Staniszkis o Kaczyńskim: To karygodne

Data: 2010-06-28 11:59:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Staniszkis o Kaczyńskim: To karygodne
Profesor Jadwiga Staniszkis to zagorzała zwolenniczka Jarosława Kaczyńskiego. Przekonuje, że byłby on najlepszym prezydentem. A jednak po debacie szefa PiS z Bronisławem Komorowskim nie mogła się powstrzymać od krytyki. O jednej z wypowiedzi Kaczyńskiego powiedziała wprost: "To karygodne".
http://www.dziennik.pl/polityka/wybory-prezydenckie-2010/article635227/Staniszkis_o_Kaczynskim_To_karygodne.html

Tego to się po Jadzi nie spodziewałem!

Data: 2010-06-28 03:12:16
Autor: DJ MC Donald Musk
Staniszkis o Kaczyńskim: To karygodne
On 28 Cze, 11:59, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Profesor Jadwiga Staniszkis to zagorza a zwolenniczka Jaros awa
Kaczy skiego. Przekonuje, e by by on najlepszym prezydentem. A jednak po
debacie szefa PiS z Bronis awem Komorowskim nie mog a si powstrzyma od
krytyki. O jednej z wypowiedzi Kaczy skiego powiedzia a wprost: "To
karygodne".http://www.dziennik.pl/polityka/wybory-prezydenckie-2010/article63522...

Tego to si po Jadzi nie spodziewa em!

Staniszkis kompletnie sie nie zna na polityce zagranicznej podobnie
jak Nalecz i Komoroski.
O sytuacji mniejszosci narodowych wlasnie na Bialorusi najlepiej jest
rozmawiac wlasnie z Rosja bo na bialorusi jest 1,2 mln mniejszosc
rosyjska wiec problemy sa podobne i wspolnie z rosja mozemy je
rozwiazac...

Data: 2010-06-28 12:22:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Staniszkis o Kaczynskim: To karygodne

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6b4ea795-6497-4895-b4a1-882371a4b6dad37g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Gdyby Jadzia zgodzila sie z Jarkiem, bylaby swietnym ekspertem.
Problemy, to Polska ma z malym odlamem ZPB, liczacym kilkadziesiat osób, który nie uznaje Lukaszenki.
I ten problem rozdmuchali polscy politycy. Postapili tak, jak tego Lukaszenko oczekiwal. Chyba znasz te dewize: "dziel i rzadz".
A teraz Polska nie moze sie wycofac i jest gleboko w dupie.

Data: 2010-06-28 03:29:15
Autor: DJ MC Donald Musk
On 28 Cze, 12:22, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:6b4ea795-6497-4895-b4a1-882371a4b6dad37g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
> rozwiazac...

Gdyby Jadzia zgodzila sie z Jarkiem, bylaby swietnym ekspertem.
Problemy, to Polska ma z malym odlamem ZPB, liczacym kilkadziesiat os b,
kt ry nie uznaje Lukaszenki.
I ten problem rozdmuchali polscy politycy. Postapili tak, jak tego
Lukaszenko oczekiwal. Chyba znasz te dewize: "dziel i rzadz".
A teraz Polska nie moze sie wycofac i jest gleboko w dupie.

To klamstwo, ze ZPB nie uznaje Lukaszenki.
to po pierwsze.
Po 2 To Lukaszenka nie uznaje ZPB a uznaje "polski" zwiazek, na
ktorego czele stoi facet nie mowiacy nawet slowa po polsku
po 3. to nie ma znaczenia ilu czlonkow ma zwiazek bo nawet gdyby jeden
Polak byl tam (gdziekolwiek) krzywdzony to Polska powinna sie o niego
upomniec.
Tak sie postepuje w cywilizowanych krajach ale czy akurat Polska jest
pod zarzadem Tuskow krajem cywilizowanym to mam pewne watpliwosci
(patrz sledztwo smolenskie)

Data: 2010-06-28 12:43:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Staniszkis o Kaczynskim: To karygodne

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:d2ef6e5c-3fd5-4df5-a848-7bb863eed165j8g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Tak sie postepuje w cywilizowanych krajach ale czy akurat Polska jest
pod zarzadem Tuskow krajem cywilizowanym to mam pewne watpliwosci

Uznaje dyskusje za zakonczona. Ty masz swoje argumenty, ja swoje. Jeden drugiego nie przekona. W tym watku jeszcze inwektywy zostaly nie uzyte. Czyli powinno byc OK.

Data: 2010-06-28 14:08:40
Autor: boukun
> [...]

Po 2 To Lukaszenka nie uznaje ZPB a uznaje "polski" zwiazek, na
ktorego czele stoi facet nie mowiacy nawet slowa po polsku

Bo w tym podstawionym "polskim" zwiazku Zydzi sa wyksztalceni, he, he, he... Dlaczego ty bronisz polityki naszych syjonistów i podzegaczy?

boukun

boukun

Staniszkis o Kaczyńskim: To karygodne