Star Trek Into Darkness - był już ktoś

Data: 2013-06-12 10:42:50
Autor: JJJK
Star Trek Into Darkness - był już ktoś
Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Film już tyle czasu na ekranie a nikt nic nie pisze?! Nikt nie był?
Jutro się wybieram ale recenzję mogę napisać już dziś (będzie dobry). :)

ST jak to ST  - dla fanów miodzio :)
Ale "jakość" obrazu 3D w Multikinie jest żenująca.
Obraz jest zdecydowanie zbyt ciemny a efekt 3D taki sobie.
Szkoda, że nie ma wersji dla Imax :(

Janusz

Data: 2013-06-12 11:01:09
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 12.06.2013, o godzinie 10.42.50, na pl.rec.film, JJJK napisał(a):

[...]

Do Multikina nie chodzę. Tamtejsze 3D mnie tam przeraźliwie męczy. Za to
akceptowalna jakość jest w CinemaCity. Wolałbym 2D, ale niestety godziny
seansów są nieodpowiednie. :(

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-06-13 11:15:25
Autor: spok
Star Trek Into Darkness - byďż˝ juďż˝ ktoďż˝
W dniu 12.06.2013 10:42, JJJK pisze:
ST jak to ST  - dla fanďż˝w miodzio :)

Nie wiem jak pozostali fani Treka, ale mnie nie przypadl do gustu.

Rozumiem, ze jest restart serii, ze teraz kreci to J.J. Abrams oraz to, ze Star Trek musi w koncu zaczac zarabiac kase. Mimo wszystko w ST lubilem wolniejsza akcje, troche pseudonaukowej gadki (czy ktos z fanow zauwazyl, ze w Into Darkness nie podaje sie juz poredkosci Warp statku?) oraz celebracje Enterprise - tutaj tego nie ma i okropnie mi tego brakuje.

Star Trek Into Darkness ("W ciemnosc" jakos mi nie przechodzi :)) to dla mnie zwykly film SciFi. Ze sporym budzetem, swietnymi efektami, nawiazaniami do fajnej serii, z dobrymi aktorami (przede wszystkim genialny Quinto w roli Spocka oraz przezabawny Pegg jako Scotty) ale to juz nie to.

/spok

Data: 2013-06-13 16:23:12
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 13.06.2013, o godzinie 11.15.25, na pl.rec.film, spok napisał(a):

[...]

Rozumiem fanów starej serii. Ja po prostu starego Star Treka lubiłem (od
filmów po serial - oglądałem co się dało, ale fanem nazwać się nie mogłem).
Tego nowego zrobiłem się fanem - już nie mogę doczekać się następnej
części. :) Na starość ludziom odbija...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*