Stara karta TV i sterowniki

Data: 2010-01-01 12:36:31
Autor: Andre
Stara karta TV i sterowniki
Witam!

Czy ktos z szanownych grupowiczow znalazl sterowniki do karty Prolink
PixelView Play TV PRO na ukladzie BT878 do systemu Windows Vista albo
Windows 7?

Wlasciwie nie chodzi mi o samo ogladanie TV, a bardziej o uzywanie
dolaczonego pilota. No ale do tego trzeba zainstalowac karte jakos.

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2010-01-01 13:46:06
Autor: qwerty
Stara karta TV i sterowniki
Użytkownik "Andre" <andrehull_tnij@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhkq8f$gtr$1@news.onet.pl...
Wlasciwie nie chodzi mi o samo ogladanie TV, a bardziej o uzywanie
dolaczonego pilota. No ale do tego trzeba zainstalowac karte jakos.

Po co mieliby wspierać dzidka na nowoczesnym systemie? Wszystko idzie na cyfrowe, więc za kilka lat ten układ nie będzie w ogóle potrzebny.

Data: 2010-01-01 12:56:11
Autor: Andre
Stara karta TV i sterowniki
qwerty wrote:

Po co mieliby wspierać dzidka na nowoczesnym systemie? Wszystko idzie
na cyfrowe, więc za kilka lat ten układ nie będzie w ogóle potrzebny.

Chcialbym zauwazyc, ze np taki DScaler mial ostatnia aktualizacje w
sierpniu 2009, wiec juz po premierze Win7, o Viscie nie wspominajac. W
zwiazku z tym mozna wnioskowac, ze jest jeszcze spora grupa
uzytkownikow kart na ukladzie BT878...

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2010-01-01 12:57:05
Autor: Andre
Stara karta TV i sterowniki
Andre wrote:

Chcialbym zauwazyc, ze np taki DScaler mial ostatnia aktualizacje w
sierpniu 2009, wiec juz po premierze Win7

Przepraszam - po premierze wersji RC.

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2010-01-01 14:44:11
Autor: qwerty
Stara karta TV i sterowniki
Użytkownik "Andre" <andrehull_tnij@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhkrf1$jeo$2@news.onet.pl...
Andre wrote:

Chcialbym zauwazyc, ze np taki DScaler mial ostatnia aktualizacje w
sierpniu 2009, wiec juz po premierze Win7

Przepraszam - po premierze wersji RC.

To i tak nie istotne, bo NTG.

Data: 2010-01-01 14:56:18
Autor: ToMasz
Stara karta TV i sterowniki
qwerty pisze:
[...]

no.. ja bym sie tak bardzo nie cieszył. JA bym sobie życzył jak
najdłuzej dostawać analogowy sygnał z kablówki....
ToMasz

Data: 2010-01-01 14:06:48
Autor: Andre
Stara karta TV i sterowniki
ToMasz wrote:

no.. ja bym sie tak bardzo nie cieszył. JA bym sobie życzył jak
najdłuzej dostawać analogowy sygnał z kablówki....

Ale wlasciwie czemu?

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2010-01-01 15:32:59
Autor: qwerty
Stara karta TV i sterowniki
Użytkownik "Andre" <andrehull_tnij@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhkvho$s21$1@news.onet.pl...
najdłuzej dostawać analogowy sygnał z kablówki....

Ale wlasciwie czemu?

Niektórych podnieca sygnał z cieniami (odbiór z odbiciem), szumami, SD oraz wpływem przewodu na jakość sygnału. Jakby był czarno-biały i bez fonii to najlepsze co można mieć.

Data: 2010-01-01 16:43:40
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Stara karta TV i sterowniki
Powitanko,

Niektórych podnieca sygnał z cieniami (odbiór z odbiciem), szumami, SD oraz wpływem przewodu na jakość sygnału.

Niektorzy maja kilka TV i niekoniecznie chca ogladac TVN Style, polskie seriale i nie chca tez codziennie przekonywac Zony, ze jedynie sluszny wybor to Discovery albo TVN Turbo. Na jakosc nie narzekam, a analoga podzielic na x telewizorow/kart TV, to zaden problem. Z cyferka nie ma tak fajnie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2010-01-01 17:13:20
Autor: ToMasz
Stara karta TV i sterowniki
Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko,

[...]

A telewizor też trzeba wymienić? czy wystarczy dokupić jakieś dodatkowe
urządzenie z kolejnym pilotem?

ToMasz

Data: 2010-01-01 18:13:01
Autor: qwerty
Stara karta TV i sterowniki
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhl5dr$ra4$1@news.interia.pl...
A telewizor też trzeba wymienić? czy wystarczy dokupić jakieś dodatkowe
urządzenie z kolejnym pilotem?

Jeżeli chcesz odbierać cyfrową kablówkę to musisz mieć z tunerem DVB-C. Jeżeli nie ma tego telewizor, to musisz mieć dodatkowy dekoder.

Data: 2010-01-01 18:11:58
Autor: qwerty
Stara karta TV i sterowniki
Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhl57d$11d$1@inews.gazeta.pl...
[...]

No popatrz. U mnie są 2 tv i jakoś odbieram cyfrową kablówkę na dwóch odbiornikach. Cud.

Data: 2010-01-01 20:28:19
Autor: Gupik
Stara karta TV i sterowniki
i pewnie płacic 2 abonamenty lub jakie¶ tam opłaty [ ok. 20 zł ] za ten dodatkowy dekoder.

Data: 2010-01-02 19:45:20
Autor: Jakub Krajewski
Stara karta TV i sterowniki
qwerty wrote:

[..]
No popatrz. U mnie s± 2 tv i jako¶ odbieram cyfrow± kablówkę na dwóch
odbiornikach. Cud.

I co, drugi dekoder też? I drugi abonament? Po co się bawić, skoro analogow± kablówkę można podzielić dowolnie (oczywi¶cie w granicach rozs±dku, każde rozgałęzienie rzuca się na jako¶ć) i płacisz jeden abonament?

Zgadzam się, że analogowa kablówka jest zupełnie spoko. We Wro za 36 zł mam wszystko co potrzeba, na tylu telewizorach ile chcę. :)

Pozdrawiam,
--
Jakub Krajewski, kraju
~~~~~ 837636216s ~~~~~

Data: 2010-01-02 20:12:05
Autor: qwerty
Stara karta TV i sterowniki
Użytkownik "Jakub Krajewski" <jakub@krajewski.org> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hho488$a2j$1@news.onet.pl...
I co, drugi dekoder też?

Nie.

I drugi abonament?

Nie.

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał ¶mieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jeste¶ obdarzony inteligencj±.

Data: 2010-01-02 20:07:47
Autor: Andre
Stara karta TV i sterowniki
qwerty wrote:

> I co, drugi dekoder też?

Nie.

> I drugi abonament?

Nie.

No to pochwal sie, jak to osiagnales?

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2010-01-02 22:19:35
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Stara karta TV i sterowniki

qwerty pisze:
Niektórych podnieca sygnał z cieniami (odbiór z odbiciem), szumami, SD
oraz wpływem przewodu na jakość sygnału. Jakby był czarno-biały i bez
fonii to najlepsze co można mieć.

 Niektórzy dostają orgazmu od SupierWypierHipierCóś, za co płacą kupę
kasiury, a co nie niesie treści tylko ą-ę-nowomodnę-technikę.

Kiedyś miałem telewizor CRT który dawał świetny obraz. Teraz przeszedłem
po sklepie z płaskimi i żaden nie daje obrazu nawet porównywalnego do
tamtego CRT. Nawet te za 10 tysięcy. Obraz na nich wygląda jak rysowany
kredkami świecowymi. Taka jest ta nowa technika.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Stara karta TV i sterowniki