Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.

Data: 2009-08-24 23:54:19
Autor: Animka
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
Czekałam dzisiaj 20 minut przy kasie w Polbanku w W-wie przy ul. Puławskiej. My¶lałam, że zaraz podejdę, ale czekałam i czekałam. Potem się zorientowałam to pani za kontuarem chyba rajcowała sobie z jakim¶ znajomym. Jak  zapytałam jak długo to jeszcze potrwa to powiedziała mi, że przelew robi. My¶lałam, że apopleksji w tym momencie dostanę, ale powiedziałam jej, że ja przelew robię w 1 minutę...i wyszłam z tego banku. Przeciez KASA to jest kasa do pobierania/wypłacania pieniedzy, a nie stanowisko  do robienia przelewów jakim¶ klientom. Nie do¶ć, że tylko 1 stanowisko kasowe (drugie też jest, ale nikt nie obsługuje) , to jeszcze nie przeznaczone do tego czego trzeba.

--
animka

Data: 2009-08-24 23:59:05
Autor: Valdi.Pavlack
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
"Animka" news:h6unfj$dtl$1node1.news.atman.pl

[ciach]

Podać ci przykład innego banku gdzie wygl±da to podobnie? :)

Data: 2009-08-25 00:33:54
Autor: Animka
Valdi.Pavlack pisze:
"Animka" news:h6unfj$dtl$1node1.news.atman.pl

[ciach]

Podać ci przykład innego banku gdzie wygl±da to podobnie? :)

Eeech te banki :-( Pracownicy niedouczeni, przelewu w jedn± minutę(czy już góra w 5 minut) nie potrafi± zrobić :-(

--
animka

Data: 2009-08-25 01:54:49
Autor: MHC Mega
Animka wrote:

Valdi.Pavlack pisze:
> "Animka" news:h6unfj$dtl$1node1.news.atman.pl

Eeech te banki :-( Pracownicy niedouczeni, przelewu w jedn±
minutę(czy już góra w 5 minut) nie potrafi± zrobić :-(

Ech ci klienci, jeszcze się nie nauczyli że przelew to się robi w
internecie a nie pracownikom d* zawraca:)

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-08-25 19:39:05
Autor: Animka
MHC Mega pisze:

Ech ci klienci, jeszcze się nie nauczyli że przelew to się robi w
internecie a nie pracownikom d* zawraca:)

No wła¶nie. Poszłam tam do kasy wpłacić pieni±dze, a ta pani ze stanowiska kasowego trzymała pół godziny (i może dłużej) jakiegoż pana, bo mu rzekomo jaki¶ przelew robiła. Od tego s± ewentualnie inne stanowiska, a nie KASA!

--
animka

Data: 2009-08-25 08:37:16
Autor: Valdi.Pavlack
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
"Animka" news:h6upr1$e5t$1node1.news.atman.pl

Eeech te banki :-( Pracownicy niedouczeni, przelewu w jedn± minutę(czy już
góra w 5 minut) nie potrafi± zrobić :-(

Zdrugiej strony trzeba być bardzo "inteligentnym", że by przelew(y) zlecać w
szeroko rozumianym okienku kasowym w banku.

Data: 2009-08-25 18:31:54
Autor: ±ćęłń󶼿
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
Np nios±c potwierdzenie przelewu do przykładowo jakiego¶ urzędu (niech będzie za dowód lub prawko), z pieczatk± z banku.
JaC

-- -- -

Data: 2009-08-25 18:56:31
Autor: Valdi.Pavlack
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
"±ćęłń󶼿" news:h713lr$dnc$1news.wp.pl

Np nios±c potwierdzenie przelewu do przykładowo jakiego¶ urzędu (niech
będzie za dowód lub prawko), > z pieczatk± z banku.

A od czego jest taka funkcja jak drukowanie potwierdzenia wykonania
przelewu?
Psim obowi±zkiem każdego urzędasa jest przyjęcie takiego potwierdzenia.

PS.
Polska to kraj piecz±tek.

Data: 2009-08-25 20:40:37
Autor: RobertS
[...]

Niektórzy urzędnicy s± niereformowalni...nie masz papierka z piecz±tk± - nie masz niczego.

RobertS

Data: 2009-08-25 21:06:59
Autor: Valdi.Pavlack
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
"RobertS" news:h71b7q$1ukj$3opal.icpnet.pl

Niektórzy urzędnicy s± niereformowalni...nie masz papierka z piecz±tk± -
nie masz niczego.

Niestety zgadza się. Kilka razy miałem z tym do czynienia. Trafiłem na
beton, dla którego czas zatrzymał się w PRLu ale... - pro¶ba o spotkanie z
przełożonym i udawanie, że dzwoni się do Uwagi w TVNie na całe szczę¶cie
sprawiało, że dziwnym trafem potwierdzenie wydrukowania przelewu było
akceptowalne ;)

Data: 2009-08-26 19:39:25
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Tue, 25 Aug 2009 18:56:31 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Psim obowi±zkiem każdego urzędasa jest przyjęcie takiego potwierdzenia.

 można przedstawiać wydruki, niektóre instytucje np. s±d rejestrowy,
ministerstwo sprawiedliwo¶ci czy urzędy gmin, paszportowe życz± sobie
dodatkowo napisane o¶wiadczenie, że przelew ten nie był wykorzystany
wcze¶niej.

PS.
Polska to kraj piecz±tek.

dlatego biznes "wyrób piecz±tek" nieĽle się trzyma!

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/index3.php

Data: 2009-08-26 20:04:07
Autor: Valdi.Pavlack
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
"Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" news:h73s0m$o73$1inews.gazeta.pl

[...]

To tu¶ mnie zszokował i to bardzo...
A jest jakie¶ logiczne uzasadnienie takiego o¶wiadczenia? Jak się domy¶lam
to fanaberia urzędasa bo raczej nic do załatwienia sprawy nie wnosi. W końcu
chyba każdy napisze na takim o¶wiadczeniu to co trzeba aby załatwić sprawę.

> PS.
> Polska to kraj piecz±tek.

dlatego biznes "wyrób piecz±tek" nieĽle się trzyma!

I jeszcze długo będzie się trzymał. Odnoszę dziwne wrażenie, że w PL zamiast
zmniejszać papierkologię + piecz±tki, z roku na rok się j± powiększa. Z
drugiej strony czy mam powody do zdziwienia? W końcu jak by większo¶ć rzeczy
załatwiało się przez net okazało by się, że 50% urzędasów albo i więcej jest
kompletnie zbędnym elementem (czyt. nieroby), który trzeba utrzymywać.

Data: 2009-08-26 21:06:14
Autor: Mithos
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
dlatego biznes "wyrób piecz±tek" nieĽle się trzyma!

Nie wiem jak wy ale ja też mam swoj± służbow± piecz±tkę :)

--
Mithos

Data: 2009-08-26 21:22:46
Autor: Valdi.Pavlack
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
"Mithos" news:h7413g$t4q$2news.onet.pl

Nie wiem jak wy ale ja też mam swoj± służbow± piecz±tkę :)

No bo Polska to kraj piecz±tek :)

Data: 2009-08-27 13:06:01
Autor: ±ćęłń󶼿
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
Oczywi¶cie, to wydrukuj potwierdzenie wykonania przelewu z Citto na citto.
JaC

-- -- -

A od czego jest taka funkcja jak drukowanie potwierdzenia wykonania przelewu?

Data: 2009-08-27 14:22:18
Autor: Valdi.Pavlack
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
"±ćęłń󶼿" news:h75paj$3vp$2news.wp.pl

Oczywi¶cie, to wydrukuj potwierdzenie wykonania przelewu z Citto na citto.

To moja wina, że z takiego badziewa korzystasz?

Data: 2009-08-25 08:57:18
Autor: namikk
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
Animka wrote:

Eeech te banki :-( Pracownicy niedouczeni, przelewu w jednÄ… minutÄ™(czy juĹĽ
góra w 5 minut) nie potrafią zrobić :-(

Czasami bywa tak,ĹĽe pracownik jest w miarÄ™ kumaty ale system  na ktĂłrym
pracuje jest dosłownie do bani.Ale przecież nikt z pracowników nie może
powiedzieć,że system danego banku jest niedoskonały,klienci by
pouciekali,pracownikowi zabrali by premiÄ™,ktĂłrÄ… i tak mu zabiorÄ… a tak to
wychodzi,ĹĽe czynnik ludzki zawodzi ;-)

Pozdrowionka
p.s.
jak jest źle zawsze może być gorzej ;-)

Data: 2009-08-25 09:10:13
Autor: RobertS
[...]

dlaczego nie może? ja od pracownika Polbanku usłyszałem (w oddziale, na infolinii), że system jest porażką i rozumieją, że nie mogę się dodzwonić na infolinię, bo oni też nie mogą...

RobertS

Data: 2009-08-25 11:31:22
Autor: namikk
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
RobertS wrote:

dlaczego nie moĹĽe?

W tych "pseudo instytucjach finansowych" są ponoć osoby odpowiedzialne za
tzw."jakość obsługi klienta",gdyby one,usłyszały,że słowa takie zostały by
wypowiedziane w obecności klienta, automatycznie takiego pracownika się
dyskwalifikuje z szeregiem konsekwencji z tym zwiÄ…zanych,ale wszystko
zaleĹĽy od kultury danej organizacji - chore ale prawdziwe.
Na zdrowy rozsądek, mówię za siebie, gdybym wiedział,że system w jakimś
banku jest dziurawy lub niewydolny,to taki bank nie dostałby ode mnie ani
grosza-po co mi dodatkowe nerwy i stracony czas na jakieĹ› dziwne przeprawy.
I właśnie dzięki tej grupie można takich wpadek unikać :-) no ale niektórzy
muszą poczuć ten dyskomfort na własnej skórze,aby przestrzec innych przed
popełnieniem takich błędów.

ja od pracownika Polbanku usłyszałem (w oddziale, na infolinii), że system jest porażką i rozumieją, że nie mogę się
dodzwonić na infolinię, bo oni też nie mogą...

W oddziale pracownik(blondi/blondi) mógł tak powiedzieć,bo co ma bidula
zrobić kiedy jest twarzą w twarz z klientem,który niejednokrotnie posiada
większą wiedzę finansową niż on sam i wszystkie osoby pracujące razem w
oddziale ;-) wtedy dochodzi do pewnego rodzaju utoĹĽsamienia siÄ™ z Twoim
problemem, jest Was wtedy dwoje i nie możecie rozwiązać problemu w
konsekwencji klient zrezygnowany odchodzi z kwitkiem a jak trafi na
normalnÄ… obsĹ‚ugÄ™ to weĹşmie taki pracownik  nr tel i oddzwoni do klienta z
informacją o możliwości rozwiązania problemu jak się nie może
dodzwonić(rzadkie, ale się zdarza ;-) ) Taka sytuacja jest w większości placówek "banków",że pracownicy oddziałów
nie mogą się dodzwonić do swoich suportów...nie komentuje tego,ale daje to
do myślenia.
A jeśli chodzi o partyline to tam są nagrywane ponoć rozmowy, a jak są
nagrywane to są odsłuchiwane,jak ktoś takiego babola walnie no to po prostu leży i kwiczy ;-)

Pozdrawiam

Data: 2009-08-26 21:10:23
Autor: Mithos
namikk pisze:

[...]

Ale co w tym jest chorego ? Jeśli ktoś krytykuje firmę, w której pracuje to podcina gałąź na której siedzi. I co to za różnica czy to jest bank czy cokolwiek innego ? Tak się po prostu nie powinno robić.

A jeśli chodzi o partyline to tam są nagrywane ponoć rozmowy, a jak są
nagrywane to są odsłuchiwane,jak ktoś takiego babola walnie no to po prostu leży i kwiczy ;-)

To co jest nagrane jest odsłuchiwane w razie potrzeby. A tak poza tym to jest jakiś dyżurny podsłuchiwać/kierownik, który losowo podsłuchuje pracowników na partyline w trakcie pracy.

--
Mithos

Data: 2009-08-25 05:51:36
Autor: jureq
Dnia Mon, 24 Aug 2009 23:54:19 +0200, Animka napisał(a):

[...]

Poczieszę cię: jak się zaczn± wypłaty z rachunków mocno oszczędzaj±cych będzie jeszcze gorzej.

Data: 2009-08-25 08:33:37
Autor: RobertS
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kas owa.

Poczieszę cię: jak się zaczn± wypłaty z rachunków mocno oszczędzaj±cych będzie jeszcze gorzej.

To trzeba się będzie wpisywać na listę społeczn± do wypłaty ;-)

RobertS

Data: 2009-08-25 07:02:20
Autor: xbartx
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
Dnia Mon, 24 Aug 2009 23:54:19 +0200, Animka napisał(a):

Czekałam dzisiaj 20 minut przy kasie w Polbanku w W-wie przy ul.
Puławskiej. Myślałam, że zaraz podejdę, ale czekałam i czekałam. Potem
się zorientowałam to pani za kontuarem chyba rajcowała sobie z jakimś
znajomym. Jak  zapytaĹ‚am jak dĹ‚ugo to jeszcze potrwa to powiedziaĹ‚a mi,
że przelew robi. Myślałam, że apopleksji w tym momencie dostanę, ale
powiedziałam jej, że ja przelew robię w 1 minutę...i wyszłam z tego
banku. Przeciez KASA to jest kasa do pobierania/wypłacania pieniedzy, a
nie stanowisko  do robienia przelewĂłw jakimĹ› klientom. Nie dość, ĹĽe
tylko 1 stanowisko kasowe (drugie też jest, ale nikt nie obsługuje) , to
jeszcze nie przeznaczone do tego czego trzeba.

TrochÄ™ zrozumienia, to jest grecki bank czyli busy-easy ;)

Data: 2009-08-25 19:42:03
Autor: Animka
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kas owa.
xbartx pisze:

Trochę zrozumienia, to jest grecki bank czyli busy-easy ;)

Nie szkodzi, ze grecki. Pracownicy polscy i do d* :-(

--
animka

Data: 2009-08-25 21:03:42
Autor: Valdi.Pavlack
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
"Animka" news:h70t20$nfk$1node1.news.atman.pl

Nie szkodzi, ze grecki. Pracownicy polscy i do d* :-(

Bo to niestety standart w polskiej bankowo¶ci. Ludzie z pierwszej łapanki,
których kompletnie nie cieszy to co robi±.
Zreszt± nie raz i nie dwa o tym sobie gaworzyli¶my na grupie.

Data: 2009-08-26 07:10:25
Autor: xbartx
Dnia Tue, 25 Aug 2009 21:03:42 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

"Animka" news:h70t20$nfk$1node1.news.atman.pl

Nie szkodzi, ze grecki. Pracownicy polscy i do d* :-(

Bo to niestety standart w polskiej bankowości. Ludzie z pierwszej
Ĺ‚apanki, ktĂłrych kompletnie nie cieszy to co robiÄ…. ZresztÄ… nie raz i
nie dwa o tym sobie gaworzyliśmy na grupie.

IMO zbytnio przesadzacie. Po jakimś jednym przypadku nie można tak generalizować i już nie wiadomo jakich docelowych wniosków wyciągać. Dla równowagi polecam przejść się na pocztę polską to szybko Wam przejdzie ;)

Data: 2009-08-26 21:11:01
Autor: Mithos
Valdi.Pavlack pisze:
Bo to niestety standart w polskiej bankowo¶ci. Ludzie z pierwszej łapanki,
których kompletnie nie cieszy to co robi±.

To jest standard polskiego rynku pracy :)

--
Mithos

Data: 2009-08-26 21:28:08
Autor: Valdi.Pavlack
Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.
"Mithos" news:h741cf$t4t$2news.onet.pl

To jest standard polskiego rynku pracy :)

Otóż to. Dziękuję za poprawę.
Za¶ co do rynku pracy - w końcu nie każdy ma mamusię czy tatusia na wysokim
stanowisku w urzędzie czy innych państwowym dziadostwie, który załatwi
swojej dziecinie pracę, w głównej mierze polegaj±c± na siedzeniu i
pierdzeniu w stołek oraz olewaniu ludzi (traktowaniu ich jako zło
konieczne).

PS.
Za małolata przy zimnej wódce zawsze się mówiło, że jak umiera ZOMOwiec,
polityk b±dĽ urzędnik, z  lodówki powinno się wyci±gać kolejn±, zmrożon±
flaszkę... - chyba się nic od lat nie zmieniło w "miło¶ci" do ww. sekcji
sfery budżetowej :)

Stanowisko KASOWE w Polbanku, obsługa kasowa.