki od tego Bondaryka. Pobierali DNA z procesora, czy z karty graficznej laptopa?
http://www.rp.pl/artykul/465651_ABW_zbierala_DNA.html

Data: 2010-04-22 22:32:52
Autor: Tomy M.

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqqbep$n52$1news.task.gda.pl...
Czego jeszcze się dowiemy?
Jakie szybkie chłopaki od tego Bondaryka. Pobierali DNA z procesora, czy z karty graficznej laptopa?
http://www.rp.pl/artykul/465651_ABW_zbierala_DNA.html

Jutro wytłumaczą że pobrali skrawki naskórka które gromadzą
się w klawiaturze notebooka ... i wszyscy idioci w to uwierzą :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-22 22:37:30
Autor: raff
Tomy M. pisze:

[...]

Wszyscy wiedza, ze najwiecej DNA gromadzi sie na twardym dysku komputera.

R.

Data: 2010-04-22 22:45:17
Autor: azot

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hqqc2g$1ro$1news.onet.pl...

Wszyscy wiedza, ze najwiecej DNA gromadzi sie na twardym dysku komputera.

A ja głupi nie wiedziałem. Chyba nie przyjęliby mnie do ABW :(

azot

Data: 2010-04-22 22:51:50
Autor: Tytus

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4bd0b276$0$2597$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak sie ludziska "baly" PiS'u - psychoza byla... teraz im PelOstwo pokaze w co jest grane :)

Data: 2010-04-23 09:23:37
Autor: Tytus
[...]

Nieststy, mieliscie racje... Trzy godziny po wypadku, kiedy jeszcze nic nie bylo wiadomo na prawde - polecieli po DNA - ale idioci idioci to "kupia" a PO o tym dobrze wie, zwlaszcza, ze media sa takie jakie sa...
Ja jestem osobiscie zdania, ze pod Smolenskiem dokonalo sie preludium do kolejnego rozbioru Polski, Obama przehandlowal Polske, Ukraine itp za Iran. Z reszta niedlugo powinnismy sie dowiedziec o co chodzi i nie beda do tego potzrebne czarne skrzynki.

Data: 2010-04-23 00:57:51
Autor: zbig
On 23 Kwi, 09:23, "Tytus" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote in message

> [...]

Z reszta niedlugo powinnismy sie dowiedziec o co chodzi i nie beda do tego

To oczywiste, z  po takim wypadku zabezpiecza sie nośniki infornacji a
nawet mieszkania osób, które stoją wysoko w hierarchii bezpieczeństwa
państwa

Data: 2010-04-23 10:08:29
Autor: Tytus

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:228f812f-e7da-48f2-811c-45cab6b598e9g23g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

To oczywiste, z  po takim wypadku zabezpiecza sie nośniki infornacji a
nawet mieszkania osób, które stoją wysoko w hierarchii bezpieczeństwa
-- -

Do mieszkan POwcow tez ABW weszla?

Data: 2010-04-23 01:15:14
Autor: zbig
On 23 Kwi, 10:08, "Tytus" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

To oczywiste, z  po takim wypadku zabezpiecza sie nośniki infornacji a
nawet mieszkania osób, które stoją wysoko w hierarchii bezpieczeństwa

A zginął ktoś z kregu bezpieczeństaw lub służb specjalnych?

Data: 2010-04-23 16:28:34
Autor: Tytus

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:d0ca58e7-17a8-40b9-8088-6a9fb1b98f99c21g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

-- -

Do mieszkan POwcow tez ABW weszla?

A zginął ktoś z kregu bezpieczeństaw lub służb specjalnych?

-- -- -

A wojskowi o scislych powiazaniach z nato to kurwa sprzataczki sa???

Data: 2010-04-23 16:43:53
Autor: PaPi
[...]

Tluku. Chodzilo o to czy ktos z PO byl ze sluzb specjalnych/z kregow bezpieczenstwa.

Data: 2010-04-23 08:45:38
Autor: zbig

PaPi napisał(a):

Tluku. Chodzilo o to czy ktos z PO byl ze sluzb specjalnych/z kregow
bezpieczenstwa.
To chyba jakiś Tytus de Zoo

Data: 2010-04-27 18:58:48
Autor: Tytus

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:ccfbefea-0ca9-4927-a1bb-5d8caed76d0911g2000yqr.googlegroups.com...

PaPi napisał(a):

Tluku. Chodzilo o to czy ktos z PO byl ze sluzb specjalnych/z kregow
bezpieczenstwa.
To chyba jakiś Tytus de Zoo

A ty kim jestes pajacu? PelOskim trolem internetowym? :)

Data: 2010-04-27 18:57:41
Autor: Tytus

"PaPi" <1@2.3> wrote in message news:4bd1b22b$1news.home.net.pl...
[...]

Ty tez pizdzielcu masz problem z umyslem? Czy cale dowodztwo wojskowe nie ma nic wspolnego z bezpieczenstwem panstwa? A moze to cale dowodztwo nalezalo do PiS...?
Dotarlo?

Data: 2010-04-23 12:04:44
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqrki5$5g4$1inews.gazeta.pl...

To oczywiste, z  po takim wypadku zabezpiecza sie nośniki infornacji a
nawet mieszkania osób, które stoją wysoko w hierarchii bezpieczeństwa
państwa

I oczywiste jest że zawozi się je do Moskwy?

Tomy .

Data: 2010-04-23 06:56:07
Autor: ColgatesBilly
"azot" <afriko@gazeta.pl> wrote in message news:hqqbep$n52$1news.task.gda.pl...
Czego jeszcze się dowiemy?
Jakie szybkie chłopaki od tego Bondaryka. Pobierali DNA z procesora, czy z karty graficznej laptopa?
http://www.rp.pl/artykul/465651_ABW_zbierala_DNA.html

No przeciez w laptopie mogly sie znajdowac jakies materialy
dotyczace katastrofy, wiec sila rzeczy, naleza do Rosji i Putina

Data: 2010-04-23 06:09:49
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

.

Data: 2010-04-23 11:30:55
Autor: PesTYcyD
Staniszkis chyba nie ściemniała.
Staniszkis już dawno straciła kontakt ze światem.

Data: 2010-04-23 12:00:06
Autor: ;[heŽsk];
On Fri, 23 Apr 2010 11:30:55 +0200, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

Staniszkis już dawno straciła kontakt ze światem.

 nie do konca. to "szara eminencja". pamietam jak ok 2-3 miesiecy
 przed afera zwana afera rywina wiedziala juz o wszystkim.
 moze tym razem to tez balon probny ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 12:18:59
Autor: Tomy M.
Użytkownik ";[heŽsk];" <;WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:3gr2t59jk8ll1057nrpedt4c2lbavb8mm34ax.com...
[...]

Dobrze pukładana ... to fakt.

Tomy M.

Data: 2010-04-23 15:20:48
Autor: cirrus
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqrpcf$ad9$1news.onet.pl...
Staniszkis już dawno straciła kontakt ze światem.

Ona najczęściej bredzi.

--
stevep

Staniszkis chyba nie ściemniała.