Stara karta SIM i nowy telefon

Data: 2010-08-05 12:25:14
Autor: Artur\(m\)
Stara karta SIM i nowy telefon

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:i2je3v$23vv$1sabat.tu.kielce.pl...
Wrzuciłem do Noki 5230 starą kartę SIM (sprzed 12 lat)
Przyjmuje kod, odblokowuje telefon ale nie da się połączuć
z żadnym numerem (oprócz alarmowego)
Czy to wina starej karty czy też lecieć do punktu?
W Motoroli V3i działa normalnie.

Dopiszę (chyba) finał.
Poszedłem do salonu i zapytałem o co kaman.
Podpowiedź jedna, jescze nie sprawdzona,
Trzeba włączyć przynajmniej raz na online i podobno z jakimś serwerem Nokii się łączy
a później już offline można dzwonić. Być może dziś sprawdzę.

Artur(m)

Stara karta SIM i nowy telefon