Stankiewicz = Cugier - Kotka

Data: 2012-05-14 19:51:58
Autor: Grzegorz Z.
Stankiewicz = Cugier - Kotka
Myślę, że zeznania Ewy Stankiewicz są takie same gówno warte jak te, które złożyła Cugier - Kotka.

Ciekawe kto w tej sprawie wystąpił w roli Kurskiego?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-14 20:03:06
Autor: Jimmy Squarefoot
Stankiewicz = Cugier - Kotka

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1adrixejhusmk$.hz25583qjsjo$.dlg40tude.net...
Myślę, że zeznania Ewy Stankiewicz są takie same gówno warte jak te, które
złożyła Cugier - Kotka.

Ciekawe kto w tej sprawie wystąpił w roli Kurskiego?

Sam szef. http://tiny.pl/hp2c4

BomBel

Data: 2012-05-14 21:09:23
Autor: Przemysław W
Stankiewicz = Cugier - Kotka

[...]

Byłoby w czym wybierać: Brudziński, Hofman, Błaszczak, Macierewicz....

 Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Stankiewicz = Cugier - Kotka