Data: 2010-03-18 07:21:09 | |
Autor: Ziomall | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
obecni jak i potencjalni klienci produktu firmy Microsoft są niewystarczająco poinformowani na temat braku usługi Xbox Live. Upoważnia to zatem do reklamowania konsoli Xbox 360 jako produktu niepełnowartościowego. Czy to oznacza, ze moge oddac swojego iksa, ktorego zanabylem 1,5 roku temu i zarzadac zwrotu gotowki? Pozdr. Ziomall |
|
Data: 2010-03-18 07:31:47 | |
Autor: Katanka | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
Ziomall wrote:
obecni jak i potencjalni klienci produktu firmy Microsoft są Oczywiście i to pełnej kwoty :) -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-18 08:06:44 | |
Autor: Ziomall | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
Czy to oznacza, ze moge oddac swojego iksa, ktorego zanabylem 1,5 Hmmm no nie wiem, sprobowac mozna ale mysle, ze sam M$ powinien zajac stanowisko w tej sprawie. Zreszta ja akurat swoja konsole zakupilem na raty 0% wiec o zwrocie kosztow mowy raczej nie ma. Ale z ciekawosci zastanawiam sie czy nie zadzwonic do MM gdzie ja kupilem i zapytac co proponuja? Ziomall |
|
Data: 2010-03-18 08:12:18 | |
Autor: Katanka | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
Ziomall wrote:
Czy to oznacza, ze moge oddac swojego iksa, ktorego zanabylem 1,5 Telefon nie da wiele, najpierw skontaktuj się z FK i nich pwoiedzą co dokładnie robić, potem wydrukuj sobie w 2 egz. to pisemko z ostatniej strony oświadczenia i poinstruowany przez FK udaj się do MM :) PS. Szkoda, że sprzedałem swojego xa tydzień temu, sam bym go oddał za 1700zł :) Kupił slimkę albo wydał na tonę gier. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-18 18:18:11 | |
Autor: Moltisanti | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
Użytkownik "Katanka" : Telefon nie da wiele, najpierw skontaktuj się z FK i nich pwoiedzą co dokładnie robić, potem wydrukuj sobie w 2 egz. to pisemko z ostatniej strony oświadczenia i poinstruowany przez FK udaj się do MM :) Jak jakis samarytanin zrobi juz taki myk to niech sie podzieli koniecznie taka informacja na grupie. M. |
|
Data: 2010-03-18 20:11:44 | |
Autor: Jakec | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
Dnia Thu, 18 Mar 2010 07:31:47 +0100, Katanka napisał(a):
Ziomall wrote: Nie... Absolutnie nie. No, chyba, że do tej pory nie próbował korzystać w żaden sposób z Live i dopiero teraz dowiedział się, że nie może z tej usługi korzystać. Pamiętajcie, że na niezgodnośc towaru z umową można się powołać w okresie do 2 miesięcy od dowiedzenia się o tym. Czyli każdy, kto korzysta z Live za pomocą jakiś sztuczek praktycznie już od dawna wie, że ta usluga nie jest dostepna w Polsce. Jeśli ktoś kupił konsole niedawno, to mądry sprzedawca może spróbować przeszukać fora i newsy czy aby ta osoba nie pytała się gdzieś jak skorzystać z Live jeszcze przed zakupem konsoli :) 3mcie się. -- Waldek "Jakec" Bulkowski |
|
Data: 2010-03-18 14:45:36 | |
Autor: dziki | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
On 18 Mar, 20:11, Jakec <j...@jaja.pl> wrote:
Czyli ka dy, kto korzysta z Live za pomoc jaki sztuczek praktycznie ju taaaaa..., bo w interesie sprzedawcy jest zabawa w detektywa Rutkowskiego i szukanie po forach. Niezle bajdurzenie. Jak juz to ew. MS moglby to w latwy sposob sprawdzic, ale wtedy bym powiedzial, ze to moze moj mlodszy brat cos tam mieszal. Ja to konsolowym noobem jestem i dopiero teraz poczytalem od deski do deski ksiazeczke z gry i sie dowiedzialem o LIVE, a po chwili jeszcze bardziej sie zbulwersowalem jak sie okazalo, ze nie moge sie zarejestrowac jako Polak. Poza tym gdyby MS cos brachal to bylby to dla niego obosieczny miecz, bo z jednej strony jest w pelni swiadomy, ze taki proceder ma miejsce, a z drugiej jest to chyba niezgodne z ich regulaminem. pozdrawiam, dziki. |
|
Data: 2010-03-19 19:42:11 | |
Autor: Jakec | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
Dnia Thu, 18 Mar 2010 14:45:36 -0700 (PDT), dziki napisał(a):
On 18 Mar, 20:11, Jakec <j...@jaja.pl> wrote: No cóż... Szczerze pisząc, to nie wiem kto w takiej sytuacji odpowiada za towar. I wydaje mi się, że w przypadku powołania się na niezgodność towaru z umową jednak odpowiada sprzedawca, a nie M$! Umowę zawierasz ze sprzedawcą. Aby nie było nieporozumień. Tu chodzi o umowę kupna-sprzedaży. Kupujesz towar od sprzedawcy a nie M$ i to sprzedawca odpowada za daną rzecz. To, jak wyglądają rozmowy między dostawcą konsoli a sprzedawcą to ich sprawa, ale podejrzewam, że najwięcej traci na tym właśnie sprzedawca... I dlatego w przypadku niezgodności towaru z umową to sprzedawca najwięcej może (nie musi) straci)... 3mcie się -- Waldek "Jakec" Bulkowski |
|
Data: 2010-03-19 14:15:43 | |
Autor: dziki | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
On 19 Mar, 19:42, Jakec <j...@jaja.pl> wrote:
Dnia Thu, 18 Mar 2010 14:45:36 -0700 (PDT), dziki napisał(a): No cóż... Szczerze pisząc, to nie wiem kto w takiej sytuacji odpowiada za no wlasnie nie wiesz. Chyba nigdy niczego nie reklamowales. Sklep niczego z wlasnej kieszeni nie pokrywa. Reklamowany towar jest przyjmowany przez sklep i wysylany do dystrybutora. Dystrybutor podejmuje decyzje o tym czy reklamacje uznac czy nie. Mozesz przy reklamacji zaznaczyc, ze chcesz kase, ale dystrybutor moze zamiast kasy dac Ci nowy pelnowartosciowy towar( czyli w przypadku xboxa z Livem). pozdrawiam, dziki. |
|
Data: 2010-03-20 09:42:53 | |
Autor: Marcin Gardeła | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
dziki wrote:
no wlasnie nie wiesz. Chyba nigdy niczego nie reklamowales. Sklep Albo Xboxa z ogromną naklejką na pudełku: brak obsługi Live w Polsce, to też jest produkt pełnowartościowy z rzetelną informacją. -- Diobeu - braki motocyklowe - GT: Diobeu PL |
|
Data: 2010-03-20 13:18:36 | |
Autor: flashi_or | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ho21qf$1og$1inews.gazeta.pl... dziki wrote: Hmmm jesli reklamujemy z tego powodu to napewno tego nie moga zrobic:D |
|
Data: 2010-03-20 20:22:38 | |
Autor: Street Fighter | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w spra wie Xbox Live! | |
Użytkownik Marcin Gardeła napisał:
dziki wrote: Jak na papierosach :) |
|
Data: 2010-03-20 13:21:42 | |
Autor: Jakec | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
Dnia Fri, 19 Mar 2010 14:15:43 -0700 (PDT), dziki napisał(a):
On 19 Mar, 19:42, Jakec <j...@jaja.pl> wrote: Widać, że mylisz pojęcia... My tu piszemy o niezgodności towaru z umową. Jeszcze raz podkreślam - kupujący zawiera umowę ze sprzedawcą, że sprzęt będzie miał określone właściwości. Jeśli to sprzedawca wprowadzi Ciebie w błąd to on poniesie tego skutki. To on ma doprowadzić sprzęt do stanu bez wad lub wymienić na nowy lub oddać kasę. W jaki sposób to zrobi - ciebie nie interesuje. Oczywiście sprzedawca zapewne w 90% wykorzysta swoje kontakty z dystrybutorem, ale można sobie wyobrazić, że bywają przypadki, gdy to sklep na tym straci. W przypadku Xboxa może być tak, że dystrybutor powie sprzedawcy - przecież my wam mówiliśmy, że nie ma Live w Polsce. Nie powiedzieliście o tym klientowi? Wasz problem. Zaznaczam - może tak powiedzieć, ale nie musi. I pamiętaj, ze pomiędzy dystrybutorem a sprzedawcą jest już całkiem inna umowa. Np. dystrybutor zastrzeże sobie, że odpowiada za wady sprzetu w okresie jednego roku. A okres obowiązywania sprzedawcę odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową wynosi 24 miesiące (przez 6 miesięcy sprzedawca ma udowodnić, że sprzęt jest jednak bez wad, przez kolejne 18 miesięcy jeśli sprzedawca zechce to spuści klienta na drzewo i to klient będzie musiał udowodnić, że wada była w dniu zakupu). 3mcie się. -- Waldek "Jakec" Bulkowski |
|
Data: 2010-03-18 23:31:58 | |
Autor: Goomich | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
You have one message from: Jakec <ja@jaja.pl>
Jeśli ktoś kupił konsole niedawno, to mądry sprzedawca może To teraz, żeby kupić xboksa, trze podać imię, nazwisko i numer IP? http://www.obrazky.pl/obrazky/zdziwiony-kotek-204-OBRAZKY.PL.jpg -- Pozdrawiam Krzysztof Ferenc krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153 We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones. We are the enemies of the gods. |
|
Data: 2010-03-19 09:14:47 | |
Autor: Terror | |
Stanowisko Federacji Konsumentów w sprawie Xbox Live! | |
On Thu, 18 Mar 2010 23:31:58 +0100, Goomich <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> wrote:
You have one message from: Jakec <ja@jaja.pl>I wszystkie ksywy i GT. Masakra, drugi raz nie kupiłbym Xa... -- Terror | X360 | PS3SLIM | PSP | GG: 52182 | t3rror.eu |
|