Stankiewicz o tłumaczeniach Tuska: GroĽniejsze niż atak Niesiołowskiego

Data: 2012-05-25 21:19:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Stankiewicz o tłumaczeniach Tuska: GroĽniejsze niż atak Niesiołowskiego
Obrona Stefana Niesiołowskiego w wykonaniu Donalda Tuska podczas posiedzenia Rady Krajowej PO doczekała się komentarza zaatakowanej przez posła dziennikarki Ewy Stankiewicz. Ostrego komentarza.

więcej: http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/391996,ewa-stankiewicz-o-tlumaczeniach-donalda-tuska-grozniejsze-niz-atak-posla-stefana-niesiolowskiego.html

Wydaje mi się, że pani dziennikarka miast komentować, powinna wzi±ć lekcje zachowania od dziennikarzy TVN24. I powinna zachować się tak, jak oni się zachowali, gdy poseł agent Tomek odmówił im udzielenia wywiadu. Czyli odej¶ć natychmiast, bez zadawania zbytecznych pytań.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-25 19:34:17
Autor: Observatore
Stankiewicz o tłumaczeniach Tuska: GroĽniejsze niż atak Niesiołowskiego
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Wydaje mi się,

no wlasnie, wydaje wam sie.  Zyliscie i wychowaliscie sie w PRL-u, to skad mozecie wiedziec jak maja sie
zachowywac poslowie i dziennikarze?

Zamiesilem dwa dni temu relacje ze spotkania z panem Andrzejem Krauze (kto to
jest to se poczytajcie pod linkiem). Ten pan mieszka i pracuje w tej chwil
w Londynie.

Powiedzial on m.innymi tak:

* Odnosz±c się do agresywnego zachowania Stefana Niesiołowskiego wobec Ewy
Stankiewicz, Krauze stwierdził, że w Wielkiej Brytanii tak zachowuj±cy się
polityk zostałby natychmiast aresztowany, wyrzucony z macierzystej partii i
nie byłoby w ogóle dyskusji, czy on np. został sprowokowany. - Będ±c wybranym
do parlamentu przedstawicielem narodu, nie wolno pewnych rzeczy robić -
podsumował.*

http://www.blogpress.pl/node/12967

Data: 2012-05-25 22:01:42
Autor: pluton
[...]

Czyli jebany zdrajca narodu polskiego. Wypial dupe na Polske i wyjechal.

Ciekawe, czy mowi 'se': zrobta se, poczytajta se.

Nullification

Data: 2012-05-26 00:27:31
Autor: Marek Czaplicki
Stankiewicz o t�umaczeniach Tuska: Gro�niejsze ni� atak Niesio�owskiego
pluton pisze na pl.soc.polityka w piÄ…tek 25 maj 2012 22:01:
Ten pan mieszka i pracuje w tej
chwil w Londynie.

Czyli jebany zdrajca narodu polskiego. Wypial dupe na Polske i wyjechal.

Ciekawe, czy mowi 'se': zrobta se, poczytajta se.

Polacy mogą se mieszkać gdzie chcą i pracować na różnych zmywakach czy innych fakultetach. Takie so zdobycze demokracji. :-)

Data: 2012-05-26 07:59:38
Autor: pluton
Stankiewicz o t?umaczeniach Tuska: Gro?niejsze ni? atak Niesio?owskiego

> Czyli jebany zdrajca narodu polskiego. Wypial dupe na Polske i wyjechal.
>
> Ciekawe, czy mowi 'se': zrobta se, poczytajta se.

Polacy mog± se mieszkać gdzie chc± i pracować na różnych zmywakach czy
innych fakultetach. Takie so zdobycze demokracji. :-)

Niech se zmywajo gdzie chco ale niech nas, prawdziwych Polaków nie pouczajo.

Nullification

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci

Data: 2012-05-26 01:10:59
Autor: Przemysław W
[...]

Polacy mog± se mieszkaæ gdzie chc± i pracowaæ na ró¿nych zmywakach czy
innych fakultetach. Takie so zdobycze demokracji. :-)

Niech se zmywajo gdzie chco ale niech nas, prawdziwych PolakĂłw nie pouczajo.

– Jadę do tych, którzy szukali i znaleźli swoją szansę na wyspach. Nikomu łaski nie robię, muszę być wszędzie tam, gdzie są Polacy. Chcę, żeby emigranci uwierzyli, że mogą wrócić i ten powrót jest dla nich korzystny. – zapowiedział Tusk.

– Irlandia może być także tutaj, tylko musimy przyjąć irlandzkie reguły – przekonywał Tusk. – Jeśli nie zrobimy gwałtownego skoku, takiego cudu gospodarczego jak w Irlandii, to zostaną tylko ci, którzy już nie mogą pracować – dodał.

Donald Tusk - Jebany zdrajca narodu polskiego

Przemek

Stankiewicz o tłumaczeniach Tuska: GroĽniejsze niż atak Niesiołowskiego