Stara karta SIM i nowy telefon

Data: 2010-07-26 11:17:44
Autor: J.F.
Stara karta SIM i nowy telefon
Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w
Wrzuciłem do Noki 5230 starą kartę SIM (sprzed 12 lat)
Przyjmuje kod, odblokowuje telefon ale nie da się połączuć
z żadnym numerem (oprócz alarmowego)

A z alarmowym mozna sie polaczyc ?
Ksiazke obejrzec, SMS z karty ?

Czy to wina starej karty czy też lecieć do punktu?
W Motoroli V3i działa normalnie.

I mozna sie laczyc normalnie ?

Moze byc kwestia jakiegos niekontaktu.
Moze byc kwestia napiec - SIMy byly na 5V, potem 3.3,  teraz 1.8V.

Ale to by raczej w ogole nie wykazywala oznak dzialania.
Moze nokia ma simlocka ?
A zobacz reczny wybor sieci - czy nie ustawiony na cos dziwnego i czy w ogole widzi jakies sieci.
Moze nokia z USA i na inne czestotliwosci ?

J.

Data: 2010-07-26 12:12:16
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i2jjre$cpv$1news.onet.pl...
[...]

Nie próbowałem się łączyć
Ksiązkę da sie oglądać
SMS-a nie próbowałem wysłać

Czy to wina starej karty czy też lecieć do punktu?
W Motoroli V3i działa normalnie.

I mozna sie laczyc normalnie ?

Tak. W motoroli działa bez zarzutu.

Moze byc kwestia jakiegos niekontaktu.
Moze byc kwestia napiec - SIMy byly na 5V, potem 3.3,  teraz 1.8V.

Ale to by raczej w ogole nie wykazywala oznak dzialania.
Moze nokia ma simlocka ?

Ma na pewno, ale karta jest, tak jak nokia w Plusie.

A zobacz reczny wybor sieci - czy nie ustawiony na cos dziwnego i czy w ogole widzi jakies sieci.
Moze nokia z USA i na inne czestotliwosci ?

Nokia z salonu polskiego Plusa.
Chyba wymienię kartę, zresztą proponowali już parę razy, ale zawsze jakoś nie było po drodze:).

Dzięki za próbę pomocy

Artur(m)

Data: 2010-07-26 14:13:41
Autor: J.F.
Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:i2jn22$282s$1sabat.tu.kielce.pl...
[...]

Poczekaj poczekaj, to czasem duza zaleta ze stara karta i mozna ja sklonowac.
Niech najpierw wsadza inna karte i sprawdza ze nokia dobra ..

Jak pisalem - jesli przechodzi pin, czyta dane z ksiazki, to karta raczej wspoldziala z telefonem.

A moze ma UMTS wlaczony na stale ?

J.

Stara karta SIM i nowy telefon