Stara Toyota - kreci rozrusznik ale nie odpala

Data: 2010-02-17 22:36:54
Autor: LEPEK
Stara Toyota - kreci rozrusznik ale nie odpala
=Marcos= w <news:hlhlns$86f$1mx1.internetia.pl>:

Jest sobie postój.
Stoi pierwsza taksówka, druga taksówka, trzecia taksówka, n-ta taksówka, ostatnia taksówka
Przy ktorym znaku stoi pierwsza, a przy którym ostatnia?
Już wiesz dlaczego początek postoju jest na początku a koniec na koncu?

Poczytałem sobie "prawo o ruchu drogowym" i "rozporządzenie w sprawie znaków i sygnałów drogowych" i na razie nigdzie nie znalazłem informacji, że taksówki na postoju muszą stawać w określonej kolejności i że istnieje w prawie coś takiego jak "pierwsza" i "ostatnia" taksówka.

To szukaj dalej...

Zapewniam Cię, że taki zapis jest w przepisach: "na które podjeżdża pierwsza
z oczekujących taksówek".

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Stara Toyota - kreci rozrusznik ale nie odpala